Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    RIP
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  3. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    וזה לא שאני סופר את הימים
    לא שאני סופר את השעות
    ובטח שלא סופר את הדקות לערב פתיחה המטורף הזה

    http://www.up2me.co.il/images/53104640.Xxx
     
    golding אוהב/ת את זה.
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אתה צריך לספור את הדקות והשניות והעשיריות והמאיות כי אין אוהד פוטבול שמכבד את עצמו שלא עושה את זה ערב אחת העונות היותר מרתקות ומעניינות שזכורות לי עם כמות סטוריליינ'ס עצומה הן מבחינת צוותי אימון והן מבחינת QB's ספציפיים. אם אני איכנס לכולם ההודעה הזו תיקח בסביבות ה-70 פיסקאות אז אני ארחיב בקצרה על הכבדים והמשמעותיים ביותר בעיניי:

    - GOAT בשיטה ההתקפית של מאט לאפלור. אחרי שמשחנו את האמפטי דאמפטי בזפת ונוצות וגירשנו אותו מלפלנד הגיע הרגע והגיעה השעה. פיזור $$$ על חיזוקים הגנתיים? CHECK. מוח התקפי מחמולת שאנהאן ושיטה מודרנית? CHECK. כל דבר פחות מחזרה ליכולת אלוהית והתקפת על חלל עם התחרות אמיתית על הסופרבול ואינספור גבות ושאלות וחיצים הולכים לעוף לכל עבר. לא חושב שיש אירגון ושחקן עם יותר לחץ להפגיז ולהפגיז בגדול.

    - הניינרס וג'ימי GQ+ קייל שאנהאן פותחים שנה שלישית ולאוהדים והתקשורת נמאס לשמוע על פציעות, כישרון נחות, בית קשה, אכלו לי, שתו לי, וואטאבר (למרות שזה תמיד היה נכון. אני רק מתאר את המציאות). כמו במקרה של גרין ביי גם כאן מדובר על אירגון שהשקיע משאבים כבדים באוף סיזן על חיזוק הגנתי (בוסה, די פורד, קוואן אלכסנדר, ג'ייסון וארט) ומקבל חזרה מפציעה את הגולדן בוי והמושיע כביכול בעונה שבה הוא יצטרך להוכיח אם הוא על אמת (שזה אומר יכולת להישאר בריא לאורך עונה שלמה לא פחות מאשר יכולת להשלים מסירות ולזרוק טאצ'דאונס) או אם הוא עוד FRAUD שיצא מחממת ה-FRAUDS בפוקסבורו שכל תפקידו וייעודו בעולם היה להמשיך להחזיק אירגונים במקום ו/או לקחת אותם אחורה בזמן שהאירגון הבינוני שהפליץ אותו ממשיך לדרוס בבינוניות שלו את שאר הליגה. הניינרס יוכלו לחתוך אותו בסוף העונה בלי בעיות ככה שיש קייס שהלחץ עליו אפילו גדול יותר מאשר על רודג'רס, אבל בביג פיקצ'ר וברמת הקונטדריות הקבוצתית זה עדיין לא קרוב להיות המצב. מג'ימי GQ אין ציפיות לסחוב אירגון שלם על הכתפיים כל הדרך ללובמארדי אלא רק לעונה נחמדה שתהווה בסיס לקפיצת מדרגה האמיתית בעונה הבאה.

    - טרוביסקי וקאזינס. כעיקרון אין יותר מדי מה להרחיב על השניים כי הכל ברור. שני הקברניטים של שני סגלים טופ 5 בליגה. שתי הקבוצות שלהם underachieved כל אחת בדרכה בעונה הקודמת, בעיקר בגללם והמוגבלויות שלהם. אם לא תהיה קפיצה משמעותית ביכולת אין סיבה להאמין שמשהו הולך להשתנות כי התקרה ב-2019 להגנה (שבמקרה של שיקאגו נטולת פאנג'יו ואינספור האיבודים בעונה שעברה הולכת to regress to the mean בקטע מפחיד) ומשחק ריצה חזקים היא די נמוכה ולא ברמה המתבקשת. כדי להוסיף אפקטים דרמטיים יש לציין שהמשרה של זימר מונחת על הכף (ברמת הלא אתפלא אם יפוטר באמצע העונה אם דברים לא יקליקו) בניגוד לנאגי שהוכיח את הוד שפיציותו וגם במקרה המבאס שטרוביסקי ימשיך להיות בינוני מת ולהחזיק את הסגל הזה במקום הוא יקבל הזדמנות למצוא את ה-QB הבא שייקח אותם לארץ המובטחת.

    יש כאמור עוד לא מעט (קליבלנד וההייפ הבלתי נסבל, השמועות על מותו של דרו בריז - מוקדמות או נכונות?, אריזונה עם קליף וקיילר שמתכוונים להריץ שיטת run and gun שהליגה טרם ראתה אבל עם סגל מחורר לגמרי משני צדי המגרש, דארנולד וגייס, אריאנס וג'יימיס, למאר ובולטימור) אבל אלה השלושה שהכי מרתקים אותי אישית ושהיה לי זין להרחיב עליהם טיפה.*


    *מקווה ששמתם לב שלא נכתבה מילה על פאטיאנדי שהם כעיקרון הקבוצה והשחקן והמאמן הכי משעממים בליגה כי למי יש כוח עכשיו לדבר על 19-0 ודריסה מוחלטת של כל 31 האהבלים שמקיפים אותם. הדברים המובנים מאליהם שברורים לכולם לא צריכים להיחרש יותר מדי. כמו שאף אחד לא מזיין את המוח על הזריחה של השמש או על האפסיות הכללית של אלעד.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש פרוספקטים מעניינים חוץ מדרווין תומפסון העונה?
     
  6. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    קולין אחלה פרוספקט. רק צריך פרנצ'ייז עם ביצים שיקח אותו. מבחינתי אם נניח טרוביסקי מחפש הרפתקאות העונה מחוץ לפוקט (לא בשמיים) ומקבל פיצוץ כמו נגד מינסוטה שנה שעברה (לא בשמיים) אבל רק יותר - Deadly - זה האיש שהייתי רוצה שיחליף אותו. צ'ייס דניאל אפילו לא צריך לעלות כאופציה.

     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הימור לסופרבול 2020: איגלז vs צ׳יפס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/19
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ג'וש ג'ייקובס אמור להיות סוס עבודה בריידרס שטוחן גם נשיאות בשני הדאונים הראשונים ועקרונית מסוגל לרוץ ראוטים ולתפוס גם כ3rd down back, אבל שילוב של היסטוריית פציעות בעייתית + הנוכחות של ג'יילן רישארד כנראה תצמצם לו את ה-Role הספציפי הזה. אבל מבחינת כישרון הוא אמור להיות בטופ או קרוב אליו.

    דארל הנדרסון נבחר בפינצטה על ידי מקוויי והדיבור כל האוף סיזן הוא שהכוונה היא להשתמש בו כמו שהסיינטס משתמשים בקמארה. נשמע מפוצץ ו-too good to be true מדי, במיוחד לאור הצטרפותו לחדר המיטות של לאורה במהלך הסופ"ש אבל נעקוב בדריכות.


    פאריס קאמפבל מהקולטס היה אמור להיות רסיבר גאדג'ט מעניין מאוד (בעיקרון לא רץ ראוטים מורכבים אלא בסיסיים מאוד כמו זקרינס או crossing שבו הוא סך הכל נע לרוחב ומקווה לתפוס מסירה מדוייקת in stride ולהשאיר עשן למגן בזכות המהירות) עם אנדרו לאק זצ"ל ויש מצב שעדיין יהיה עם בריסט אבל הסבירות ירדה משמעותית מן הסתם.

    דייוויד מונטגומרי משיקאגו לטעמי יהיה סתם אפס באסט מהדהד שיחלטר ב-XFL כבר בשנה הבאה אבל יש מצב ש- @golding ו/או @Sweetness יחלקו על עניות דעתי הכנה.

    *********חמסה על העיניים*********** מיקול הארדמן אמור להיות בייבי טייפריק **********חמסה על העיניים*************

    אבל בגדול הפרוספקטס הבאמת מעניינים העונה הם בצד ההגנתי וצפוי שם מירוץ די מטורף לרוקי העונה עם ניק בוסה, קווינאן וויליאמס, דווין ווייט/בוש, אד אוליבר, ג'וש אלן ודון חואן ארל תומאס לך תמכור חרובים יא יצור יא סוס מת מי בכלל רצה אותך ת'ורנהיל שקנזס הנחיתו בבחירה 50+.

    לא יודע אם אתה מטריל או רציני אבל הסיכויים מתחת למינוס אז תרגיע דחוף. כעיקרון הם תמיד היו אבל ביום שהוא אשכרה החליט לתבוע את הליגה זה באמת היה צריך כבר לסגור סיפור ובושה בפנים אפילו בקרב כל החברים השמאלנים עוכרי ישראל שאתה מסתובב איתם. חלאס מיצינו היה נחמד שכחנו כבר איזה פח אשפה מהלך הוא היה בשתי העונות האחרונות שלו בליגה עכשיו כשהוא הפך לפאטי משופר שאף אחד מהבעלים הגזענים סוחרי עבדים לא נוגע בו למרות שלדעתו זה היה משפר פלאים את הסיכויים של הקבוצה שלו לסופרבול. המסר הובן כולנו נאצים שממשיכים לצפות בליגה הנאצית הזאת.

    בנים גידלתי ורוממתי.

    Wager Number: 1
    • Accepted: 09/04/2019 1:08:54 PM
      Description:
      Tablet - NFL Name the Finalists - Super Bowl Matchup - Exact Super Bowl Matchups - KC Chiefs vs PHI Eagles +3300
      Who will play in the 2020 Super Bowl
    • Type RiskTo Win
    • Contest $30.00$990.00
     
    golding ו-אלעד אוהבים את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אצל הריידרס לא מעניין אותנו כלום חוץ מהדרמות של דון אנטוניו. בוא לא נשלה את עצמנו.

    מהרצים של הברז אני מצפה ל-fireworks, ואם אנתוני מילר יהיה בריא אז בכלל יהיה טירוף כל עוד טרוביסקי לא יפריע יותר מדי.

    מתפתה להגיד שדארנולד יביא ברייקאאוט משמעותי יותר מכל הילדודס בהסתכלות על כישרון גולמי + סיטואציה + דיבור חזק על זה שהשתפר ונראה טוב באופן כללי, אבל בו זמנית אני נזכר במופע האימים שהארבו מתכנן עם למאר ג׳קסון כ-QRB (״לא נראיתה צורת משחק כזו ב-NFL מעולם״).

    שורה תחתונה: פיליפ מעל כולם. בנוהל. כל העיניים ל-ACL של הנרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/9/19
  10. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אני לגמרי רציני ואני לא אומר שהייתי מחליף אותו בטרוביסקי או לחלופין הייתי בונה סיבובו איזשהו הפרצ'ייז בליגה הזאת אבל בתור סוג של מושיע שנקרא לדגל (לא תרתי משמע) שאמור להגיע להציל קבוצה ממצב מסריח בסוג של מהלך שאין בו גם ככה מה להפסיד (ולא סתם הבאתי את הברס כדוגמא כי כולנו מכירים את המחליף) אז כן. לגמרי כן! וזה גם בדיוק הסיטואציה שאני חושב שהוא צריך.

    אבל אם לחזור רגע לטרוביסקי אני מאמין שאין שום שחקן שמתאים לקבוצה הזאת יותר ממנו לתפקיד, הוא בדיוק הסולג'ר שנאגי צריך שם מאחרי ההתקפה. אני גם אוהב את זה שהוא כזה אנדרייטד והכי לא מנצנץ... וזה גם ישאר ככה גם אם הברס יגיעו לסופרבול וגם אם הוא יעשה קפיצת מדרגה ענקית ביכולת האישית שלו כי סטאר קוואליטי אין שם. ככה שמשפטים כמו שאלעדסקי זרק כרגע לצורך העניין "טרוביסקי לא יפריע יותר מדי" ימשיכו להאמר וזה למרות שאין שום שחקן בעולם הזה שמכיר את ההתקפה של שיקגו יותר טוב ממנו ככה שלהפריע זה משהו שבחיים לא יקרה ומילר לא יצליח לסיים את העונה עם ט"ד אחד בלי ביסקי.

    בכל אופן סטאר קוואליטי אומנם אין שם אבל כמה תכונות מעניינות אחרות כן שאליהם ניכנס בהמשך, אבל קודם כל יש את הפאקרס מחר.
     
  11. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מה אתה מגזים. העונה האחרונה שלו בניינרס הייתה בסדר בהתחשב באשפה המוחלטת שהוא שיחק איתה ובמערכת הנוראית של קלי/טמוסולה (לא זוכר כבר מי זה היה). לא אומר שהוא מסוגל לשחק עכשיו בליגה אבל פח אשפה הוא לא בדיוק היה.
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    יותר בכיוון עושה איתו חסד. מבין שהפיק ההתחלתי (שגם אני נפלתי בו כי הוא היה נראה כמו איזה פאקינג זאוס) והשנים שעברו גרמו לתעתועים בזיכרון אבל בשנתיים האחרונות שלו ובמיוחד זו האחרונה הוא לא פגע ממילימטר והוכיח שנגמר לו הסרט כפותח בליגה ברגע שהיכולת האתלטית דעכה וכשהוא לא יכול היה להוציא לפועל יותר את התקפת ה-Read option ששאר הליגה קלטה. השיטה של צ'יפ קלי אמנם גימיקית אבל הייתה תפורה עליו בלי דרישה לקרוא הגנות לפני הסנאפ או לתקתק אינספור מסירות עם תימרונים בתוך הפוקט. פשוט להוציא לפועל כמו רובוט בהתאם לספירה של מספר מגנים בתיבה ו/או מחוץ למספרים ולתת נשיאה לרץ/למסור מסירות פשוטות כמו סקרינס/קאמבק'ס/גו ראוטס (עוד אחת מהבעיות העיקריות איתו - מעולם לא היה לו רגש ביד וכל מסירה הייתה FASTBALL של 200 קמ"ש, שזה מגביל כל מיני זריקות לטווחים בינוניים ו/או ראוט'ס מסויימים). הבן אדם לא רק שלא הצליח לעשות את זה ברמה שמניחה את הדעת אלא סופסל בשלב כלשהו עבור בליין פאקינג גאברט אחרי שזרק באיזה משחק ל-4 יארד במשך שלוש רבעים. AKA הזייה שלא כתובה בכוכבים ושלא זכורה לי מעולם מאז שאני צופה בכל מיני מאט קאסלים, ג'ינו סמיתים ואיליי מאנינגים.

    לא חושב שזכור לי QB שהושפל כמוהו על ידי שחקנים יריבים כמו שקרה לו מול סיאטל ואריזונה כשצ'אנסלור, שרמן ומאתיו אשכרה גיחכו עליו בפנים ואמרו לו שהם יודעים מה הוא הולך לעשות לפני שהוא יודע בעצמו.

    קו ההתקפה של הצ'ארג'רס בלי אוקונג והקרישים בדם שלו שמי יודע מתי ואם יחזור מהם נראה על הנייר מחריד. ברמת הבוטום 5 בליגה. הוא אמנם תמיד היה הודיני אין דה פוקט ומשחרר כדורים מוקדם מאוד עוד לפני שהרסיברים שוברים את הראוטים שלהם בזכות ה-anticipation החולני שלו אבל אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש חושש על מה שזה עלול לעשות לספירת הזרע שלו. ממש אבל. מקווה לטוב אבל יודע שזה חסר סיכוי ואבוד מראש.

    במילים אחרות - אם נצטרך להקריב את הטחול של הנרי ו/או את התוספתן של ג'ואי בוסה בנוסף לרגל של דרווין ג'יימס SO BE IT. לא ממצמץ אפילו.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    חג שמח לכולם.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    R.I.P ללכת לישון היום
     
    golding אוהב/ת את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    Business is boomin בקרקס הכי עצוב בעולם.
     
    golding אוהב/ת את זה.