הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בידידות ניצחנו את איאקס כשהייתה אלופת אירופה מכהנת וסילבס נראה כמו כוכב אירופי. בוזי גמור ולא יתן לך כלום.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    סאן מנחם גרם לבוזגלו להיראות כמו שחקן מליגה למקומות עבודה, היה משעשע לראות זה
    מבחינה הגנתית זה היה המשחק הכי קל של מנחם בקריירה
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    דגו עשה עבודה טובה בכפר סבא וגם בהפועל פתח תקווה, גם מולנו בטרנר קריית שמונה הייתה טובה מאוד, גם במקרה שלו מדובר בפיטורים מהירים מידי של בעלים לא מקצועי בדיוק כמו בהפועל תל אביב.

    קלינגר אימן את הפועל חיפה ב2017 - 2018, ועשה עבודה מצוינת, לפני ואחרי נכשל בכל מקום אפשרי. אצלנו למשל פתח את העונה עם 6 הפסדים רצוף (הכי גרוע בהיסטוריה שלנו), ואז אחרי שניצח לראשונה במחזור ה-7 התפטר כי הבין שבנה קבוצה נוראית ולא מאומנת ולא רצה שהכישלון יהיה על שמו.

    אין לי ספק שאם דגו ואביטן יקבלו את כמות ההזדמנויות שקלינגר קיבל, הם יגיעו להישגים טובים יותר (אביטן כבר בעונה הראשונה באימון בוגרים השווה כמעט לגמרי את ההישגים של קלינגר כמאמן בעשר השנים האחרונות).
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לפי מה אתה בוחן איזה שהוא שחקן בהפועל ת"א.?
    כל שחקן שיעזוב אותם יעלה את הרמה שלו ב30-40 אחוז לפחות. על הנייר יש שם סגל שווה הרבה יותר מאיפה שהוא נמצא היום,בטח שהליגה כ"כ חלשה.
    זה קן צרעות שם,הכול רקוב ועוד מחכים לך בפינה שתכשל.

    בוזגלו לא לידר,ולא שחקן שמסוגל לסחוב קבוצה שלמה על הגב, בחיים לא היה כזה.
    בקבוצה שמתגוננת ובקושי מחזיקה בכדור במהלך המשחק הוא לא יכול להגיע לידי ביטוי. וזה משהו שאמרתי עוד שחתם שם בתחילת הקיץ.
    שים אותו במכבי חיפה/בית"ר אפילו כשחקן רוטציה, אתה תקבל ממנו הרבה יותר.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. עובדתית, כשקובי רפואה התפטר בפעם הראשונה הייתם במקום שמוביל לפלייאוף העליון או לא?

    2. לא יודע מה הייתה המעורבות המקצועית של הניסנובים, אביטן הסביר שההתערבות שלהם הייתה בעיקר בפן הכלכלי, כלומר הרבה פעמים אביטן רצה שחקן X מקצועית והם אמרו שכלכלית אי אפשר אז הוא ירד מזה, ואני גם כתבתי שברגע שגם משחררים לך שחקני מפתח וגם לא מקיימים את ההבטחות אליך בנוגע למחליפים אתה צריך לקום וללכת בדיוק כמו שרפואה עשה בפעם הראשונה, אבל בדיוק כמו שרפואה חזר בפעם השנייה וכמעט השלישית ככה אביטן בחר להישאר כי בסופו של דבר עם כל הבעיות זה עדין הפועל תל אביב, מועדון גדול עם חשיפה גדולה, כשמצד שני רוב הליגה מלאה במועדונים שהם גם פחות גדולים וגם לא פחות מוגבלים כלכלית.

    3. הפועל תל אביב עמדה טוב במחצית הראשונה, היא מנעה מחיפה להגיע למצבים איכותיים ומצד שני כבשה שער, הגיעה לעוד מצב אחד שבוזגלו סידר לדמארי שבעט החוצה מתוך הרחבה, והגיע לעוד מצב של שער בטוח שהיה צריך להוריד אותה ביתרון 2- 0 למחצית.
    בשורה התחתונה, חיפה היא הקבוצה האיכותית יותר, עם הסגל האיכותי יותר, ואי אפשר מצד אחד לבקר על המחצית השנייה ולשכוח את הראשונה שהייתה בהחלט טובה.

    אני חושב שהפיטורים של אביטן מוקדמים, בטח בניהול הנוכחי שמייצר כל שבועיים משבר חדש במועדון.
    אביטן לא הצליח בהפועל תל אביב, עשה הרבה טעויות, בדיוק כמו דגו בקריית שמונה, אבל לא חושב שהמצב היה בלתי הפיך (2-0 של הירש ואין סיכוי שאביטן מפוטר, לא רק ניצחון יוקרתי אלא גם היו עולים למקום 9 רק 4 נקודות מפלייאוף עליון), אני חושב שהפיטורים (של שניהם) בעיקר מלמדים על הניהול הנוכחי של הפועל תל אביב וקריית שמונה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לגבי ניסו אביטן - המצב בלתי הפיך (משה) כי הוא איבד את חדר ההלבשה וזה חשוב וגם הקהל לא היה איתו מה שאי אפשר להגיד למשל על קובי רפואה. אתה מתעסק במה שנוח לך, כלומר אתה די מתעלם מלוח המשחקים. עד למכבי חיפה, וגם זה במשחק בית שאמור לצמצם כבר את הפערים - ניסו פגש רק את הפועל ב"ש. הוא ניצח את כפר סבא במזל ולא הצליח לעשות את זה נגד נס ציונה, רעננה, ונגד הפועל חיפה הובסנו 3:0 במשחק כפי שלא היה מעולם עם קובי.

    בחזרה לבוזגלו - המועדון כבר הוציא הודעה רשמית שאלה שטויות, בניגוד למה שקרה למשל עם קלאודמיר שהיה אפשר להריך שהוא ייבעט אוטוטו. שוב אגיד בקשר למאור - מי יש לנו במקומו, אור אינברום זה ג'יידון סאנצ'ו? עומרי אלטמן שמתחילת העונה לא עשה כלום עד הגול נגד מכבי חיפה? מוטי ברשצקי? החוזה שלו כבד כך שאי אפשר לזרוק אותו ובכל מקרה מגיע לו לסיים את העונה, אני מאמין שהוא ייתן יותר ממה שנתן עד עכשיו. זה צורם לי שהוא הקפטן אבל אוראל דגני עשה שטויות. אפשר לחשוב גם שבינואר יפתחו את הכיס ויביאו רכש, מי הפועל הייתה יכולה לצרף במקומו לדוגמא? כמובן שקסם לניסנובים שמדובר באקט שיווקי ושהוא מגיע כשחקן חופשי.
    שחרור של בוזגלו היה יכול לזעזע הרבה יותר מהודעה לפינה קמארה היה הולך הביתה (סתם לדוגמא) אבל זה לא יקרה ולא צריך לקרות וקלינגר לא במוד של נמני-בנין 2003, הוא ירצה ליצור שקט. אגב, אני לא חושב שמישהו עושה דווקא בהפועל, כדור שלג שהיה קשה לעצור, גם לשחקנים יש אחריות אבל זה לא שהם חייבים רס"ר.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בוזגלו היה הכי טוב בהתקפה של הפועל עד מחזור 3-4.
    במשחקים האחרונים הוא אכן נראה כמו כלום, אבל זה לא שהוא לא הראה שעוד יש לו יכולת.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הציפיות ממנו היו הכי גבוהות מן הסתם, אף אחד לא חשב שנקבל 90% בוזגלו אבל ציפו ל-60% והוא שחקן שיכול לתרום משהו חוץ מהמצבים הנייחים. אני זוכר משחק גדול שלו נגד מ.ס אשדוד בי"א שהפסדנו ולצד זה כישלון ענק נגד נס ציונה, פעם אחת הוא לא הצליח לעבור את השחקן שלו ומאז גם כן לא הרבה. קראתי דיווח כלשהו ששיחק עם כאבים, נשמע לי חרטה. הבעייה שהוא מאוד איטי ואין לנו אף שחקן מהיר בקבוצה. אינברום מהיר אולי רק בפוטנציאל שלו, עידן כהן מפוזר, בואטנג פצוע, החלוצים שלנו בפנסייה. אגב אני מניח שבינואר נשמע שוב על שחרור אפשרי של דמארי כי הוא באמת נראה מאוד-מאוד-מאוד איטי, חסר חדוות משחק וקצב משחק.

    מברך על החתמת קלינגר רק חבל שזה בא עם סיני בחבילה אחת, לקהל אין ברירה כרגע אלא לתמוך בקבוצה במאה אחוז לנוכח המצב הקשה והמאמן החדש, את החרא על הניסנובים צריך לשמור בבוידעם עד הקיץ או כשנבטיח את ההישארות אם בכלל.
     
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מסאיי דגו מאמן חלש שלא הראה עמידה טקטית או מהלכי כדורגל בתקופה שלו בק"ש.
    אופיר חיים בכפ"ס עושה עבודה הרבה יותר מעניינת.

    ניסו אביטן עם קבלת החלטות מקצועיות חלשה מאוד, אולי בפן הכלכלי הוא לקח החלטה אישית נכונה, אבל בפן המקצועי - החלטות טיפשית.
    הפועל ת"א נראו ביזיון איתו, המערכים והשינויים חלשים מאוד, לא ראיתי החלטות אמיצות ובעיקר הוא משחק לידיים של הקהל/תקשורת.
     
    EO11 ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    שומע עכשיו את שירי אלג'ם. מסתבר שלמרות שבהפועל הכריזו על משה סיני כמנהל המקצועי הוא בעצמו מצהיר שהוא לא יהיה המנהל המקצועי. איזה קרקס.
     
    Mahranlala אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אז מי?
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,121
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    די נו באמת. ניסו אביטן עשה עד כה דברים שדי מזכירים את תחילת קריירת האימון של קלינגר, אי אפשר להצביע על איזשהו מאפיין של קבוצה שהוא מאמן. הפועל שלו מבחינה טקטית, הרבה מעבר לסגל, היא כנראה הקבוצה הכי גרועה בהיסטוריה של המועדון.
    האיש תפס טרמפ על פגיעה בזרים בעונה שעברה וריצה אחת טובה, בשאר הזמן אחוזי ההצלחה שלו בליגה מביכים לחלוטין והקבוצות שלו חלשות מאוד.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קריית שמונה היו מצוינים בטרנר. עמדו מצוין, לחצו מצוין, בחלקים גדולים במחצית השנייה שלטו במגרש, לא באו להרוס משחק אלא בדיוק להפך ב1-1 כמעט כבשו את השני כשבן ביטון הציל כדור מהקו ונכנעו רק לגול של האסלביינק בדקה ה-90.

    איזה אופיר חיים? זה שכולם כאן הכריזו שאין לו יכולות אימון אחרי שפוטר מהפועל תל אביב?

    אביטן עמד יפה מאוד מול מכבי חיפה במחצית הראשונה. גם מולנו בטרנר הפועל תל אביב עמדו יפה מאוד עד לאותם שתי התקפות שבה מצד אחד פסלו להפועל תל אביב שער בעקבות ה-VAR ומצד שני נתנו לנו פנדל בהתקפה הבאה בעקבות ה-VAR ועלינו ל2-0 ומשם הם כבר נשברו מנטלית.

    אופיר חיים, מסאי דגו, ניסו אביטן, השם פחות משנה, חלקם הראו יותר וחלקם הראו פחות כשפוטרו, אני עדין אמשיך לכתוב שהם לא קיבלו מספיק זמן, שבשום מקרה הכישלון לא היה גדול מספיק כדי לפטר כמו שפיטרו (קלינגר אצלנו הפסיד 6 משחקים רצופים בפתיחת העונה ולא פוטר על ידי אלונה).
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אתה יכול להפסיק לחפש את ניסו אביטן, גם אם טענתי שהוא היה צריך להיבחר למאמן העונה בשנה שעברה ולא איביץ', אין סיבה להמשיך לרדוף אותו ולאנוס את המציאות כדי להקטין אותו.
    הפועל תל אביב הכי גרועה בהיסטוריה של המועדון? או שאתה לא רואה כדורגל ישראלי מספיק שנים, או שאתה שוב מקצין את המצב של הפועל תל אביב.
    הדברים מקבלים חיזוק לאור הדברים שאתה כותב לניר קלינגר, שנכשל שנים בכל מקום שדרך עד להפועל חיפה, ומקבל ממך מחמאות רק בגלל ההצלחה עם מכבי תל אביב לפני הרבה מאוד שנים.
     
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,121
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    זו הפועל תל אביב הכי חלשה בהיסטוריה, לא אונס את המציאות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.