ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ראוליטו אמר שאחד מהם יוכל לשחק חופשי באמצע או בצד ימין.
     
  2. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    גם ריאל וגם בארסה לא זקוקות לו, אבל שני הנשיאים בתחרות מי יצליח להרכיב קבוצת פיפא טובה יותר.
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד חייבת שחקן התקפה גדול בנוסף לאדן הזאר, מישהו יכול להבטיח שקיליאן אמבפה יגיע בקיץ הבא? ואם זה לא יקרה גם בעוד שנתיים? אי אפשר לעצור את העולם. ב-300 מיליון יורו לא הייתי מביא אותו אבל כן שווה לנסות ולבדוק. זינדין זידאן, זוכרים אותו? כמובן שזה לא ממש אותו המקרה אבל בריאל מדריד לא שיחקו במערך היהלום, רוברטו קרלוס היה המגן המושלם כדי לכסות את האגף אבל לעתים זידאן נאלץ לזוז שמאלה. ריאל מדריד זקוקה לו הרבה יותר מברצלונה שם המצב טוב כשיש את ליאו מסי, גם אנטואן גריזמן שחקן ולואיס סוארז עדיין כאן. ניימאר חצי חלוץ לכל דבר וזידאן לפי הדיווחים לא 'דחף' לכיוון שלו אלא רק 'אישר'. אגב, רודריגו כנף ימין ורשום כשחקן קסטיליה, ויניסיוס בשנה שעברה היה מיועד לקסטיליה, אז דיי.
    וכן אני לא מתחמק מכך שרובצת השאלה עד כמה זידאן יכול לבנות קבוצה, אין ספק שב-2016 עמד לרשותו סגל טוב מאוד, בינתיים אני לא מרוצה ממנו.

    לגבי איסקו - גם אני אוהב אותו ואם היה עוזב הייתי עצוב אבל היינו צריכים למכור אותו, הילד אצלנו שש שנים ונתן רק חצי עונה אמיתית כקראק לכל דבר - בעונת האליפות, והוא שיחק המון. הוא בכושר לא טוב. אי אפשר להגיד שלא קיבל הזדמנויות. עד שהגיע סולארי שהתעלל בו - הוא שיחק מספיק.
     
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אם אתה מביא את ניימאר עכשיו יהיה לך קשה יותר להביא את אמבפה. וכן, מתישהו הוא יגיע לריאל. הרי פסז לא תזכה בליגת האלופות בשנים הקרובות וריאל פשוט תפורה עליו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אם פ.ס.ז' תזכה בליגת האלופות איכשהו בעוד שנתיים אפשר להגיד שהוא יבין שאחרי ארבע אליפויות וצ'מפיונס - הוא מיצה את עצמו ויאללה - לאתגר הגדול הבא. אבל שוב, אלו רק השערות שלך, מה זה 'ריאל מדריד תפורה עליו', איזה מן טיעון זה. יכולים לשדרג לו את החוזה 30 פעם, אולי יגיע גלאקטיקו אחר. אדן הזאר הגיע לריאל מדריד באיחור של כמה שנים לדעתי. אי אפשר לדעת מה יקרה עם אמבפה.
    הפציעה של מרקו אסנסיו שינתה הרבה דברים, חשבתי שהוא יוכל לחזור לעצמו העונה כשהציפיות נמכו. קצת הוא, קצת ויניסיוס, אולי לעתים מערך היהלום, אולי לוקאס במשחקים שצריך לעשות הגנה - אבל כרגע ריאל מדריד חייבת שחקן התקפה. יש שחקני התקפה שיגיעו ו-או.קיי, משתפרים. עם שחקן כמו ניימאר הדברים משתנים. לא נהיה פייבוריטים לאליפות אבל נהיה קבוצה מסוכנת הרבה יותר. הוא והזאר יכולים לשחק אחלה כדורגל.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    רודריגו כנף ימין באוטובוס. על המגרש הוא שחקן לכנף שמאל. אין סרטון אחד של מהלכים שלו ביוטיוב, מלבד אלו שהשלטים בהם משום מה בכתב מראה, שהוא משחק בצד ימין (של הקבוצה שלו, כשהיא תוקפת)
    לדוגמא:

    שניהם עלו ביחד 90 מיליון יורו. אתה קונה שחקן בכל כך הרבה כסף כדי שתביא עכשיו שני שחקנים על העמדה שלהם שיתפסו אותה ל7 שנים הקרובות? בגיל 28 פתאום גם ויניסיוס וגם רודריגו אמורים לעלות מקסטיליה ולהפוך לשחקנים מתאימים להרכב של ריאל?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את זה שריאל מדריד הפכה להיות קסטיליה. אבל מה אתה אומר בעצם, שגם אדן הזאר לא נחוץ? לא למדת מהלקח של שנה שעברה בה לא הגיע גיבוי לכריסטיאנו רונאלדו ונתנו למרקו אסנסיו טאבו בהרכב כי לא רצו לפגוע בהתקדמות שלו? ריאל מדריד זקוקה לסגל עמוק. כך היה ב-2016/17, וכך היה גם ב-2011/12 עם חלוץ כמו היגואין על הספסל וקשר ברמה של קאקא. גם קונטראו אז היה נראה כגיבוי טוב והיו שחקנים לגיטימיים כמו גראנרו או אסים כמו קאייחון. לא יודע מה יהיה עם רודריגו, הוא לא רלוונטי לשנה הבאה, אני רוצה הצלחות. אגב, ויניסיוס לוקה בחסר מאוד בסיומת, אם הסגל של ריאל מדריד היה תואם את השאיפות של המועדון הוא לא היה באנקר בשנה שעברה.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה מתעלם מהעובדה שכל השחקנים שאתה טוען שלא רלוונטים, עלו למועדון 90 מיליון יורו. אתה יודע איזה שחקנים אפשר להביא בסכומים האלו? וזה בלי שאני מחשיב את המגינים המחליפים שמשום מה נתפסים על ידי מקבלי ההחלטות כעמדה הכי חשובה בקבוצה.
    אני מבין שאתה רוצה רכש, אבל להביא את ניימאר לעמדה שיש לך בה את הזארד זה לא רכש, זאת ההגדרה של הקצאה לא יעילה. הביאו לך מפות חום, ומשום מה אתה מתעלם מכך, שני השחקנים לא יכולים לשחק בשום עמדה על המגרש מלבד עמדה אחת משותפת לשניהם, אתה רוצה לקנות קיצוני ימני שישחק כמו שניימאר אמור לשחק בתפקיד של קיצוני ימני, יעלה לך הרבה פחות מה150-200 מיליון שפלורנטינו פנטסטיקו הולך לזרוק על ניימאר, גם מה-150 שזרקת על הזארד. הם עולים כל כך הרבה על בסיס היכולת שלהם בתפקיד הספיציפי שבו הם משחקים מתחילת הקריירה.
    אני לא למדתי לקח כי לא הייתי צריך ללמוד לקח, אני כבר שלוש שנים מתריע על כל הדברים שאתה למדת כלקח לפני פחות משנה.
    וזה לא נקרא ללמוד לקח, אתה הולך להגיע לעונה כשכל "העומק" שלך, מתפרס על 3 עמדות במגרש - מגן ימני, מגן שמאלי וקיצוני שמאל. קשר אחורי יש לך אחד בכל הסגל, שגם הוא לא איזה שוס גדול ונראה כמו שחקן בן 38. קשרים מרכזיים יש את ולורדה שמלבד עונה בלה-קורוניה לא באמת שיחק בקבוצה ברמה גבוהה, ופחות או יותר זהו.
    מה אתה רוצה מהסיומת של ויניסיוס. הוא בסך הכל ילד בן 18 בעונה הראשונה שלו בבוגרים, בקבוצה שאין בה טיפת כישרון התקפי. גם בנזמה לוקה בסיומת, ולוקה בשאר הדברים על המגרש, זה לא מפריע לריאל מדריד לא להביא לו מחליף כבר שנים.
    מבאפה לא יעזוב את פאריז בשביל לשחק שוב עם ניימאר הדושבג. אם נביא עכשיו את ניימאר, אפשר להגיד שלום לרצון שלנו לראות את אמבפה בקבוצה.
     
    EsheD ו-hbs7 אוהבים את זה.
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אם רוצים לחזק את התקפה,אז להביא חלוץ במקום העגלה מצרפת,שהתנחל שם ועוד שלא יפנו אותו בכח נמשיך לסבול ולא משנה כמה קיצוניים תותחים יגיעו.
    ניימאר לא מתאים לא מקצועית ולא חברתית לקבוצה,וכמו שאמרו יפגע בסיכויים להביא את אמבפה בעונה הבאה. בקיצור אפס תועלת ממנו.
    קודם כל ולפני הכול,להביא שחקנים למרכז המגרש,אחד גרזן ועוד אחד 50/50.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    - היום ב-21:00: משחק הכנה אחרון לפני פתיחת הליגה, פוגשים את רומא. גארת' בייל נכלל בסגל וחאמס רודריגס לא, והמבין-יבין. גם הקפטן לא ישחק, וריאל צפויה לשחק ב-4-4-2 יהלום עם איסקו מתחת להזאר ובנזמה. בגדול עד עכשיו ריאל השיגה שני ניצחונות קלושים והקהל כועס. במשחק נגד פנרבחצ'ה ההתקפה עבדה אבל ריאל ספגה שלושה שערים. נגד זלצבורג היא אמנם לא ספגה לראשונה אבל ההתקפה הייתה חלשה.

    - לגבי העברות, לצד כל הפרסומים על ניימאר - תוגש הצעה רשמית בקרוב - נכתב שכריסטיאן אריקסן יהיה רלוונטי עד לרגע האחרון של חלון ההעברות וצפויות התפתחויות לגבי צירופו של ואן דה ביק, לאחר משחק הגומלין של אייקס נגד פאוק סלוניקי.

    הזאר: "אני ברקיע השביעי"

    אדן הזאר כבש את שער הבכורה הלא רשמי שלו בריאל מדריד בשבוע שעבר והצית את הדימיון. ביום שישי הוא זכה לכבוד הגדול כשקיבל את חולצה מס' 7 הקדושה. בתזמון נהדר ורגע לפני משחק ההכנה האחרון של ריאל הקיץ, נגד רומא, הקשר הבלגי התראיין באיטליה ודיבר על ריאל מדריד בעיניים בוהקות. אין ספק שהוא לא יכול לחכות למשחק הפתיחה נגד סלטה ויגו ביום שבת.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/08/10/15654532599429.Xxx

    "כילד, חלמתי יום אחד ללבוש את החולצה של ריאל מדריד, היו לי פוסטרים של זינדין זידאן בחדר, הערצתי אותו, הוא היה אחד האלילים שלי. ועכשיו יש לי הזדמנות לשחק תחתיו, זה נהדר. כשריאל מדריד דופקת על הדלת שלך, אתה יכול לעשות רק דבר אחד - לפתוח אותה".

    "עשיתי בצ'לסי דברים גדולים והיו לי כאן שבע שנים נהדרות, אבל עכשיו בריאל מדריד אני מרגיש בגן עדן, אני ברקיע השביעי", אמר בתזמון מושלם עם שימוש במספר 7. על כך שהוא כביכול מגיע במקומו של כריסטיאנו רונאלדו שהותיר חור ענק בקבוצה - "אני רוצה להביא לריאל את מה שאני יכול ויודע, להיות מועיל למאמן ולחבריי לקבוצה, זה הכל".

    כשנשאל על המאמנים האחרונים שלו, אמר - לאנטוניו קונטה ומאוריציו סארי יש את הסגנון שלהם, הם שונים אבל כל אחד יודע להעביר את המסר בצורה טובה. שניהם ווינרים. למדתי מהם המון!"

    על הרשתות החברתיות - "המדיה החברתית העדכנית זו הזדמנות ייחודית להיות קרובה למעריצים שלנו שמפוזרים בכל רחבי העולם. אבל מה שחשוב הוא לא להגזים ולהשתמש בזה בדרך הנכונה, כלומר להתאחד ולא לגרום לעמותים".

    על המונדיאל האחרון - מקום שלישי - החמצה או הצלחה - "זו אחריות עצומה שמלאת אותך בגאווה. ההתאחדות הבלגית עשתה עבודה גדולה בשנים האחרונות והצלחנו להשיג תוצאה היסטורית. הסיפוק הגדול הוא לרגש את האוהדים שלנו למשל עם הניצחון מול ברזיל. אני חושב שזו נקודת פתיחה ותוצאות טובות עוד יגיעו. אולי ביורו הקרוב. זה דור הזהב של הנבחרת ואנחנו יכולים לעשות היסטוריה".
     
  11. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    היה סקר על רצון של האוהדים עם הגעה של ניימאר 60% מאוהדים לא הצביעו לא.
    חוץ מזה שהאוהדים לא רוצים,למה שנביא אותו?לא למדנו מהטעות של בייל?80% מהזמן פצוע,לא מחובר לקבוצה ומתי שהוא כן משחק יש לו משחק אחד טוב מתוך 20.
    לא נשכח שהוא גם יושב על משכורת מפוצצת ואף קבוצה לא רוצה אותו.
    אז אם נביא את ניימאר,פשוט נקבל בייל חדש רק עם התנהגות יותר חרא.
     
  12. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    לדעתי קצת הגזמת. ניימאר כשהוא בריא ורוצה לשחק הוא שחקן טופ 5 לפחות.
    מסכים שמבחינה חברתית הוא בעייתי מאוד כרגע.
     
  13. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא ציינתי בשום מקום שהוא שחקן חרא ולא נכנס בטופ 5\10 וכולי..ואנחנו לא משחקים כדורסל ששחקן אחד יכול להוביל את הקבוצה לרצף ניצחונות.
    וזה העניין,כאשר הוא בריא ורוצה לשחק.אבל לך תדע מתי זה יקרה,ותמיד בסביבות שמינית הגמר יש לאחותו יום הולדת.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניימאר שחקן גדול, מי שלא מבין את זה וחושב שהוא לא בטופ 10 בעולם אז אין מה לדון על כך בכלל. בריאל מדריד הוא לא יוכל לעשות פארטייה כמו בצרפת. סימן השאלה סביבו נע סביב הפציעות שתקפו אותו בשנתיים האחרונות. מהללים את אמבפה ובצדק על המספרים, וזה בעיקר בליגה הצרפתית כרגע, וגם אלה של ניימאר הם סביב הגול למשחק. אמבפה כרגע לא רלוונטי ומעבר לכך אני לא קונה את כל יחסי השנאה ביניהם. חוץ מקלישאות באוויר אף אחד לא יכול להבטיח שאמבפה יגיע לריאל מדריד. במחיר סביר בהחלט הייתי מביא אותו וכן הוא ירווח כמו קראק. מה הכוונה ב"בעייה חברתית?" בברצלונה סוארז ומסי מתים עליו והוא אחד מהחבר'ה. בינתיים אני מקווה שאריקסן ו-ואן דה ביק יגיעו יחד למרכז השדה החלש שלנו. לא מבין למה מחכים...
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם אני אודה שניימאר שחקן גדול, היחיד שמבחינה אישית מתקרב למסי בדברים שהוא יכול לעשות עם הכדור. עם זאת, בהתחשב בעובדה שהבאה שלו הופכת את העמדה להכי יקרה בהיסטוריה של הכדורגל, ובזה שהוא הולך למסור לבנזמה, אני באמת לא רואה סיבה להביא אותו.
    אחרי שראיתי את אמבפה דוחף אותו מחוץ לתמונה הקבוצתית, די ברור שגם אם הם לא אויבים, אמבפה לא ילך דווקא למועדון שניימאר משחק בו, כשהאו יכול לבחור לאן ללכת כשיחליט לעזוב את פ.ס.ז'..
     
מצב נושא:
הנושא נעול.