אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אמיתי, אני לא מבין על מה כל הדרמה.
    ברגע שליאת בן ארי טסה ללטף קפיברות או השם יודע מה במקום להיות בשימוע היה ברור שהתוצאה ידועה מראש.
     
    DRORIKO ו-italiano אוהבים את זה.
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,496
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    אני הופתעתי כשאמיר אוחנה פיטר את מנכלית המשרד שלו. מה מפריע לך שמי שעבדה תחת השרה שקד, גם ביא ימנית כמוך, תמשיך בתפקיד? והתברר שהמנכלית הזאת היתה מינוי של ציפי לבני והאג'נדה שלה בהתאם.
    ולמינויים של לאלשיך, גנץ ומנדלבליט צריך להוסיף את הקרקס הקבוע של מינוי נגיד בנק ישראל.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    למה זה לא יצא לפועל?
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    מהזכור לי? כי ביבי לא רצה, או שביבי לא יכול היה, לממש את החלק שלו לפני בחירות 2015. ומוזס לא בטח בו שיעשה את זה אחריהן.

    אבל לא ציינתי את העניין בהקשר של תיק 2000 אלא כמה שמשליך על תיק 4000. הרעיון לא היה לעשות את כל הדרך שתהפוך את וואלה לאתר פרו-ביבי, אלא להשפיע על הסיקור.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    למה הוא לא מימש אותם אחרי בחירות 2015?
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    נתניהו אכן לא מימש את ההבטחות, ובגלל זה הוא לא הואשם בשוחד בתיק 2000. הוא כן הואשם במרמה והפרת אמונים - כי הבטיח למוזס דברים במטרה להשיג טובות הנאה, וכי לא דיווח לאף גורם משפטי על כך שפנו אליו עם פאקינג הצעת שוחד.

    אם אתה מדבר מוסרית ולא פלילית, ומבחינתך רק אם נתניהו מימש את ההבטחות אז הוא סרח מוסרית - בשיחות בינו לבין מוזס הם מדברים על יחסי תן וקח דומים שקרו ביניהם לפני 10 ו20 שנה, ומחילופי הדברים ביניהם די משתמע שנתניהו כבר נתן בעבר. על הדברים האלה חלה התיישנות ולכן אין מה לחקור אותם.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אין לי מושג איזה יחסי תן וקח דומים קרו 20 שנה לפני. אני זוכר שקדנציה הראשונה שלו ידיעות שחט אותו לא פחות מאשר בקדנציות המאוחרות. זה נראה שבכח ניסו לחפש איזשהוא קשר בין נתניהו לנוני מוזס, כשבתל אביב יושב לו בן אדם בשם יאיר לפיד שלו ולנוני מוזס היו יחסי תן וקח על אמת. יש שיגידו שאפילו מעבר לזה.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אתה כותב פה כמה דברים שעל כולם כבר ענו לך בדיון:
    1.נתניהו ומוזס בהקלטות ביניהם מדברים על דברים שקרו לפני כמה מערכות בחירות, אתה מוזמן להקשיב להקלטות. זה שידיעות יצאו נגדו זו לא הוכחה שלא הייתה הטייה עיתונאית, כמו שהסיקור בוואלה הוטה גם אם הוא לא היה באופן טוטאלי פרו-ביבי.
    2.איזו ראייה ממשית יש נגד יאיר לפיד סטייל הקלטת של ביבי שגילויה הוביל לפתיחת תיק 2000? שאלתי כבר קודם ולא ענית. אין ככל הידוע לנו שום ראייה ממשית למה שקרה בפגישות בין נוני מוזס ליאיר לפיד, כלום. הכל שמועות והנחות ולא יותר. אלא אם כן אתה אומר שהמשטרה מסתירה קלטות או משהו בסגנון.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מילא וואלה, אבל להגיד שידיעות אחרונות באיזשהיא נקודת זמן כלשהיא היה מוטה לטובת נתניהו זה אחד הדברים המצחיקים ששמעתי לאחרונה.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב אנחנו מדסקסים פה על התיקים של נתניהו, אבל מבחינתו הוא במצב לא כזה רע. נכון לעכשיו הוא יכול למשוך את המשפט עד שתקום ממשלה "נוחה" שתיתן לו חסינות, אלא אם גוש "רק לא ביבי" יצליח להקים מתישהוא ממשלה או שתקום קבוצת מורדים בליכוד. הסבירות לשני התרחישים היא נמוכה. כמובן שבבחירות הקרובות ביבי ישתמש בתיקים האלה כדי להציג את עצמו רדוף ולגרוף עוד קולות. מי צריך את איראן כשיש את ליאת בן ארי?
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אחד העצובים, לא אחד המצחיקים.


    מוזס: תראה, תהיה פה רעידת אדמה, אתה מבין, זה יהיה פה משהו שאנחנו צריכים להיות חכמים איך עושים את זה… ביבי, תשמע, יש שלושה חודשים וחצי (עד הבחירות), יהיו מיליון אלמנטים בדרך. אני לא סתם אומר שאני רוצה שהוא (נציג נתניהו) ידבר. ניהלנו את זה ב-2009, ואתה שכחת אותה. אבל זה נוהל טוב.

    נתניהו: לא שכחתי בכלל.

    מוזס: עשינו את זה. כבר היינו בסרט הזה. אתה יודע, זאת מערכת הבחירות הרביעית שלנו. לא שלישית, רביעית. 96', 99', 2009 ועכשיו.

    (...)

    נתניהו: ב-96' הייתי…

    מוזס: אתה רק נהיית ראש ממשלה בגלל הכותרת הזאת.

    נתניהו: הייתי ראש ממשלה גם בלי.

    מוזס: בוודאי, אבל אפשר לא לתת כותרת "ביבי ניצח בעימות". שזה נתן לך בדיוק את ה-0.3 או 0.5. אתה יודע שאני הייתי בשלושה חודשים האלה העורך בפועל?
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אוקי. אז ב-2009 היה קמפיין ברור לטובת ציפי לבני יקירת העיתון(שגם היתה מעורבת מאוחר יותר בחוק ישראל היום). ב-99 ידיעות כמו שאר כלי התקשורת היה ALL IN אהוד ברק. זה לפחות דברים שאני זוכר ברמה האישית. מה שהיה ב-96 אני פחות זוכר כי הייתי בן 11. לגבי התשובות שביבי נתן לנוני, מנין לך שהוא באמת התכוון לזה ולא עשה את זה מסיבות של נימוסין או משהו אחר? אני חושב שזה שהוא הקליט את נוני די מעיד על כך שהוא בא למרוח אותו, ככה שצריך לקחת את התשובות שלו בערבון מוגבל. שמע אני מסתכל על התיק הזה וזה באמת לעשות פיל מעכבר. אם נניח היתה הקלטה של ביבי ושלדון אדלסון שהראשון מבטיח לשני שהוא יפתח בשביל בתי קזינו אם הוא יקנה לו עיתון אז הייתי אומר לך שזה פסול ופלילי, תיק 2000 נשמע תלוש לגמרי, כאילו בפרקליטות ניסו לחפש בכח משהו על ביבי. עזוב רגע כן ביבי לא ביבי. מסתובבים בחוץ כל כך הרבה פושעים, מכל הסוגים, על זה המדינה משקיעה כל כך הרבה משאבים? על סמול טוק שלא יצא ממנו כלום?
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    @DRORIKO רק שאחרי השיחות ביבי הלך לבכירים בליכוד ובדק מה האפשרות להעביר את החקיקה שמוזס רצה בתקופה של בחירות, שמע שזה בלתי אפשרי ובגלל זה (לכאורה) הכל נעצר, מה שגרם למוזס לסגת בגלל חוסר האמון ההדדי בין הצדדים (הוא לא האמין שאם הוא ישדרג את הטיפול בביבי בעיתון עכשיו, הוא כן יעביר את החוק אחרי הבחירות).

    זה לא שנתניהו דיבר עם מוזס והמשיך הלאה כאילו כלום. הוא כן עשה צעד שהראה נכונות ללכת לקראת מוזס בהתאם לדברים שעליהם הם דיברו.

    ואני אומר שוב, השאלה היא לא אם כלי תקשורת הוא all in לטובתו, כי נתניהו היה בסדר עם זה שזה לא יהיה כך. הוא רצה שכלי התקשורת יהיו פחות נגדו. הטיית סיקור לא אומרת שכל מילה נכתבת רק לזכותו, ואם במקרה של ידיעות זה נשאר ב-99% ברמת הדיבורים (חוץ מאיזו ידיעה נגד בנט שנועדה להראות לביבי שמוזס רציני), בוואלה כבר היתה התערבות פסיכית בתכנים.

    לגבי מה שכתבת על מצבו של ביבי, לכאורה אתה צודק, שזה פשוט נוראי כי תיאורטית הוא יכול למשוך את המדינה לעוד ועוד מערכות בחירות עד שיסתדרו לו הקלפים (אבל כמובן שהמדינה בראש מעייניו!). השאלה אם לא יתממש המצב שעליו מדברים, שבו ייקבע כי במצב הנוכחי בכל מקרה לא ניתן להעניק לו מנדט להקים ממשלה ואז יהיה פלונטר מסוג אחר.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מה שאתה אומר פה שווה ערך במהות לכך ששוטר יעצור אותי על כך שעברתי רמזור אדום ואני אגיד לו "על מה אתה מדבר? כל החיים שלי עברתי באלפי רמזורים ירוקים מבלי לעבור באף רמזור אדום, זו הוכחה שלא עברתי ברמזור אדום".

    יש בערך 2 אופציות - שמוזס אומר לנתניהו דברים חמורים(ולכל הפחות משמעותיים) שהם עשו יחד ונתניהו מכיר בכך שהם קרו בגלל שהוא בחור מנומס, למרות שאין לו מושג על מה מדובר, או שאולי פשוט היה משהו. מה שמדהים הוא שהאופציה הקונספרטיבית הראשונה היא הגיונית וסבירה בעיניך בעוד האופציה השניה היא משהו שלחשוב שהוא קרה "זה אחד הדברים המצחיקים ששמעת לאחרונה".


    זה שהוא הקליט את נוני לאו דווקא מעיד על כך שהוא ניסה למרוח אותו, זה יכול להעיד על הרבה מאוד דברים אחרים(שהוא רוצה ליצור leverage נגד נוני, שהוא רוצה להשמיע את השיחה לאנשים שלא היו בחדר באותו זמן...).
    גם אם ניסה למרוח אותו - הוא לא מואשם בעסקת שוחד ולכן זה לא רלוונטי. הוא מואשם כי לא דיווח על הצעת שוחד לאף אחד, וכי השתמש בנוני מוזס כדי לקבל טובות הנאה(שזו הגירסא הרשמית של ביבי לדברים, ועבירה על החוק).


    תיק 2000 התחיל בגלל קלטות שהתגלו במקרה במהלך חקירת תיק 1000.
    אתה אומר שהמשטרה לא הייתה צריכה לעשות שום דבר עם קלטת שבה ראש הממשלה מקבל הצעת שוחד, בגלל שהחקירה דורשת שימוש במשאבים רבים(גם פה כמו לאורך כל הדיון, אתה פשוט ממחזר שקרים מדפי מסרים של אשף הפייק ניוז מספר אחת בישראל) בזמן שיש רוצחים ואנסים בחוץ? נשמע לך תקין באיזשהי צורה שחוקר משטרה ימצא ראייה כזו וישליך אותה לפח? זה מטורף בעיני שבן אדם יחשוב שככה הדברים צריכים להתנהל במדינת חוק, באמת.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,965
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    למרות שאין בארץ חוקה, אפשר לקבוע מדינת ישראל סופית נכנסה למשבר חוקתי.
    הכל בגלל אדם שכבר איבד את שפיותו ואפילו כבר אפילו פועל נגד מה שטוב לו באמת.

    העניין הוא לדעתי כזה: ראש ממשלה אינו חייב להתפטר כל עוד אין פסק דין חלוט, אך ביבי עומד בראש של ממשלת מעבר. לא ממשלה שזכתה לתמיכת הכנסת. במצב כזה החוק לא אומר מה לעשות. כאן כנראה יכנס בג"צ לתמונה, ולא מן הנמנע שיפסול את ביבי מלהרכיב ממשלה.
    ואז אין שום משמעות לכך שהוא יו"ר הליכוד. נו נראה את המלקקים שלו במפלגה. ובכל מקרה אם יהיה מועד ג', מה חושבים בליכוד להצליח עם יו"ר שמואשם בשוחד? נו שיהיה בהצלחה.
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 3, אורחים: 14)

  1. DRORIKO
  2. Bianconeri
  3. SaSa