ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הגנה מזעזעת פשוט. לוברן פשוט לא מבין איפה הוא נמצא, המיקום שלו בכל השערים פשוט על הפנים. עם כל הכבוד לפוטנציאל שלו ושל סאקו, ביינתים זה נראה כמו נתון מפוטבול מנג'ר ולא משהו שקרוב להתגשם במציאות. גם הצרפתי לא באמת בלם טוב על סמך השנה וחצי אצלנו, פשוט ''למזלו'' הוא לא הספיק לתת רצף של משחקים בהרכב ולכן עשה יחסית מעט טעויות.

    @oranfu - כן, היו חסרים חלוצים בעולם, אבל הרכישה של באלוטלי היא כישלון כזה גדול כי מסתבר שמדובר בחלוץ שפשוט לא מסוגל לשחק לבד בחוד. זה שליד סטארידג' הוא יראה טוב יותר אני מבין, אבל זה לא עוזר לנו. היינו צריכים חלוץ בודד למשחקים שבהם סטארידג' לא כשיר, פתאום בוני ב-18 מ' פאונד נראה no brainer כשרואים את חוסר היכולת של באלוטלי להוביל את החוד.

    :sm_eusa_clap:


     
  2. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    קראגר אומר באופן די מעודן את האמת (ואת מה שאני ואורי אמרנו בקיץ) על באלוטלי.
    I can't change the way I feel about Balotelli, and that is nothing to do with what he's done in a Liverpool shirt. It's what he's done at Manchester City and AC Milan. Do I think he's going to be here long-term? No, I'd be surprised to see him here next season if I'm being honest.

    It was a panic (buy). They were on the verge of selling Borini to Sunderland and they were going to go into the season with Rickie Lambert really. Daniel Sturridge is there but he’s got massive injury problems – he always has and he always will. We needed someone. Who was available? Who knows who Brendan Rodgers and his scouting staff went for but they left it too late. A lot of players have come in, they’re doing a decent job here and there but none of them have really done anything. They bring Balotelli in late on, they think they get can something out of him for £16m. It’s obviously a panic.

    ג'יימי רדנאפ מצטרף:
    I don't blame Mario Balotelli, I blame Brendan Rodgers for bringing him here. How he thought he could turn around a player who Mourinho, Mancini and Prandelli have all washed their hands of. There’s a reason when you go to the supermarket and something is half price. Why on earth they went for him I’ll never know. They should’ve just left him alone. The fact that they went and got him, it just doesn’t make any sense to me.

    Liverpool legends Jamie Carragher and Jamie Redknapp stick the boot into 'panic buy' Mario Balotelli

    מבחינתי באלוטלי צריך להיות על המטוס הראשון לאיטליה איך שחלון העברות בינואר נפתח.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    קראגר בעצמו מודה שהביקורת שלו לא מקצועית ברגע שהוא מדבר על מנ' סיטי ומילאן. אין לי תלונות על מוסר העבודה שלו ועל התנהגות אלימה על המגרש, שתי הבעיות הכי גדולות שלו במועדונים האלה.
    אולי ביחד עם סטארידג׳ הם יבנו שותפות מצויינת, מי יודע. הייתי נזהר לפני שהייתי קובע שאין לו עתיד כאן, גם אם כנראה לא היינו צריכים לרכוש אותו מלכתחילה.
    מה שצריך לקרות בינואר זה שיגיע חלוץ זריז שיוכל לפתוח לבד כשסטארידג׳ נפצע. זה צריך לקרות בלי קשר בכלל לבאלוטלי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    קרגאר לא אמר שום דבר כזה. הוא נתן תגובה מרוסנת ודיפלומטית כשאמר שהרגשות שלו כלפי באלוטלי לא נובעות ממה שעשה (או יותר נכון לא עשה) בחולצה האדומה של ליברפול. ב-MNF, הדעה המקצועית שלו הייתה שבאלוטלי לא צריך לשחק. איך זה לא מבוסס על התקופה בליברפול?



    גם אמיל הסקי ומייקל אואן פיתחו שותפות של 46 שערים בינהם בעונת הטרבל של גביעים. אנחנו צריכים שחקנים שלא תלויים בשותפות כדי להיות טובים. אין לבאלוטלי מה לחפש בקבוצות שנמצאות או שואפות להיות באליטה של הכדורגל האירופאי. קבוצות מרכז טבלה באיטליה שיכולות לחיות עם העובדה שהוא ה-ר-ב-ה פחות טוב ממה שהוא חושב (א-לה ניקלאס בנדטנר) זה מקומו.
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מה שהוא אמר ב-MNF נובע מהיחס שלו כלפי באלוטלי ללא קשר להופעות שלו בליברפול. אני מעריך את קראגר כפרשן אבל הביקורות (לא רק שלו, אגב) נגד באלוטלי מוגזמות, גם אם הוא באמת לא הרשים יותר מדי עד עכשיו.


    I can't change the way I feel about Balotelli, and that is nothing to do with what he's done in a Liverpool shirt. It's what he's done at Manchester City and AC Milan. Do I think he's going to be here long-term? No, I'd be surprised to see him here next season if I'm being hones
     
    oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    תודה @golding. לכך מן הסתם התכוונתי, ברגע שקראגר מזכיר דברים שקרו פעם זה פשוט לא רלבנטי לדיון.

    נתון פשוט מזעזע: מאז קיץ 2013 החתמנו 7 שחקני הגנה חדשים + שוער: מניולה (10 מ'), טורה (חינם), אילורי (4 מ'), לוברן (20 מ'), מורנו (12 מ'), סאקו (18 מ'), מאנקיו (השאלה), סיסוקו (השאלה). 64 מ' פאונד בתוך שנה. שער נקי אחד בחצי השנה האחרונה.
     
  7. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    אני לא מסכים ונשאיר את זה שם.

    רביעיית ההגנה מאז השער הנקי האחרון נגד טוטנהאם באנפילד בניצחון 0-4 בסוף חודש מרץ....

    Johnson Skrtel Sakho Flanagan
    Johnson Skrtel Sakho Flanagan
    Johnson Skrtel Sakho Flanagan
    Johnson Skrtel Sakho Flanagan
    Johnson Skrtel Sakho Flanagan
    Johnson Skrtel Agger Flanagan
    ------------------------------------
    Manquillo Skrtel Lovren Johnson
    Johnson Skrtel Lovren Moreno
    Manquillo Lovren Sakho Moreno
    Manquillo Lovren Sakho Moreno
    Manquillo Lovren Sakho Moreno
    Manquillo Skrtel Lovren Moreno
    Manquillo Skrtel Lovren Moreno
    Manquillo Skrtel Lovren Enrique
    Manquillo Skrtel Lovren Moreno
    Johnson Skrtel Lovren Enrique
    Johnson Skrtel Lovren Moreno

    אני בטוח שלכל אחד זה יגיד משהו אחר.
     
  8. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    היה לנו גם שער נקי אחד נגד טוטהנאם העונה. יש משהו בטוטהנאם של השנתיים האחרונות שגורם לנו לשמור נגדם על שער נקי.
    בכל מקרה, אני לא כל כך יודע איך לפתור את הבעיות ההגנתיות. ללוברן מגיע עוד זמן, זה בטוח. אפשר לקחת דוגמה גם מוידיץ' כשהגיע ליונייטד שלקח לו עונה שלמה להכנס לעניינים.
    הבעיה היא שאנחנו צריכים פתרונות ועכשיו. אני חושב בסופו של דבר שלרודג'רס לא תהיה ברירה אלא לנסות שוב את לוברן וסאקו, לפחות כאשר האחרון יחזור לכשירות. אם ההגנה תמשיך להראות ככה, אין לי ספק שנראה לפחות ניסיונות לשינוי.

    להכנס למרה שחורה בגלל המשחק אתמול מרגיש לי קצת מגוחך. שיחקנו נגד הקבוצה הטובה באירופה, קבוצה שנתנה רביעייה לבאיירן מינכן באליאנץ. לנו, בטח ביכולת הנוכחית של היום, אין את הכלים להתמודד איתם וצריך לדעת להשלים עם זה.
    אני חושב שהיו כל מיני אלמנטים חיוביים במשחק אתמול שאפשר לקחת למשחקים הבאים, ואפשר לומר שכן ראינו שיפור מסויים לעומת המשחק מול ק.פ.ר. (לא שזה קשה להתעלות אל מול המשחק הזה).
    אני אישית מאד מקווה שנראה את ההרכב שעלה במחצית השנייה אתמול פותח גם מול האל.
    נכון שהחיסרון בשחקן מטרה הוא בעייתי, ואין לנו בדיוק מישהו שנוכל לסמוך עליו שיביא את השערים. אבל במה זה שונה בדיוק מזה שבאלוטלי על המגרש? הבחור נראה לא מחובר, בשום אספקט של המשחק שלנו.
    עד כה ב-11 (אולי 12?) משחקים שהוא שיחק אצלנו, הוא לא עשה פעולה אחת של כדורגל, בטח לא כזאת שקשורה לכדורגל שאנחנו משחקים.
     
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,363
    ההרגשה שלי שהבעיות הרבה יותר קשורות לרודג'רס מאשר פרסונליות. מישהו חושב שלוברן היה נראה ככה לו היה נוחת בצ'לסי? אני בספק.
    לא שהוא אחראי לאיך שהוא מתפקד בסופו של דבר אבל זה כן כדור שלג שהתחיל רע וקשה לעצור אותו.

    אני חושב שהוא פשוט לא מצליח להכין את הקבוצה מבחינה טקטית למשחקים וזה לא רק אתמול. אם אצל רפא היה ברור לחלוטין שיש לו את היכולות להכין כל קבוצה למשחקים ספציפים באופן מדוייק להפליא, כאן זה נראה ההפך הגמור.

    אתמול ראיתי את ליברפול מושפלת ככה לראשונה בחיי. זה כאב יותר מכל הפסד לכל קבוצה קטנה שאי פעם הפסדנו לה. היה רגע במחצית השנייה שסטרלינג היה קרוב להבקיע והרחש מהקהל הרגיש לי כאילו אצטדיון שלם צופה בהפועל פ"ת שמנסה להבקיע נגד ריאל וכל האצטדיון רק רוצה גול, לא אכפת לו שכבר 0-19. זה שבר אותי.

    אני לא חושב שזה היה קורה אם הקבוצה הייתה יודעת לעמוד ולהתכונן למשחקים כאלה, וזאת למרות הבדלי הרמות המטאוריים מלכתחילה. הוא חשב שננצח בעזרת קצת התלהבות בהתחלה? זו באמת תוכנית המשחק שלו? אני באמת תוהה, כי זה נראה שאנחנו עולים למשחק מול ריאל בדיוק שעלינו למשחק מול ווסטהאם או מול כל קבוצת פח אחרת. 0 הכנה, 0 מחשבה, 0 יצירתיות.

    העונה שעברה למעשה דחקה הצידה את כל הבעיות מכיוון שכבשנו בלי הפסקה בגלל חלוצים בכושר מפלצתי. העונה הדברים קורסים והעובדה שסטרלינג בכושר מזעזע ומאחוריו גם ג'רארד והנדו נראים רע לא בדיוק עוזרת. אם רודג'רס לא יצליח להעמיד הגנה ראויה העונה ובעונה הבאה אני חושב שהוא בסופו של דבר כן ישלם על זה במשרה שלו כי לא תהיה ברירה.

    בגזרת הרכש אני לא צופה שנעשה שום דבר משמעותי. אצלנו לא יבינו שצריך לשים על איזה שחקן על 40-50 מיליון.
    אני מסכים בר, שאמר שגם עם סוארז לא היינו משחזרים את העונה האחרונה, אבל היינו צריכים להביא רכש אחר והרכישה של באלוטלי היא בהחלט כן הדובדבן שבקצפת המקולקלת. זה היה כישלון צפוי מראש יותר מכל רכש אחר בהסיטוריה.

    זו לא הגישה, לא החולצות, לא כמה שהוא רץ, לא איך שהוא רץ, זו העבודה שהוא פשוט לא שחקן טוב. הוא מעולם לא היה. עכשיו אתם מתוסכלים? חכו שננסה למכור אותו ונאלץ למצוא לו כל קיץ קבוצה אחרת שתסכים להשאיל אותו מאיתנו.. שחקן עלוב.

    אולי בקיץ החוד שלנו ייראה אחרת עם פלה, טאדיץ' ווורד פיס. העיקר השבנו את הבן האוהד לאמברט הביתה. איזה מרגש אה? :\
     
    itay2789 אוהב/ת את זה.
  10. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    את באלוטלי אני מוכר בינואר בסכום סמלי של שקל. חייבים חלוץ חדש ואני מאןד מאוד מקווה שרודגרס לא חושב שאוריגי שנה הבאה יפתור לו את הבעיה כי הוא ישלם בכיסא בסוף עונה הבאה אם אוריגי זה התחליף הראשי לסטארידג בהתקפה. בלי חלוץ משמעותי רודגרס ייכשל, כי ההגנה איתו נראית שכונה. פשוט מביך ברמות קשות. הגול השלישי אתמול היה בזיון ממדרגה ראשונה. רודגרס חייב חלוץ בינואר.

    אני לא משחק עם באלוטלי יותר. אין לו מה לתרום והוא לא יתרום. פשוט שחקן איטי וגרוע. מבחינתי לשחק עם סטרלינג חלוץ עד שסטארידג חוזר.
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה רודג'רס, לטוב ולרע. הוא כמעט ולא מתאים את עצמו ליריבות שלו ומול קבוצות איכותיות באמת הוא יתקשה להוציא תוצאות. לפעמים זה יילך לו כי כשההתקפה שלו במצב רוח טוב קשה מאוד לעצור אותה, אבל באופן כללי מדובר בבן אדם שמאמין בכדורגל פתוח ולראייה, הוא אמר על מוריניו שלדעתו "להכין קבוצה לתצוגת הגנה זה לא קשה, אני פשוט לא מאמין בזה".
     
  12. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    אתה קצת מתאר את רודג'רס כאילו הוא ונגר. הוא לא מקובע כמוהו. לראייה, יש מספר של מערכים שליברפול מתורגלת בהם היטב וממשחק שנשען על אחזקה בכדור הם יכולים לעבור למשחק של מתפרצות מהירות. הם יחסית די גמישים. רודג'רס מכין את הקבוצה שלו ליריבות, הוא לא הצרפתי הגרוע מלונדון; אבל כן, הוא נוטה להיות הרפתקני מדי, לא חזק באימון הגנות ועכשיו לנקודה המרכזית לדעתי - אני לא בטוח שהוא יהיה הביל שנקלי של ליברפול. הם צריכים מגלומן משוגע (קלופ, סימאונה וכדומה)בשביל לחזור להיות קבוצה תחרותית עם סכין בין השיניים ולא סתם-עוד-קבוצה-עם-היסטוריה-דגולה-וכדורגל-הרפתקני.

    גם הקהל של ליברפול די התרכך עם השנים ואיתם כל הגישה של המועדון. ההבנה והקבלה של ה-3-0 כמובן מאליו, כל האווירה שמקדשת כ"כ את ה-"אש ובמים" ולא את הווינריות והדרישה להיות קבוצה רעה יותר, חצופה יותר. כזו ששונאים (יונייטד דאז, צ'לסי) ולא כזו שאוהבים בגלל שהיא 'מרגשת' (ליברפול). ליברפול לא תגיע רחוק אם מישהו לא יגיע לשם ויפסיק להיות נחמד אלא מניאק. זה ספורט שבו אתה רוצה שחקנים מניאקים ולא נחמדים כמו ג'רארד. אתה רוצה את רוי קין וסקולס שכולם שונאים ורק אתה אוהב. ביום ששחקנים כאלה יובילו את ליברפול והמאמן שלה יעדיף 1-0 מגעיל על פני גאווה של משחק התקפי בבית אז ליברפול תהיה בתהליך שבו היא תוכל לחזור להתמודד על האליפות. אבל כל עוד הם יבכו למשמע "You'll never walk alone" ויקבלו בהבנה את המצב הנוכחי, הם ימשיכו להיות הבחור הנחמד שאתה מכבד ומסתחבק איתו ולא הבחור המרתיע שאתה נמנע מלהיפגש איתו במסדרון.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @golding באילו נסיבות הוא אמר את זה? זה נשמע כאילו הוא נכנס פה במוריניו, נראה לי קצת מוזר אבל אולי הדחקתי דברים מסוף השנה שעברה.
    בכל מקרה, אני חושב שרודג'רס צודק במאקרו. הרבה יותר קל להכין קבוצת הגנה ממושמעת שעובדת קשה מאשר קבוצה מבריקה שכובשת שערים כשמתחשק לה. אתה רואה את זה גם בפרמיירליג לאורך השנים - יש הרבה יותר קבוצות ששרדו כמו סטוק (של פוליס) מאשר כמו סוונזי (של רודג'רס). גם בליברפול ראינו את דלגליש בונה קבוצה שספגה כמעט הכי מעט שערים בליגה - זה באמת היה מרשים פחות מהקבוצה שרודג'רס העמיד בשנה שעברה.
    זה לא רלבנטי לגבי מוריניו, כי במקרה שלו זה הרבה מעבר ל"קבוצת הגנה טובה וזהו". אולי למעט שנה שעברה, למוריניו תמיד הייתה התקפה מסוכנת שנעזרה בהגנה המעולה כדי להביא תוצאות.

    @Ori8
    אני מסכים איתך בהרבה נקודות, ועדיין לדבר על המשרה של רודג'רס בשלב כזה נראה לי הזוי בעייני. אני מבין שבטווח הארוך, צריכים לקרות שינויים ורודג'רס יצטרך לחזק את הנקודות החלשות שלו, אבל זה היה נכון גם לגבי בניטז (אחרי 2009/10) וגם נכון לגבי קלופ, שכרגע אוכל הרבה חצץ עם דורטמונד.
    ברור לי שזה עוד די רחוק, אבל בעייני לא צריך להיות שום ספק בנוגע לזה שרודג'רס צריך להמשיך כאן. אי אפשר ללכת על ה-flavour of the month ולהחליף כל כמה שנים מנג'ר, אנחנו שילמנו על זה מחיר (עם הודג'סון ודלגליש) וספרס עדיין משלמת את המחיר על הפיטורין של רדנאפ. אין לנו גב כלכלי להחליף מנג'ר כל 3-4 שנים ולתת לו סכומים גדולים לעצב את הסגל, זה משהו שבמנ' יונייטד וריאל מדריד יכולים לעשות, אבל מועדונים כמו ליברפול, אתלטיקו, דורטמונד וכו' - צריכות להחזיק במנג'ר שיש להם כמה שרק אפשר, גם אחרי שהבועה מתפוצצת ומגלים שהוא לא בהכרח פרגוסון או שאנקלי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    @Mellow29 אם ננסה להיזכר בדיון שהיה בזמן אמת, אני לא חושב שהיה מישהו שממש רצה את באלוטלי. היו כמה, אני ביניהם, שהעדיפו אותו על שאר האופציות שהוזכרו. גם היום אני מעדיף אותו על בוני. הבעיה הגדולה היא שאלו היו האופציות. היה מלא כסף אבל רשימת האופציות (ולא רק לעמדת החלוץ) היתה underwhelming.
    אני בכלל חושב שכל הביקורת עליו מוגזמת. הוא מאכזב אבל זה לא שהוא בולט לרעה ביחס לרוב שאר השחקנים. הוא לא רץ אתמול? הוא לא מסר? כי אני ראיתי אותו חוזר לסגור באגף ימין לא פעם ולא פעמיים, ראיתי אותו מוסר ולא ראיתי אותו משתולל בבעיטות או דריבלים. אני ציפיתי שיוכל לשחק חלוץ חוד בודד יותר טוב וזאת עיקר האכזבה שלי ממנו. קיוויתי שיוכל להיות מחליף לסטארידג' אבל הוא לא. כל הקבוצה נראית זוועה מתחילת העונה אבל זה פשוט יותר נוח (מכל מיני סיבות) להאשים את באלוטלי. איך רודג'רס אמר היום- "באלוטלי לא שיחק אתמול בלם".

    אני לא נכנס למרה שחורה בגלל המשחק אתמול. לא ההפסד לריאל הוא מה שמפריע לי אלא שריאל לא היו צריכים לעשות שום דבר מיוחד על מנת לנצח אותנו. הגולים שקיבלנו אתמול אלה גולים שכל קבוצה יכולה להבקיע נגדינו. כולם התלהבו מהגול הראשון שלהם. אוקיי, גול יפה, אבל כמה פעמים כבר ראינו את לוברן יוצא לכדור שלא אמור לצאת אליו ומשאיר חור מאחוריו? זה גם לא רק לוברן, זה שאר הבלמים שלנו (סקרטל הראה את זה יפה במשחק נגד פאלאס עונה שעברה).
    הגולים השני והשלישי היו כבר סתם מגוחכים. ג'ונסון היה אתמול בעמדת המגן השמאלי בגול השני. למה? היתה הגבהה לא חדה ולא מפתיעה, מצד אחד של הרחבה לצד השני, כדור קשתי. ג'ונסון בחור גבוה ואתלטי (בתיאוריה) לא היה מספיק קרוב לבנזמה ובכלל לא הפריע לו. ואולי אני צריך לראות את זה שוב, אבל אני מצפה משוער טוב לצאת לכדור הזה. להגיד שקורטואה יוצא לכדור גובה הזה ולוקח אותו זה אולי לא חוכמה, אז אני אגיד שלדעתי ריינה (שהיום הוא שוער בינוני) לא מקבל את הגול הזה. הוא יוצא ומאגרף את ההגבהה.
    הגול השלישי קרן סתמית, אנחנו פשוט לא שומרים, אנחנו מגיבים לאט לכדור ומיניולה בכלל בקו מחשבה שכדורי גובה זה לא חלק מהעבודה שלו.
    מקבלים גולים כל כך קלים, כל כך רכים. ריאל בכלל לא עשו שום מהלכי כדורגל יוצאי דופן בשביל להבקיע אתמול. את אותם גולים אנחנו יכולים לקבל (וסביר להניח שזה מה שיקרה) נגד האל בשבת.

    אי אפשר כבר להתעלם מכמה שההגנה שלנו זועה. ואני לא רואה שלרודג'רס יש מושג איך לפתור את זה. את אגר הוא העיף, מסאקו הוא לא מחזיק (איפה הוא ואיפה לוברן), הוא מעדיף את ג'ונסון על מאנקיו...
    ההגנה הזאת היא שלו, השוער שלו והם פשוט בדיחה.
    כמובן שזה לא עוזר שג'רארד הוא הקשר האחורי שלנו אבל לא בגלל זה הבלמים שלנו לא מסוגלים לקחת כדור גובה.

    כמו שעושה רושם שהוא לא לומד בהגנה, הוא לא לומד עם אלן. אלן לא קשר התקפי. אין לו שום דבר להציע מהבחינה הזאת אבל רודג'רס ממשיך לשחק איתו כקדמי מבין הקשרים שלנו. אם הוא רוצה קשר התקפי אז שירכיב את לאלאנה או קוטיניו בעמדה הזאת.

    מבאס, אני רואה תקצירים שלנו מעונה שעברה וההבדל הוא של שמיים וארץ. ההגנה אפילו יותר חלשה מהעונה שעברה אבל מה שהורג אותי זה דברים אחרים. ברור שסוארז אין לו תחליף והפציעה של סטארידג' פוגעת בנו קשה מאוד כי לא דאגנו למחליף. אבל איפה האינטנסיביות? איפה משחק הלחץ? האגרסיביות? התנועה בלי כדור? ההצטרפות להתקפה?
    ובמידה וכל זה לא עובד, למה אנחנו לא עושים דברים בסיסיים כמו להניע כדור ולהחזיק אותו קצת על מנת למנוע לחץ? מה שאנחנו רואים העונה זה התמסרויות מטומטמות בין הבלמים לשוער (כשמפעילים עליהם לחץ) וזה הרבה פעמים נגמר בבעיטה של מיניולה למעלה. איפה זה ואיפה מה שהיה עונה שעברה.


    מה הלאה?
    אין לי מושג מה עושים בהגנה. דבר ראשון להעיף את ג'ונסון. דבר שני סאקו (כשיהיה כשיר) במקום לוברן. הוא עד כדי כך גרוע שאני הייתי מוכן גם טורה במקומו.
    שוער? שמחלקת הסקאוטינג יעבדו קשה מאוד עד ינואר או עד הקיץ ויביאו לנו שוער ברמה. אם יעלה 25 אז יעלה 25, זה קריטי.
    אני גם ממשיך עם באלוטלי. סטרלינג לא חלוץ, בטח שלא בודד. אם נעלה ככה מול האל הם פשוט ירביצו לו כל המשחק.

    הייתי גם רוצה לראות את אמרה מחליף קצת את ג'רארד. אמרה נראה טוב אתמול וג'רארד חלש מתחילת העונה (שלא לדבר על זה שהוא כבר מבוגר וצריך לקבל מנוחה פה ושם).
    לידו שיהיו הנדרסון וקוטיניו כשלאלאנה מאחורי סטרלינג ובאלוטלי.

    כשאני קורא את התגובה שלי אני שם לב שאולי זה נראה כאילו אני חושב להחליף את רודג'רס. אז לא. אני עדיין מאמין שהוא המנג'ר שטוב לנו. הוא עדיין צעיר (גם בגיל וגם מבחינת ניסיון) והוא בחור אינטליגנט וכריזמטי שהראה כבר שהוא יכול להעמיד קבוצה מצוינת. הקבוצה עוברת מהפיכה (עם העזיבה של סוארז ורכישת עומק לסגל) ואני מאמין שהוא יידע איך להחזיר אותנו להיות קבוצה טובה. לא יודע אם זה יספיק עבור אליפות (בשביל זה כבר צריך כיסים מאוד עמוקים) אבל קבוצת צמרת הוא כן יכול לעשות אותנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/14
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
מצב נושא:
הנושא נעול.