ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    תקרא שוב, מבין ששת הקשרים הטבעיים שלנו: הנדרסון, לאלנה, מילנר, ווינאלדום, פאביניו וקייטה. אוקס הוא לבטח אחד השחקנים הכי מרשימים שלנו, אבל הוא כרגע לא משחק מספיק בקישור, וגם כשכן, הוא לבטח לא משחק בעמדה של קייטה. ככה שההשוואה בינהם קצת לא רלוונטית.

    אין לי ממש מושג במה הכוונה ב״חולשה פיזית במסירות ובטוח שלהן״. זה שקייטה לא משחק באותו סגנון כמו פאביניו או הנדרסון - זה דיי מובהק. הוא שחקן עם סגנון משחק שונה, ולאורך כל הקריירה המשחק שלו התבסס על מסירות קצרות ותנועה.

    זה נחמד לרשום שאוקס נראה נהדר ושיש לנו את ווינאלדום, הנדרסון, מילנר ולאלנה - אבל יש לנו עוד לפחות 35 משחקים בעונה הזו, קייטה יקבל את ההזדמנות שלו והשאלה היא איך הוא ינצל אותה.
    לפסול שחקן שרק חזר מפציעה של 4 חודשים, רק כי ב-180 דקות משחק שראינו אותו הוא לא נראה מספיק טוב, מרגיש לי נמהר ונחרץ מידי.
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לגבי "לפסול", תקרא מה כתבנו, אף אחד לא אומר פה חד משמעית שזה לא יקרה. פשוט אם בתחילת העונה הייתי אופטימי לגביו, היום אני כבר הרבה יותר פסימי.

    זה שאתה מגדיר את לאלאנה כ"קשר טבעי" ואת אוקס לא זה בכלל לא ברור לי... אוקס שחקן קישור אצלנו בראש ובראשונה, הוא בא בשביל לשחק בעמדה הזאת וקלופ הביא אותו כדי להשתמש בו בדיוק בעמדה של קייטה - הקשר ההתקפי יותר מבין השלישייה. זה שהוא ורסטילי ומשחק גם באגפים (והחל מאתמול גם כחלוץ מזויף), זה לא אומר שהוא לא "קשר טבעי" - ותבדוק אותי אבל גם קייטה שיחק באגפים לא פעם ולא פעמיים אצלנו במערכים שונים.

    הכוונה בחולשה פיזית במסירות היא שהכל אצלו רך, לא רק שסגנון המשחק שלו שונה אלא שגם יש לו deficit רציני ביכולת לבצע מסירות כאלה בכלל. ברור שהיתרון שלו זה במשחק על שטח קטן, אבל להיות כל כך בוק בכל מה שקשור לשחרור לחץ שאינו דרך דריבל/מסירה על 10 מטר, זאת בעיה בעיניי. כמו שהיכולת הירודה של הנדרסון בכל מה שקשור למשחק על שטח קטן זאת בעיה בעיניי. כלומר, כשאני מסתכל על מה שציפינו לקבל מקייטה, וזה קשר וורלד קלאס לכל דבר - אני לא רואה את זה כרגע בכלל, בין היתר בגלל הדברים שכתבתי וגם החולשה הפיזית שלו שלא מאפשרת לו לתת מסירה רחוקה גם במקרים שזה הדבר הנכון לעשות לדוגמה.

    אבל כמו שהדגשתי בהודעה הראשונה, אני מכיר בזה שמדובר בעיקר בבעיה מנטאלית, שנובעת בין היתר מריבוי בפציעות ומיעוט בדקות. השאלה זה איך הוא יתמודד עם זה, כמו אוריגי/הנדרסון בתקופות מוקדמות יותר, או כמו סטרידג' ושאר ירקות. אם הוא לא יעשה טוויסט בראש ויתחיל לאכול את הדשא בדקות שנותנים לו הוא לא יגיע להרכב שלנו, פשוט ככה.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לגבי סלאח - ברור לי לחלוטין שהוא מנסה (בכח) להכניס את עצמו לפורמה. ברור לי גם שזה מה שקלופ עושה איתו כשממשיך לתת לו לשחק הרבה דקות בתקווה שה"פקק" ישתחרר למרות שגם לא לגמרי כשיר.

    קייטה:
    אכזבה אדירה. יש נסיבות מקלות (פציעות) אבל זה פשוט לא נראה שזה משתחרר. אני לא חושב שהוא לא רוצה לטרוף את הדשא (כמו אוקס), זה לחלוטין נראה לי כאילו יש לו בעיה קשה של ביטחון. הוא לא לוקח על עצמו כמעט כלום וזה מש ממש לא השחקן שהיה בגרמניה.
    הוא עדיין צעיר, אנחנו יודעים שהוא בכלל לא דיבר אנגלית עד לאחרונה, מדינה חדשה, לחץ גדול. אני מאוד מאוד מאוד מקווה שלאט לאט הוא יצליח להשתחרר גם מנטאלית וגם מהפציעות.
    אבל אני גם מאוד חושש שנפלנו פה בענק.

    סתם כאנקדוטה - רודריגו שכיכב היום בשביל ריאל היה מטרה רצינית שלנו לפני שעבר לשם. לפי דיווחים כאלה ואחרים, היינו מאוד רצינו אותו והיינו במו"מ עם סנטוס אבל הם רצו סכומים גבוהים מאוד עבור ילד בלי שום הופעה בבוגרים.
    ריאל באו ושמו משהו כמו 50 מיליון בשביל לקחת אותו.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    1. סלאח עלוב לאחרונה וגם כמה שערים שכבש לא שינו את זה. די בטוח שמשהו מנטלי קורה איתו. אולי כבר סיכום עם החוזה שלו על מה צריך לעשות בקיץ, דחיפה למעבר לריאל או משהו. הוא לא משחק כרגיל.

    2. לא רואה קאמבק עם קייטה בהקשר שלנו. מתחיל להבין שמדובר בשחקן מצוין אבל לא מתאים לנו. מוקדם אולי וכו'. זאת ההערכה שלי. מקווה שנמכור בקיץ במחיר שדומה למה שרכשנו אותו בו ונביא שחקן אחר כי שחקן קישור ב55-60 מ' פאונד יכול להרים את הקבוצה הזאת עוד רמה אם זה אפשרי בכלל.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא יודע אם הייתי מרחיק ואומר עלוב, אבל הוא בהחלט חלש. דווקא חשבתי שבמחצית השנייה מול גנק היו לו דקות טובות מאוד, הכניס כמה כדורים יפים ובכלל היה ניכר שהוא מחפש להזין את השחקנים שמסביבו בניגוד לבדר"כ. אולי כשמאנה לא על המגרש הוא לא מרגיש צורך להוכיח משהו...

    בכל אופן, התיאוריה שלך לגבי הקיץ מעניינת. אכן מרגיש שהשינוי הדרסטי התחיל והתגבר ככל שהמעמד הציבורי שלו עלה, ויש מצב שהוא יחפש לעבור לקבוצה יותר "נוצצת" בקיץ.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קורה שלשחקנים גדולים יש תקופות רעות, אנחנו רואים את זה עכשיו עם רונאלדו. אצל אדן הזאר זה היה עונות שלמות. צריך גם לזכור שסלאח עבר עונה מאד ארוכה ומתישה עם איזה מיליון משחקים ואם כל זה לא הספיק עוד היה לו את אליפות אפריקה, ועוד בחום של קהיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/19
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,802
    לא יודע מה יש לסלאח לחלום על מקומות אחרים, לא בטוח שהוא בטופ 3 שחקנים הכי טובים שלנו כרגע. בלי קשר לכך אנחנו טופ 3 בעולם מקצועית ואין באמת שדרוג מפה.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    בכוונה כתבתי נוצצת עם גרשיים. לדעתי יש יוקרה - לא מקצועית - שמתלווה למעבר למועדונים כמו ריאל מדריד וברצלונה שעדיין קיימת גם כיום.

    טופ 3 בקבוצה? אני אלך צעד קדימה ואגיד שאם היו מכריחים אותי למכור שחקן מההרכב, אני מוכר אותו לפני אליסון, ואן דייק, אנדי, טרנט, פאביניו, מאנה ופירמינו...

    אבל הפלגנו קצת יותר מדי.
    יום ראשון מלחמת עולם ואני מאוד מקווה שסלאח יבוא בשיא.
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    סלחו לי אבל המרחק המקצועי של ריאל מדריד וברצלונה, היום ומחר ממכם הוא עצום.

    זה כבר מזמן לא מצב שאיזה רכש נוצץ פותר/מצית.
    אדן האזרד לא עוזר לריאל מדריד לצאת מהביוב.

    אני ממש לא חושב שהתיאוריה הזאת כבר מחזיקה מים.
    שחקנים לא עד כדי כך טיפשים, אם תדאגו גם לשלם להם כמו במועדונים האלה אתם יכולים להמשיך להחזיק אותם.
    אני מרשה לעצמי להניח שמדובר בתקופה פחות טובה של סלאח(וגם בה רואים שהוא רוצה, שהוא נלחם בכוח להוכיח את עצמו, בין אם במצבים שהוא מגיע אליהם ובים אם במצבים שהוא יוצר לאחרים, גם במשחק האחרון) מאשר תיאוריית קונספירציה על חוזה בקיץ שאמור להדליק את פרז.
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    רונאלדו בזמנו עזב את יונייטד אחרי שלוש אליפויות, זכייה בצ'מפיונס ועוד גמר לטובת ריאל שבאותה תקופה לא עברה את שמינית גמר הצ'מפיונס 200 פעם ברצף (כולל כמה הדחות מגוחכות ממש). דווקא שחקן יכול לראות בזה אתגר, להרים אותן מהמצב הנוכחי. זה לא טוטאל לוס כמו מועדון אחר ששנינו מכירים.
     
    Sturridge ו-Clichy אוהבים את זה.
  11. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    1,460
    לא חושב שזה הוגן לחשוד בסלאח שהראש שלו במקום אחר.
    הוא מנסה הכי הרבה שהוא יכול ורואים שהוא מתוסכל יותר מאיתנו מהמצב הנוכחי... אני לא רואה שום אינדיקציה שהוא דוחף למעבר
    וחושב שצריך חשד קצת יותר סביר על מנת להתחיל לומר דברים כאלה.

    סלאח שחקן עצום ודפק פה גם עונה היסטורית חסרת תקדים.
    הכל עניין של תקופות ומומנטום.
    גם העונה יש לו תרומה משמעותית למרות הסטטיסטיקה.

    אני לא קרוב אפילו על לחשוב על עזיבה שלו וחושב שהוא לגמרי קריטי לנו.
    לא יודע איך אתם מתחילים כבר לוותר.
     
    oranfu ו-Walkon אוהבים את זה.
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    גם לי ממש לא ברור איך הגיעו למסקנה הזו. מה הדרך מא' לב' פה? סלאח לא נראה לי בכלל כמו שחקן שהראש שלו לא בקבוצה, להפך - הוא נראה כמי שמנסה יותר מדי קשה ומתוסכל מעצמו.

    מישהו פעם לפני שנתיים זרק איזה מילה על סלאח לריאל מדריד, זידאן אוהב אותו, המצרים אוהבים את ריאל. נתפס חזק ומאז לא יורדים מהעניין הזה ומניחים הנחות, לא ברור למה - מסכן סלאח, בחיים לא הוציא מילה או עשה סימנים של ללכת לאנשהוא וכל העולם עדיין איכשהוא בטוח שחלום חייו זה לשחק בריאל מדריד בכל מחיר.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    זה תמיד ככה על כל כוכב נוצץ. מערך הפרופגנדה של ריאל וברצלונה מתחיל לתת בראש.

    בלי קשר, אני לא אתפלא אם יש לנו מחשבות\תוכניות למכור אותו בקיץ או בקיץ הבא.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אני מת לדעת למה שיהיה לכם תוכניות(כאילו אשכרה שזה יבוא מאצלכם) למכור אותו עוד 7 חודשים או בקיץ שאחריו?

    יש לך את המאמן הכי טוב בעולם ואת אחד מהקיצוניים הכי טובים בעולם בשנתיים האחרונות.
    אתה באמת חושב שקלופ בכלל יתן לזה יד? ושזה עוד יבוא כתוכנית מגירה כלכלית מאצלכם?
    לא מאמין בחיים.

    גם לקוטיניו הוא עשה את המוות עד שהסכים לשחרר אותו וגם זה היה בסכום לא אנושי שברצלונה שילמה ואחרי איזה שני חלונות רצופים שקלופ רק צחק בכל פעם ששאלו אותו על קוטיניו.
    סלאח בכלל לא עושה סימנים של אחד שרוצה לעזוב אבל חלק מהאוהדים שלכם מדמיינים שאצלכם בכלל חושבים על האקזיט.
     
  15. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,802
    הרכב משוער לגביע הליגה מול אסטון וילה:
    https://scontent.fsdv1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/74483242_3000099726715589_573614524721004544_n.Xxx?_nc_cat=1&_nc_oc=AQlNaFV2tbVI0EI_V6pxZYfIKYbJGN7GbkrFTFsN1sGX-PYMGnOVzAe3NLJn1oKqof4&_nc_ht=scontent.fsdv1-2.fna&oh=494fd6a4fee5bed2dd72ccf48d80ce5e&oe=5E57D422



    קלופ אגב בחיים לא יגע במרקם הנוכחי בסגל. עד שהוא עשה שינוי בהרכב והפך את פאביניו לבאנקר לקח כמה חודשים, אז בטח שלא להחליף מישהו מהשלישייה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.