יובנטוס 2019/20: מאמן חדש, מטרות ישנות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏10/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    ועוד אחד לפני השינה, תסלחו לי על ההודע הכפולה אני מתעצל לערוך ;
    ציטוט של סארי מהיום :

    I don’t know why, I cannot get the players to understand the importance of moving the
    ball quickly

    Lately we’re doing a lot of things opposite to in training.

    אם זה לא מראה חוסר שליטה בקבוצה, אני לא יודע מה כן
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    סארי עושה עבודה מחורבנת, אבל מי הביא אותו? מי החליט שהוא טוב מאלגרי?
    כשצבא מפסיד במלחמה לא מדיחים את התת אלוף, מדיחים את הרמטכ"ל. הכישלון של יובנטוס הוא מקצועי. פראטיצ'י הוא מנהל מקצועי. הוא הראש. אם נוספים למועדון עוקבים באינסטגרם/טוויטר/פייסבוק אז מנהל המדיה החברתית עושה עבודה טובה. אם המועדון ממצה את הפוטנציאל הכלכלי שלו אז המנהל הפיננסי עושה עבודה טובה. ואם הוא זוכה בתארים אז המנהל המקצועי עושה עבודה טובה.

    ליובה היה את איש המקצוע הכי טוב בעסק, אבל היא החליטה שאחרי 8 אליפויות הגיע הזמן למצות את הפוטנציאל הכלכלי. מובן לגמרי מנקודת המבט של אניילי, לא מובן איך אוהד יובנטוס לא מבין לכל המאוחר כעת מה היה לו ביד.
     
  3. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הוא אמר שמארוטה לא מנהל מקצועי נהדר? הוא אמר שמארוטה גרוע? מארוטה היה 8 שנים, מיצה את עצמו ועזב. לא מבין מה הדחיפות לשים את מארוטה בכל מקום כאילו אינטר נמצאת עם התקציב של בנוונטו והוא הוציא מהם קבוצה טרבליסטית או כאילו יש בעולם רק מארוטה ופארטיצ'י.

    מארוטה מארוטה מארוטה - אין לך משהו אחר לכתוב חוץ ממילות סגידה למארוטה?

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מהתופעות היותר מוזרות של הfanbase שלכם.
    מהלך לא פופולארי -> מארוטה.
    מהלך מצויין בדיעבד -> מארוטה כבר תוייג בשורה הקודמת, אז זה בטח העוזר שלו -> פראטיצ'י גאון ומלך.

    זו דווקא כן חוכמה אם הוא מקושר במשך שנה למועדון גדול ועשיר יותר. אני אישית מופתע עד היום שיובנטוס היא זו שהצליחה להנחית אותו.

    מה הלך איתו?

    להבנתי הוא פשוט לא קיבל מהקבוצות שהתעניינו בו בקיץ הצעה מספקת, ומאחר שהיה לו חוזה "יפה" ביובנטוס, לא הייתה לו בעיה לנוח חצי שנה ואז לחתום על חוזה הפרישה שרצה.

    הביקורת היא על הניסיון להיפטר ממנו או על כך שהוא נשאר? בשני המקרים, ה"ביזיון" האמיתי היה ונשאר ההחתמה שלו מנאפולי.

    מה אידיוטי בזה? גם אם נניח בצד את הסיבה המרכזית לעסקה הזו (FFP), יובנטוס צירפה כישרון צעיר שתוכל להנות ממנו בעתיד בדיוק כמו עם אורסוליני, בנטאנקור, קולוסבסקי, דמיראל ורומרו. DSים נמדדים גם על היכולת לתכנן לטווח ארוך יותר מהשבוע הקרוב. זה שלא היה אף מגן שמאלי אחר במרקטו זו כבר בעיה אחרת, כי השחקן ש"איבדתם" הוא במקרה אחת ההחתמות הגרועות ביותר של רומא בשנים האחרונות (וכידוע יש לא מעט מתחרים) ובוודאי לא שווה מקום ביובנטוס.

    המשותף לדנילו ודה שיליו הוא ששניהם הגיעו כדי לסתום חורים על הספסל כחלק מעסקה הרבה יותר גדולה ומשמעותית משניהם.

    לא הבנתי למה לא הלכתם על האטבור. כנראה שסארי היה בסדר עם קוואדראדו.

    הסיפור של דיבאלה חייב להיות קשור לצורך (המוצדק) של יובנטוס לצרף פרטנר מתאים יותר לרונאלדו.

    כולם מבינים שהסיבה היחידה שדיבאלה נשאר ביובנטוס היא שאין מועדון שמוכן לעמוד בדרישות השכר שלו. אך עם כמה שהסיטואציה הזו לא אופטימלית, זה מצדיק לא רק אמירות שהוא שחקן גדול אלא גם הארכת חוזה.

    **
    הבחירה בסארי אולי לא הייתה אידיאלית, אך הנכונה ביותר מבין האפשרויות שהיו פנויות בקיץ (כולל קונטה) אם המטרה הייתה ליצור כדורגל איכותי\התקפי יותר שהפך בשנים האחרונות לגורם מכריע יותר במפעל הנחשק. הבעיה היא שליצור דבר כזה דורש זמן ולא בטוח שסארי יקבל אותו*.

    *וזו למעשה הבעיה הכי חמורה של ראשי המועדונים באיטליה. להתחיל מהלך ולא לחכות לסיומו בגלל מכשולים (מאוד הגיוניים) שצצים בדרך. מעניין מה היה נכתב על קלופ אם היה מציג באיטליה עונה דומה לראשונה שלו בליברפול.

    בכל מקרה, הכל יחזור לשגרה לאחר שיובה תעבור את ליון ובשבוע הקרוב תגדיל את הפער ממארוטה (שכזכור כבר סיים את דרכו בבתים עם רכישות ה"כאן ועכשיו" שלו) ל9.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/20
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  5. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    קובי, אתייחס בנקודות:

    -גילוי נאות, אף פעם לא הייתי מעריץ גדול של מארוטה, למעשה לא הייתי אוהד שלו בכלל, ככה שברגע שנודע שהוא עוזב ונקבל את פראטיצ'י שמחתי, שמחתי שנקבל דם חדש לקודקוד. עשה רושם שפאביו הוא איש הצללים האמיתי שעומד מאחורי מארוטה ומחפה על המון פאשלות שהוא ביצע, אבל הרבה מאד מהפעולות שלו הקיץ הוכיחו לי שהוא האשם העיקרי, וזה לא בא בגלל עצבים/כעס מהפסד כזה או אחר. הבנייה הקיץ הייתה פשוט גרועה. לא לא טובה, גרועה.

    -לא אתווכח איתך לגבי דה-ליכט, ופחות אזקוף את הקרדיט לפראטיצ'י אלא יותר לנדבד והיחסים שלו עם ראיולה החלאה. זה שהוא קושר לברצלונה בסדר, גם לפסג' הוא קושר, בסופו של יום היחסים של נדבד עם ראיולה והעובדה שברצלונה לא הייתה מוכנה להיסחט ע''י ראיולה הנחיתה אותו אצלנו.

    -למעט הקטארים היו מספר קבוצות שהתעניינו, אבל לא זה האישיו. הערך המוסף שלו היה אדיר, שחקן שנתן את הכל על המגרש לא מעיפים בצורה מכוערת שכזאת, ובמשחקים שהיינו יכולים להיעזר בו, במשחק הלחץ האדיר שהוא יוצר, הוא לא היה בסגל. פה האשמה היא גם על סארי כמו שציינתי, התנהלות מכוערת ולא יפה, כמעט כמו עם מארקיזיו (אבל זה כבר גולש לנושא אחר).

    -הביזיון לגבי היגוואין זו העובדה שאחרי קיץ שלם שגם פראטיצ'י ניסה לשלוח אותו לכל חור אפשרי וסארי שלא התרשם ממנו בשיט, נשאר ובסוף הופך לשחקן הרכב. איך זה הגיוני? שחקן שנמצא בדעיכה מטורפת ולא שייך לרמות האלה נשאר, ולא רק שמשחק אלא גם חוזר להיות שחקן הרכב. לא קל להיפטר מאחד כזה, אבל כן, בזה נשפט אדון פראטיצ'י - היכולת להיפטר משחקנים כדוגמתו. וכן, הביזיון לשלם עליו 90 מ' זה ביזיון בלי שום קשר.

    -אני לא מדבר איתך על איזון ספרים. נטו מבחינה מקצועית. זה שספינאצולה יצא/יוצא אצלכם פלופ זה לא קשור לעובדה שהוא היה בין השחקנים היותר טובים שלנו בחלק השני של העונה שעברה. זאת עובדה. לא היה מגן שמאלי "סותם חורים" אחד בשוק שהיה אפשר להביא? לכן הוחלט לחלטר ולהישאר עם מגן שמאלי טבעי אחד בסגל, שגם הוא נמצא בנסיגה אדירה וצ'ופר בחוזה חדש? יפה לחשוב על פלגריני ועל העתיד, אבל מה עם העונה? "נסתדר"? או סתם נחלטר עם דה-שיליו? זה מצב אבסורדי. להביא פרוספקטים מבטיחים זה הכל נחמד ויפה, היו כאלה המון בעבר ויהיו כאלו המון בעתיד. פחות מתלהב מבלם פותח בקבוצה שכבר עונה שנייה היא המועמדת מספר 3 החזקה להצטרף לסרייה B (לא שהוא האשם הבלעדי, כן?), משחקן שהשלים בקושי 20 משחקים בסרייה א' ושולמו עליו 44 מ' (עם בונוסים). ושלא תבין לא נכון, הוא שחקן שהרשים אותי עם הסט והרב-גוניות שלו, אבל אני מצנן טיפה את ההתלהבות. להביא אותו בסכום המטורף הזה, גם אלסיו סקו ב-2009 היה מסוגל. לא רואה בזה משהו מיוחד. על דמיראל כן מגיע לו הקרדיט, אתן לו את זה.

    -וואחד סותם חורים דנילו, מה אני אגיד לך. שחקן בלוף, שהיה ידוע מראש שהוא בלוף שמגיע כדי להשלים את עסקת קאנסלו זה הגיוני לחלוטין, מה אני אגיד לך. הביאו שחקן בן 29, והחתימו אותו על חוזה שמן ל-5 שנים על מנת להשלים את עסקת קאנסלו, גאוני, ללא ספק. דה-שיליו ודנילו סותמי חורים, 2 המגנים הימניים שלך בסגל - זו פשוט הזייה איך שלא תסתכל על זה. סארי הבין מהר מאד כמה הוא פח והחליט לפתוח עם קוואדראדו, שחקן קו במקור, ועשה ממנו המגן הימני הבכיר שלו - שתבין את גודל המחדל. הלוואי היינו מקבלים את האטבור.

    -סארי לא היה צריך להגיע. הוא ויובנטוס זה דיסוננס, והוא נראה בכלל לא מחובר למערכת, זה שהוא ישתוק על הכל זה גם מתאים להנהלה שלנו, שיש לה יס מן כמוהו שלא יבוא בדרישות מוגזמות. סארי לא יהיה קלופ, אני מבטיח לך. סארי לא שולט בקבוצה שלו, תראה מה הוא אומר בראיונות אחרי משחקים. אין לו את המנטליות להיות ביובה. לא היו לי ציפיות שנראה מדהים, אבל אנחנו נכנסים למאני טיים של העונה, והקבוצה פשוט נראית גרוע. לא לא טוב, אלא גרוע. את ליון אנחנו נעבור, זה די ברור, אבל מה שיהיה לאחר מכן יכאב מאד. אי אפשר להמשיך לשקר. הקבוצה נראית גרוע ומנצחת, סטייל אלגרי בעונה שעברה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/20
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא, אין לי. לאוהד ברצלונה יש משהו אחר לכתוב חוץ ממילות סגידה למסי? מארוטה זה המסי של המנהלים. הוא היה הכוכב האמיתי של הקבוצה הכי חזקה בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי.

    אינטר גם לפניו לא ממש הייתה עם תקציב של בנוונטו.

    יש פה בצד אחד מועדון שגרף ההתקדמות המקצועית שלו קיבל תפנית חדה מאוד כלפי מעלה בדיוק שנה אחרי שהגיע (אולי אתם צריכים לחזור לאותה הנקודה כדי להעריך. הלוואי שזה יקרה), ועוד תפנית כלפי מטה בדיוק בנקודה שעזב (ולא מדובר פה בשנה וחצי אלא בבן אדם שהיה בתפקיד במשך כמעט עשור). ובצד השני יש מועדון שגרף ההתקדמות המקצועית שלו קיבל תפנית חדה כלפי מעלה רק כמה חודשים מאז שהצטרף, וכבר נראה שסגר את הפער המקצועי מיובה שהיה נראה פסיכי עד לא מכבר כמעט לגמרי.

    ככה אני שופט איכות של מנהל מקצועי. כל השאר מבחינתי זה בולשיט. איך שהוא טיפל במקרה איקרדי - שלח 'כוכב' שחש עצמו מעל המועדון לצרפת ועל הדרך הרוויח חלוץ טופ 5 באמת, וגם חדר הלבשה שלם שמבין שאין דבר כזה שחקן שנמצא מעל המועדון - גושפנקא. פראטיצ׳י היה מוצץ לאחד כמו איקרדי ונותן לאישה/סוכנת שלו לעשות ממנו ומהמועדון שלו צחוק.

    מארוטה לא 'מיצה את עצמו' - הוא עזב בגלל חילוקי דעות מקצועיים עם ההנהלה שלו. זו שאחרי העידן הכי מצליח בתולדותיה הייתה אמורה לתת לו להיות המילה האחרונה.

    אבל בסדר רציתי סך הכל לראות אם השתנה משהו בעקבות התוצאות האחרונות. אני רואה שלא. נחזור אחרי שאינטר תשלים את המהפך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/20
  7. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אם אתה מצפה שמישהו יגיד שמארוטה אלוהים ואין עוד מלבדו, חבל על הציפייה, זה לא יקרה.

    יובה הייתה גדולה לפני מארוטה ותהיה גם אחריו.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זו יובה, לטוב ולרע. הוא נתן את הכל בעבר אך יושב על 6מ' משכורת שנתית בהווה. "המתעניינים" הנוספים לא היו מוכנים לשלם את זה. הקטארים (באיחור של חצי שנה) כן.

    מה לא הגיוני בזה?

    א. יש לו חוזה.
    ב. הוא עבר לא מעט עם סארי שעדיין מוצא לנכון להשתמש בו למרות הרצון של המועדון להיפטר מהעלויות שלו.
    ג. לא הגיע חלוץ אחר (כי הוא עצמו לא נמכר).
    ד. אין איסור להשתמש בשחקן שלא הצלחת למכור.

    היגוואין הוא אסיר של החוזה שלו. כל הצעה שהוא מקבל מהווה הרעה משמעותית בתנאים. אומנם הזינוק הכלכלי של יובנטוס בשנים האחרונות מצליח לטאטא את זה מתחת לשטיח, אך הסכומים ששולמו עליו (סכום העברה ובעיקר משכורת) רחוקים מאוד מהתרומה המקצועית שלו, שבעצמה לא משתווה למה שהיה ניתן לבנות עם הכסף הזה (לפחות על הנייר).

    חבל, כי זה התפקיד של פראטיצ'י, וזה הרבה יותר משמעותי מזהות המחליף של סנדרו. בין אם זה דה שיליו, ספינאצולה או כל מגן חסר ערך אחר.

    גם דה שיליו וגם דנילו יכולים לסתום את החור הזה. האם היה שחקן אחר שהיה מוכן לעשות זאת יותר טוב מהחומר הקיים? תגיד לי אתה. בעיניי זה נושא שולי עם השפעה אפסית על העונה הזו. בדרך סגרתם את הסיפור עם הFFP ללא אבידות (להוריד שחקן כמו ספינאצולה מהpayroll זה מהלך חיובי בפני עצמו) והרחבתם את מאגר הכישרונות שלכם בשחקן נוסף. מה אידיוטי בזה?

    זה בדיוק אותו מהלך כמו עם פלגריני.

    כבר כתבתי את דעתי על קאנסלו. אני לא רואה הבדל מהותי בינו לבין דנילו. אני כן רואה שבswap בינהם נוספו לכם 40מ' יורו. הבדיחה היא על חשבון סיטי בלבד.

    גם יובנטוס מודרנית עם כדורגל איכותי ויובנטוס של המאה הקודמת זה דיסוננס. בעיניי זו הסיבה שבחרו בסארי. קונטה (שהמתין לטלפון בסבלנות) היה האופציה ה"קלה" יותר.
    גם אלגרי היה יס מן. גם קונטה. כל מאמן עובד עם "מה שיש" בתחילת דרכו ועם הזמן יוצר דרישות חדשות כדי לעשות את קפיצת המדרגה המצופה ממנו. אם סארי יפוטר בסיום העונה לאחר אליפות+רבע גמר נוספים, כלומר עם תוצאה זהה למה שהיה לפניו אך מבלי לקטוף את הפירות בעונתו השניה כמו בנאפולי, תהיה לזה הצדקה רק אם המאמן שיחליף אותו יהיה מישהו בסדר גודל של פפ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/20
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    פתחתי את הדיון הזה כי זכרתי שהיו פה המון חבר'ה שלא החזיקו מהעבודה שלו בגלל כל מיני שחקנים שלא הגיעו/כן הגיעו/נמכרו במחיר נמוך מידי/לא הביע נכונות להתחרות על שחקנים גדולים וכו'. אני מצפה שאנשים יכירו במה שהוא עשה ביובה ובינתיים נראה שיש רק אחד כזה כאן.

    יובנטוס הייתה מועדון גדול לפניו אבל כקבוצה היא הייתה בקרשים. הוא לקח אותה מהנקודה הכי נמוכה אולי בכל ההיסטוריה שלה לגמר ליגת האלופות ול8 אליפויות ברצף.
     
  10. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    "הוא לקח אותה" זה קצת בומבסטי מדי, היה איתו צוות רחב וחזק שסייע לו.

    אני לא ראיתי אף אוהד אומר שמארוטה לא מנהל מקצועי מצויין אבל לכל אחד כזה יש גם עקב אכילס, מכירות וניהול מו"מ על שחקנים שיש להם ביקוש, היה אחד מהדברים שמארוטה פחות טוב בהם בתקופתו ביובה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מארוטה תותח על. הוא עזב את יובה לא כי הוא לא היה מספיק טוב אלא בגלל פיצוץ בינו לבין אניילי על רונאלדו, שזאת רכישה שבדיעבד אולי עשתה יותר נזק מתועלת, אני אומר אולי כי את הסיכומים נעשה בסוף העונה.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    גם לסקו היו אנשים סביבו, ולאן הגרביל הזה הביא אתכם אתה בטח זוכר. בסופו של דבר האחריות על כישלון והקרדיט על ההצלחה הן של זה שמקבל את ההחלטות.

    ברור שכולם עושים טעויות וגם מארוטה לא שונה, בגלל זה שופטים לפי האוברול ולא כי המכירה של וידאל לבאיירן אולי הייתה טעות. באוברול - אין מנהל מקצועי שהצליח יותר בעשור האחרון. פשוט אין.
     
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    נכון, אבל עוד פעם: אף אחד לא טען אחרת. אף אחד לא אמר שבפה מארוטה לא מנהל מקצועי מצויין. אף אחד לא ערער על כך שהוא קידם את יובנטוס, אבל זה גם טבעי שינסו לשנות כל כמה שנים, גם אם הניסיון לא צלח באופן מיידי.

    אגב, העולם לא מתחלק לסאקו, מארוטה וםארטיצ'י וזה שאחד דביל, השני גאון והשלישי חסר ניסיון כראש המערכת לא אומר שבכל העולם רק בפה מארוטה הוא איש מקצוע מצויין או שההחלטה להיפרד היא בהכרח רעה.

    נ.ב אני חושב שפחות מסובך לקחת קבוצה כמו אינטר ולצמצם את הפער מיובה מאשר לקחת קבוצה כמו יובה ולשדרג אותה עוד צעד אחד קדימה, גם בפה מארוטה נתקע בשלב הזה שפארטיצ'י מנסה לעבור ובטח שעל סמך עונה אחת לא הייתי ממהר לקבוע שהמהלך הזה נכשל לחלוטין.

    אם נדבר על פארטיצ'י ספציפית - הבעיה המרכזית שלו בקיץ הייתה יכולת מכירה ואי ההבנה שפיאניץ' כבר לא יכול לסחוב.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/20
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה אולי לא. אם תסתכל בדיון שלכם משנים קודמות תראה שיש אנשים כאלה. גם @Juventini הודה כאן שהוא תפס ממארוטה אידיוט. מעניין אותי גם האינפוט של @FelaKaT בנושא.

    ברור שיש עוד מנהלים טובים. אבל כשאתה מחפש מישהו כזה ש"ייקח אתכם צעד אחד קדימה" - צעד אחד קדימה לאן? ל5 זכיות רצופות בצ׳מפיונס ליג? בעשור האחרון יש בדיוק 3 קבוצות מצליחות יותר מיובנטוס. לכולן כוח משיכה גדול יותר, לכולן תקציב גדול יותר. אם אני לא טועה, רק השלוש האלה ניצחו אתכם בשלבי הנוקאאוט/גמר בעידן שלו (ובמקרים אחרים הפסידו מולכם). אז מה דורש פה רענון בדיוק?

    וכפי שנטען כאן - העזיבה שלו היא על רקע מחלוקת מול ההנהלה, לא בגלל שמישהו שם החליט שמארוטה מיצה והגיע הזמן לרענן.
     
  15. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    לסיכומו של עניין, על קצה המזלג:
    -אנחנו קצרים בעמדת המגן השמאלי
    -אנחנו משחקים עם קוואד כמגן ימני מכיוון שה"רכש" גרוע ודה-שיליו סתם בינוני (וזאת מחמאה).
    -נקודת התורפה שלנו בשנים האחרונות, הקישור, לא טופלה שנה נוספת, והדבר היחיד שנעשה זה הבאת שחקנים כמו ראמזי וראביו שיגמרו בדיוק כמו ג'אן.
    -אם פיאניץ' זה השחקן הכי טוב שיש לקישור שלנו להציע, אנחנו בבעיה קשה מאד.
    -הייתה אפשרות בינואר להנחית קולפו כמו אריקסן בכלום כסף כמו שאנחנו אוהבים ואפילו לא פזלנו (סליחה מארוטה) לעברו.

    הייתי אומר שפראטיצ'י נושא באחריות קלה על זה.
     
    itzik.miro ו-DRORIKO אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.