מנצ'סטר סיטי 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    היא אמנם מוצאת את עצמה 5 נקודות אחרי צ'לסי, אבל לסיטי יש, ככל הנראה, את הסגל הטוב ביותר בליגה ואחרי התצוגה מול טוטנהאם נראה ששחקניו של פלגריני סוף סוף נכנסים לעניינים.

    אגוארו - כנראה החלוץ הכי טוב בליגה. מה שהוא עושה להגנות באנגליה...
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    יש תחושה שלסיטי יש אולי את הסגל מבין המוכשרים בליגה אבל עדיין חסר שם איזה משהו בחלק ההתקפי. להסתמך על סילבה זה בסדר והוא בהחלט השחקן לבנות עליו, אבל צריך משהו נוסף. לא חושב שנאסרי מספיק טוב למועדון מכוון הכי גבוה שאפשר. עם תקציבים כה גבוהים, היו חייבים להחתים בסיטי שחקן נוסף שיהווה אלטרנטיבה בקישור ההתקפי. אם לבארסה יש את מסי שעליו בנוי כל המשחק, אז יש לה גם את ניימאר שיכול לעלות מהספסל ולתת את השינוי. לא רוצה את זה אצל הסיטי.

    קבוצה טובה ותתמודד השנה על האליפות, אין ספק, אבל עדיין חסר לה עוד מימד בחלק ההתקפי באמת כדי ללכת עד הסוף בכל המסגרות.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא יודע עד כמה הם בנויים בכלל על נאסרי העונה. הוא רחוק מה-11 הכי טובים שלהם, ונדמה לי שבתקופה האחרונה גם נבאס, מילנר ויובטיץ' (כולם פתחו טוב מאוד את העונה) עולים לפניו. הוא כרגע אופציה רביעית או חמישית בקישור ההתקפי שלהם, כך שזה לא ממש רלבנטי.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אוקי, מקבל, אבל אתה מסכים שנבאס, מילנר ויובטיץ' הם לא שחקנים מהטופ העולמי? אולי האחרון וגם זה רק בעוד מספר שנים.
     
  5. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    קודם כל רציתי לומר שהתגעגעתי לפורום, כיף לחזור...

    בקשר לנושא הנדוש הזה שחוזר על עצמו קיץ אחרי קיץ בערך מאז שהגיע נאסרי לשורות שלנו - אז קודם כל עכשיו הוא לא משחק כי הוא נפצע לחודש, ואוי כמה שהוא חסר לנו... עם נאסרי המשחק יותר מהנה לצפייה כי יש לו שילוב מעולה עם יאיא וסילבה. עונה שעברה הוא גם די עשה קפיצת מדרגה מסויימת מבחינת יציבות והוא נעלם הרבה פחות ממשחקים מהעונות הקודמות (אם כי עדיין נעלם וזו בעיה), השנה הוא ניסה לגרום למוטיבציה מסויימת בעצמו ואמר שקשרים מגיעים לשיאם בגיל שבו נמצא נאסרי עכשיו וזה גם מעניין כי הוא מאוד רוצה להוכיח את עצמו. בינתיים כל שאני יכול לומר שהוא יכול להוסיף לנו הרבה ועדיין אם אנחנו באמת רוצים לתת פייט לריאל-באיירן-בארסה אנחנו צריכים קראק שם בהתקפה, מישהו יותר משמעותי, יותר תכלס.

    בקשר לשאר הסגל באגפים, יש את סילבה שהוא מדהים בעיקרון אם כי אני רואה אצלו ירידה מסויימת ביכולת, צריך להתייצב בחזרה ומהר, יש את נבאס שלמשחקים מסויימים הוא תפור ואין מישהו שעדיף עליו ומשחקים אחרים אליהם הוא מתאים פחות (אחלה אופציה מהספסל) וכמובן את מילנר, אחד השחקנים היותר טובים שלנו העונה וגם מקבל קרדיט רב (לדעתי זה בגלל שמאוד רוצים להרחיב לו את החוזה וזה מה שישכנע אותו - הדקות, וזה כי הוא אנגלי כמובן [בלי קשר לזה שהוא באמת שחקן מעולה ונכס לכל סגל באירופה לדעתי]) - עכשיו אם מביאים איזה שחקן וורד קלאס אחד מנבאס \ נאסרי יצטרך לעזוב, ניראה מה יהיה בהמשך העונה - מבטיח שיהיה מעניין.

    עוד שחקן שאני רוצה להתעכב עליו זה יובטיץ' שהגיע על תקן כישרון גדול מאיטליה ועד עכשיו די איכזב, את טרום העונה הוא פתח מעולה והבטיח הרבה, גם מול ליברפול הבריק והרבה אנשים התלהבו ממנו אבל אם יש לו חיסרון שמאוד בולט לעין זה הקטע שהוא לוקח על עצמו יותר מדי, בעיטות במקום מסירות פשוטות, רוצה יותר מדי להוכיח את עצמו וזה משהו שאמרתי שהוא חייב לשפר אם הוא באמת רוצה לממש את מה שמצפים ממנו ובמשחק האחרון מול הספרס הוא נכנס מהספסל ובאמת היה שינוי בקטע הזה - בדרך כלל כשזה גארבג' טיים אז יויו בכלל משתגע ועושה הכל לבד אבל לא, הוא היה מתון, פתח את המשחק, חיפש את המסירה (יש לו את היכולות למסור), עשה דברים חכמים בעיקר. מצפה מאוד ליראות אותו יותר כבר.

    CTID
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הם לא שחקנים מהטופ העולמי, אבל לכמה מועדונים (חוץ מריאל-ברצלונה-באיירן) יש סגל מלא בשחקני טופ? והאם צריך 11 שחקני טופ כדי להצליח? אני חושב שביחס לתפקידם כשחקני סגל מועילים, מילנר ונבאס עולים על הציפיות העונה.

    מעבר לבעיה הפרסונלית בהגנה (הבלם לצידו של קומפאני - סימן שאלה שטרם נפתר), אני חושב שהבעיה היא לא בשחקני הסגל של סיטי אלא בשחקני העל שלהם. אגוארו - כשירות, סילבה - יציבות, טורה - מוסר עבודה ויציבות. כשהשלושה האלה תופסים יום, סיטי יכולה לפרק כל קבוצה, אבל ההרגשה שלי היא שבניגוד לשחקני העל של מועדונים אחרים, קשה יותר לסמוך על השלישייה הזו. הם לא תמיד שם כשצריך אותם.
     
  7. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    מלו29, כתבת משהו שגרם לי לחשוב כי זה באמת הודעה מעניינת אבל כשאני מסתכל אחורה למשחקים הגדולים יאיא וסילבה תמיד תמיד הופיעו, אגוארו כאשר היה כשיר גם הוא שחקן שלא הרבה להעלם אז אני לגמרי לא מסכים איתך. כשאתה מפרק את זה לחוד יש בזה משהו, אבל במשחקים הגדולים הם לגמרי שם... (העונה זה כבר משהו אחר כי סילבה נחלש וכמוהו גם יאיא - בינתיים יש אגוארו שנקווה שלא יפצע חלילה)

    בשורה התחתונה, הבעיה היא בשחקנים שמסביב לדעתי, וגם זה ממש לא בכל המשחקים אלא רק עמדה אחת חשובה מאוד והיא העמדה שבה משחקים נאסרי\נבאס\מילנר... את העמדה שליד קומפאני נקווה שמנגאלה יפתור ויתחיל לפרוע שטרות כבר היום
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כאוהד מנ' סיטי, איזה משחקים טובים נתן טורה בצ'מפיונס?
    האמת שבדיוק הייתי באנגליה וקפצתי למשחק שלכם נגד רומא באתיחד (חוויה ענקית בסה"כ, אבל במשחקים של מכבי חיפה יש יותר אווירה) ויצא לי לשמוע את כל הדיון הזה על טורה. הוא לא הבריק נגד רומא, וגם קיבל הרבה ביקורת אחרי המשחק החלש נגד באיירן. יש הבדלים די מובהקים בין טורה של הפרמיירליג לבין טורה בצ'מפיונס, וזו אחת הסיבות שסיטי מתקשה שם.

    אגוארו, בניגוד לטורה וסילבה, מורגש ברוב המוחלט של המשחקים. הבעיה שלו זה הכשירות, וזה גם מפריע לו להכנס למומנטום ולחבר רצף משחקים ארוך. אם הוא היה בריא כמו סוארז, סיטי הייתה מגיעה הרבה יותר רחוק בצ'מפיונס.
     
  9. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    אני לא מדבר על יאיא של השנה שפשוט זוועה, אני מדבר על יאיא שהופיע בברנבאו, על יאיא של העונות הקודמות...

    בכל מקרה, עוד הופעה מבישה, נו מה חדש... פשוט לבכות מההופעות שלנו באירופה, מתסכל, אף שחקן מלבד קומפאני לא ראוי לציון לשבח
     
  10. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני ממש לא חושב שזה תלוי כוכב זה או אחר, טורה משחק כמו שהוא שווה, הוא פשוט שווה פחות כשיש מולו קישור דומיננטי שמחזיק בכדור ומכריח אותו לרדוף אחרי הכדור ולהתאמץ. הבעיות לדעתי היא הכימיה הרופפת של הקבוצה הזאת מול קבוצות מאוד מחוברות וטקטיות, והאופי של הקבוצה הקטנה שבאה לעשות צרות לבאירן וריאל, זה תמיד נראה ככה איתם.
     
  11. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    פלגריני תתפטר ימניאק

    * סאביץ' > מנגאלה
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    משחק העונה של פלגריני בראשון? עף מגביע הליגה בבית, כנראה גם מהאלופות.. לא מאמין שיחשבו לפטר אותו העונה אבל יש עליו הרבה לחץ כרגע.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא רואה את סיטי שומרת על הכתר בלי קשר ליום ראשון. צ'לסי פשוט קבוצה טובה יותר שהתחזקה במקומות הנכונים ורק משהו מיוחד יכול למנוע ממנה אליפות.
    אז צר לי עבור פלגריני, אם הדרישה ממנו רק אליפות, אחרת יפוטר, אז הוא יאבד את משרתו לכל המאוחר במאי.

    ומגוחך למדוד מאמן כלשהו לפי מפעל זניח כמו גביע הליגה. לפי ההגיון הזה פרגוסון היה צריך להיות מפוטר נגיד בספטמבר 1995, הוא גם עף מאירופה וגם מגביע הליגה מול קבוצה קיקיונית.
    כולם יודעים איך העונה נגמרה בסוף.
     
  14. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    האמת היא שאני מלכתחילה הייתי נגד המינוי של פלגריני, מאמן בקליבר של מנצ'יני ולא מישהו שבאמת יכול להצעיד אותנו צעד קדימה אז אם כבר לא משדרגים באמת למה לפטר את האיטלקי? אני יחדש לכם, אני יודע שהוא לא יפוטר והוא עתיד להישאר פה עוד תקופה של 2 עונות לפחות, וברור לך אלכס שאני קורא לפטר אותו לא רק בגלל הגביע(נכון?) אתם יודעים מה? הבעיה נמצאת אפילו גבוה יותר, הבעיה היא של צ'יקי בגריסטיין והליצן השני שם למעלה שאחראים גם על רכש כושל וגם על מינוי המאמן. פאק איט. מאיפה נוצר ההייפ העצום הזה סביב מנגאלה (חייב להודות שגם אני נפלתי בפח) והאם ראשי המועדון בכלל מינו סקאוטרים בכדי ליראות אותו ואם באמת מתאים לנו. סבבה הוא פיזי וזה בעיקר מה שהוא (ראינו מול צ'לסי אז באמת הרשים - כי רק זה נמדד) אבל בכל שאר האספקטים הוא איום ונורא. בחיי שהוא לא מבייש את סאביץ' אבל מה שקרה זה משהו הרבה יותר גדול, גם הפסדנו 32 מיליון ליש"ט, גם איבדנו את הטאלנט הגדול נסטא (עוד לא איבדנו סופית, אבל מי יודה בטעות של מנגאלה) וגם דמיקליס שבגללו הגיע הרכש רק ביסס את מעמדו בהרכב למחזורים הבאים לפי דעתי.
    גם מה הקטע הזה למכור את חאבי גארסיה עד שסוף כל סוף יתאקלם ולהביא את פרננדו (שאין לי ספק שיתאקלם, אבל זה לוקח עוד זמן, זמן שאין).

    פתאום הכל צף לי ואני מעדיף לא להתפזר, הקטע בפלגריני (מתוך המון קטעים) שהוא הבטיח צעירים, משהו שגם במשחק גביע הליגה מסכן אני לא רואה (איפה אינהאצ'ו, איפה פוצו שלא מפסיק להפציץ בנוער, איפה המושאלים לקבוצה השבעה הזאת?), השיטה שלו היא סירוס אחד גדול. ואין מה לעשות היה צריך להעיר את ההתקפה עם רכש שמצהיר כוונות, באמת שהכתובת הייתה על הקיר כל הקיץ.

    טוב יש המון נושאים לגעת ועכשיו זה לא הזמן מבחינתי, אני עוד רואה כמה רצפים נחמדים שיסנוורו אותנו אבל בסופו של דבר בשביל לעשות עוד צעד צריך עוד שינוי. הפנים לדרבי - הארט; זבאלטה, קומפאני, דמיקליס, קולארוב; פרננדיניו, יאיא טורה; נבאס, סילבה, נאסרי; אגוארו. בבקשה תביאו את הדרבי...

    CTID
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos01.marca.com/imagenes/2014/10/30/futbol/futbol_internacional/premier_league/1414690201_extras_noticia_foton_7_1.Xxx

    דויד סילבה פצוע וייעדר שלושה שבועות ככה שהוא לא ישחק בדרבי. סילבה נפצע בברכו השמאלית לאחר תיקול של בראיין טיילור.

    משנתי לגבי הסיטי - פלגריני כן היה ראוי לצ'אנס, כי הכל שאלה של רצוי ומצוי - זה תלוי גם במאמנים הגדולים האחרונים שפנויים. אבל בסיום העונה הוא צריך ללכת. סיטי לא עשתה את קפיצת המדרגה באירופה והעונה היא נראית מאוד שברירית בליגה - בכל משחק חוץ היא עלולה למעוד. סיטי משחקת מאוד יפה, בשלבים גדולים זה נראה אפילו קונצרט יותר מאשר במשחקים של ריאל, באיירן או בארסה - אבל האסתטיקה לא מספיקה. חסר קילר גדול בקישור. אגווארו הוא רמה מעל החברים שלו - אבל הוא כל הזמן פצוע. השאר 'נחמדים', גם בהגנה דרך-אגב(דמיקליס? בלם שלישי אולי בסדר, אבל לא בלם פותח, תיזכרו במשחק נגד ברצלונה). אם לא ההתמוטטות הבלתי-צפויה של רומא בבית מול באיירן - זה היה נראה שכמעט בוודאות סיטי מסיימת את דרכה בשלב הבתים ודבר כזה לא מתקבל על הדעת.

    יכול להיות שחלק לא יאהבו את משנתי לגבי יא-יא טורה - אבל למרות כל השערים שהוא כובש, ואני לא מתייחס לעונה הזו שפחות טובה - חסר לי הערך המוסף שלו. במשחקים כמו נגד בארסה בשמינית הגמר, או בשנה שעברה נגד צ'לסי. הוא לא 'חכם על חלשים' או 'ראש לשועלים' - אבל הוא לא תמיד עמד בציפיות האלה. והעונה עושה רושם שלא בא לו להיות פה.

    ניצחון בדרבי ביום ראשון הוא יותר מהכרחי, וכשמסתכלים על הצד האדום אז רואים שלפחות בדרבי - סיטי שולטת. בשנה שעברה שני נצחונות חלקים לחלוטין, ושלא נדבר על ה-6:1 המטורף ההוא באולד-טראפורד במשחק שקשה היה להסביר.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.