Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    איזה טאצ'דאון של סאטון.
     
    Sweetness ו-Sprewell אוהבים את זה.
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סופרסטאר. עם QB רבע נורמלי הוא היה מעמיד מספרים מפלצתיים.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  3. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    דרייב קליני של הרייבנס, 8 דקות יורדות מהשעון, נגמר בטאצ'דאון, ואז - טאקר מחטיא את הבעיטה בפעם השנייה בחייו.

    למישהו יש ספק איך ייגמר המשחק?

    עריכה:
    לא משנה. עוד דרייב קליני . ניצחון מרשים, למרות שכולנו ידענו שהפטריוטס יחטפו את הסטירה הזאת די בקרוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/19
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כפי שפורסם השבוע.
    NEWS AT ELEVEN.
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    הפינה השבועית חזרה עד להודעה חדשה.
     
    אלעד ו-golding אוהבים את זה.
  6. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,275
    לייקים שהתקבלו:
    16,139
    תמשיך לקרוא לו GOAT למרות שבאופן ברור הוא כבר לא בשיאו. לפני 4 שנים הוא היה מהיר יותר, גם בריצות גם בהחלטות. אתמול פספס כמה זריקות פשוטות, זרק קצר מדי, ארוך מדי, גבוה מדי, נמוך מדי.
    הוא לא האשם בהפסד אבל אני לא משוכנע שהוא גדול כמו שאתה עושה ממנו. לפחות לא הגירסא הנוכחית שלו.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ההפסד בא טוב לניו אינגלנד. דיברו על ההגנה שלהם כהיסטורית כשברור לחלוטין שזה לא המצב, לפעמים מתאימה איזו תבוסה כדי לרענן את השורות ולהחזיר את השחקנים לקרקע את המקום הראשון ב-AFC כנראה הם יצליחו להשיג בכל מקרה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  9. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    ניו אינלגלנד הולכת לפגוש קבוצות סבירות+ לשם שינוי בשלושה-ארבעה משחקים הקרובים אחרי הפחי אשפה שהם נתקלו בהם ב-8 משחקים לפני הרייבאנס. מעבר לתקווה שהם יידפקו יהיה מעניין לראות מה הם שווים סופסוף. לצערי אין סיכוי שיאבדו את הבכורה ב-AFC, הם בבית שהשנה אפילו יותר מסריח מכרגיל ולוח משחקים קל.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מוזר שזה לא הפריע לך שבוע שעבר כשהוא שיגר מהתחת את ה-TD החולני לפינה של האנדזון לג'מאל וויליאמס או בשבוע ההוא מול דטרויט כשלאזרד קיבל מסירה מושלמת על המילימטר עם קורנר בתוך הווריד.

    אבל וואטאבר כי בת'כלס אני מסכים עם השורה התחתונה וגם כתבתי את זה פה לא מעט פעמים בשנתיים האחרונות. אם פעם יכולת אלוהית הייתה נוהל שבועי אז כבר תקופה ארוכה שהיא רחוקה מלהיות מובטחת ותלויה בלא מעט משתנים. הבחור 1) עוד חודש בן 36 2) אחרי מיליון פציעות 3) מוקף בחוליית סקיל פליירס בוטום 10 במקרה הטוב 4) מקובע בצורת ותפיסת המשחק שלו ופיתח תחת מקארתי החציל הרגלים רעים שקשה עד בלתי אפשרי להשתחרר מהם, ואולי אפילו לא היה צורך עם פרסונל קצת יותר טוב שזה מחזיר אותנו לנקודה השלישית שהיא בעיניי המפתח, לפחות העונה, כמו שכתבתי אחרי הניצחון על דטרויט כשעוד היה כיף לחיות בסרט שההגנה הזאת תספיק למשהו רציני. חוסר המעש בדדליין יתנקם ואתמול היה רק הפריוויו.

    מדוייק. פילדלפיה, דאלאס (פחות), יוסטון (ממש ממש ממש פחות, ת'כלס אני סתם כותב אותם פה כדי לצאת ידי חובה ולא לפגוע ברגשות של @Sweetness הפאן בוי המצוי) קנזס (עם פאטי בריא בעזרת השם) יהוו אומדן לא רע בכלל. אף אחד לא חושב שהם איזה FRAUDS או משהו בסגנון וכמו שכתבתי שבוע שעבר ההגנה שלהם אכן טובה אבל פשוט לא עילית, בטח לא היסטורית. יחד עם ה-game plans של בליצ'ק היא תרצח התקפות נכות ותתקשה מאוד מול התקפות איכותיות, כמו פחות או יותר כל שאר ההגנות בליגה (למי שחושב שהמצב עם ההגנה של סן פרנסיסקו שונה במשהו - הוא לא). הנה קצת יותר בהרחבה למה לא חכם בכלל לבנות על יציבות הגנתית שבועית במציאות של 2019 וכמה היכולת והמספרים שלה מושפעים מאיכות ההתקפה היריבה שהיא פוגשת ו/או מזל מטומטם:

    Why The NFL Can’t Rely On Defense | FiveThirtyEight

    לכן מה שמעניין בעיניי יותר ממה שקורה ויקרה עם ההגנה של ניו אינגלנד בחודשים הקרובים הוא מה שקורה ויקרה בצד השני של הכדור. שזה הפיל בחדר שהזכרתי שאף אחד לא דיבר ו/או מדבר עליו בינתיים בגלל המאזן והלוח והבבלתים על הגנה היסטורית וכו'. כי כדי לעמוד בקצב של התקפות שישימו עליהם נקודות השיט שראינו מהם מתחילת העונה לא יעשה את העבודה בדיוק כמו שהוא לא עשה אותו אתמול ועוד במשחק יחסית לא רע שבו הם הזיזו את הכדור בלי בעיות מיוחדות החל מאמצע הרבע השני ונעצרו ברדזון (אם כי חשוב לציין ש10 נק' הושגו כתוצאה מאיבודים של בולטימור עמוק בשטח שלהם). מקו התקפה שהיה בעונה שעברה אחד הטובים בליגה ונתן את הטון בפלייאוף הוא הידרדר העונה לסביבות הממוצע ומטה (פציעות והפרישה של גרונק) ויכולת חסימת הריצה נפגעה משמעותית. כרגע הם בונים על חזרה של אייזאה ווין אחרי הביי שעל הנייר אמנם פרקטית רוקי אבל אמור להיות >>>>>>>>>>>ה-LT הנוכחי (אם כי מי יודע מה הפציעות עשו לו) ועל התוספת של נק'יל הארי שהוא לא רק פרקטית אלא טכנית רוקי אבל אמור להוסיף מימד אקספלוסיבי וגודל ברדזון בעולם ללא גרונק (50% TD RATE, מקום 21 בליגה). בשאר המדדים המתקדמים כמו DVOA/Success rate/ANY/Y וכו' המצב לא הרבה יותר טוב. וכל זה כאמור - מול המיאמיות וה-וושינגטיות והג'טסיות של הליגה.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  11. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    Chargers, NFL mulling move from LA to London, per report

    כל פעם שהדיבור הזה התחיל בהקשר של ג'קסונוויל/טמפה/אוקלנד נאטמתי דיפדפתי וזיפזפתי הלאה כי זה תמיד היה נשמע לי הזוי ובלתי אפשרי מבחינה לוגיסיטית. ות'כלס זה עדיין נשמע כי אני לא יודע איך משכנעים, שלא לומר מחייבים ילדים בני 20 לעבור ליבשת אחרת, איך לוח המשחקים אמור להיראות (8 משחקי בית רצופים ו-8 משחקי חוץ רצופים?), איזה דיוויז'ן יידפק ו/או יסכים ל-4 טיסות טרנס אטלנטיות כל עונה, מה יקרה אם הקבוצה תארח משחק(י) פלייאוף, איך day to day operations טריוויאלים כמו קליימ'ס והחתמות של שחקנים מהרגע לרגע במקרה של פציעות אמורה להתבצע ועוד ועוד ועוד שיט כזה או אחר.

    אבל דבר אחד כן ברור - אם יש פרנצ'ייז להגשמת החלום הזה של ה-NFL זה רק הצ'ארג'רס. אין להם שום עתיד בלוס אנג'לס וקרונקי שגם ככה לא רצה אותם ואת הבעלים האפס שלהם כזנב הולך לעשות הכל כדי למצוא להם יעד אחר לטוס אליו. ככה ש-RELOCATION זה לא שאלה של אם אלא של מתי ולאן ולונדון היא האופציה המגניבה ביותר, במיוחד לאור העובדה ששם כבר נסגרה פינת האיצטדיון שהייתה ותישאר סופר בעייתית בכל אחד מהתרחישים האחרים במקומות כמו סן אנטוניו/אוסטין/סט לואיס/פורטלנד או אנאעארף כלשהו.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  14. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  15. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    בתור אוהד של קבוצה חסרת קיובי נורמאלי יהיה מעניין במיוחד לראות את הקלאסיקו של LSU-Alabama היום. שני הקיובי'ס אמורים להבחר גבוה בדראפט הקרוב ואותי מעניין יהיה לראות אותם. כמובן שבלי קשר לנ"ל מדובר במשחק מעניין בקונפרנס הכי חזק בפוטבול מכללות בין שתי מכללות ששולחות טונות של שחקנים כל שנה ל-NFL.
     
    Sprewell ו-אלעד אוהבים את זה.