ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    גיל אם יש מישהו שדיבר בצורה לא מכובדת זה אתה, 13 שנה או יומיים כאן בפורום לא נותן לך את הזכות להגיד שהדעה שלי פסולה. אתה רואה משהו בצורה מסוימת ואני בצורה אחרת, אסור לי ?
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,987
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אוקי, אם לו אסור אז לי מותר.

    הדיעה שלך פסולה לגמרי לגביו כי חיכית לאיזה חודש ממש טוב כדי להעיף את העונה שלו לשמיים כי פחות או יותר כזה אתה כשאתה מתלהב מבחור צעיר עם פוטנציאל שמשחק אצלכם.

    העונה שלו באוביקטיביות מוחלטת עברה הרבה
    ups and downs.
    כשרון לצד חוסר נסיון וחוסר יציבות.

    בטח לא המגן הימני הכי טוב בליגה או הכי יציב בליגה.
    בטוח אחד מהמוכשרים בליגה זה כן.

    אבל אם אתה כבר שופט אותו לפי קטגוריה של המגן הכי טוב בליגה אז מתייחסים לכל העונה ומכאן באמת נשאלת השאלה אם זה לא היה מטורף לקחת הימור פראי על ילד בן 19 ולצאת בערך רק איתו לעונה הזאת בלי שום גיבוי או שחקן שיוריד ממנו לחץ ועייפות של שחקן שעוד נבנה.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מטורף או לא, אני לא יודע. אני חושב שיש מספיק הימורים לא מוצלחים שאנחנו לוקחים כדי שלא נקטר גם על ההימורים המוצלחים בדיעבד.

    בסופו של דבר אני חושב שכולם מסכימים שהשיעורים שאלכסנדר-ארנולד קיבל העונה שווים יותר מכל מה שהיה מרוויח בעונת השאלה בהאדרספילד. מה שהוא למד רק בחודש האחרון לטוב ולרע מול ראשפורד וסאנה זה נסיון שאין דרך ללמד על ״יבש״ במשחקים בפרופיל נמוך של איזו קבוצה אחרת.
    מבחינת התועלת לקבוצה, זה הדבר הכי חשוב שצריך לזכור כשאנחנו חוטפים על הראש באגף שלו - ואנחנו נמשיך לחטוף לפעמים גם בשנה הבאה או בתקופות פחות טובות שלו - מדובר פה בכשרון ששווה לקחת את הסיכון בשבילו ולשלם את שכר הלימוד הזה. לא כמו ג׳רארד ואואן בני ה-19, אבל הרבה יותר קרוב אליהם מאשר למרטין קלי או ספירינג שקיבלו פה צ׳אנסים בתור ילדים.

    קיי700, בלי גיבוי זו אמירה קצת מצחיקה. טרנט התחיל את העונה כגיבוי של גומז שהתחיל אותה כפתרון פלסטר עד שקליין יחזור בדצמבר. זה נחמד שפה בפורום החליטו שהוא בלם ושקלופ אמר ככה בראיון פעם, בפועל גומז שיחק 99% מהדקות שלו בליברפול כמגן.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ולגבי סלאח... מכניס אותי לבעיה האמת. תמיד חשבתי שג׳רארד הוא השחקן הכי גדול שראיתי בקבוצה שלנו. ואז בא סוארז, ועשה דברים שג׳רארד לא היה מסוגל לעשות, תוך כדי רמת תשוקה ונחישות בלתי נתפסת. אז חשבתי לעצמי שזה נחמד, יש דרך לפתור את הבלבול - ג׳רארד הוא השחקן הכי גדול שראיתי וסוארז הוא הכדורגלן הכי טוב.

    ואז בא סלאח ומשאיר בצל גם את העונה הכי גדולה של סוארז, מכל כך הרבה בחינות.
    מה עושים עכשיו.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    @Coutinho10 אתה יודע שפסול לעדות זה ביטוי כן? זה אומר שבנושא שלו אתה סובייקטיבי, הדעה שלך בעיני רחוקה מהמציאות אז אין טעם לשמוע אותך בנושא שלו. אתה רוצה תמשיך לכתוב עליו, אני לא אומר לך האם לכתוב או לא, אני רק מייעץ בנושא הזה לא לקחת אותך בשיא הרצינות. אתה מגזים בהקשר שלו. שוב, לדעתי.

    @Mellow29 , גם ניסיון בהשאלה זה אחלה, בטח בפרמייר ליג. ליברפול צריכה לשאוף שעונות ההתגלחות של צעירים מוכשרים שלה יהיו בהשאלות בזמן שהיא תשחק בהרכב הכי טוב שהיא יכולה עד שהצעירים האלה בשלים. ליברפול של היום פשוט חסרת אמביציה וזה מאפשר לארנולד/גומז לקבל הזדמנות שמגנים ימניים צעירים בימים כתיקונים לא היו זוכים לה. הם הרוויחו מההפקר. ייאמר לזכות ארנולד שהוא לוקח את זה ב2 הידיים החודש.

    לגבי סלאח, סוארז מרגיש לי גדול יותר, זאת גם הייתה העונה הכי טובה שראיתי שלנו אז זה גם משפיע...ועדיין...הוא פשוט מדהים. זאת לבטח העונה ה-2 הכי גדולה שראיתי משחקן אצלנו.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,987
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    גומז אולי לא בלם כזה טוב כמו שמספרים לי כבר שלוש שנים שהוא יכול להיות.
    אבל- הוא בלם, לא מגן.
    זה שקלופ מחלטר אותו שם לא יהפוך אותו למגן או לפתרון סביר למגן, בטח כזה שלפי דבריך התחיל כאופציה הבכירה לעונה הזאת.

    אם גומז היה האופציה הנוספת עד שקליין היה חוזר(וכבר ראינו שגם איתו טעו בהערכה וזה מבלי להתייחס לבעיה הלא פשוטה שיש איתו מחוץ לכדורגל) אז ברור שהיתה פה טעות.


    שווה להמר על ילד מוכשר מאוד כמגן, אבל עם הגיון ולתת לו את הקרקע להתפתח לעמדה וכשאפשר לשים מישהו מאחוריו שגם יוריד לחץ ודקות משחק.

    כך או כך, העונה הזאת של טרנט היא עונת למידה חיובית אבל בטח לא כזאת שבסופה אתה קובע שוואללה מדובר במגן שהיה הכי טוב בליגה.
    תשפוט אותו לפי המשקפיים ששפטת את אורייה לפני חודש ותראה כמה הקביעה שזה המגן הימני הכי טוב בליגה העונה-רחוקה מהמציאות.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    קודם כל - לגיל היתה בעיה עם זה כבר מהרגע הראשון. הוא לא מתעורר רק אחרי משחקים לא טובים.

    אני ממש לא חושב שהיו לו הרבה הופעות לא טובות העונה. ממש ממש לא.
    היו איזה 2-3.
    ברוב הגדול של המקרים הוא היה בסדר גמור.

    טרנט הוא לא ג'רארד, אבל הוא כן כישרון גדול מאוד. כזה שמסומן כפוטנציאל ריאלי להגיע לרמות הגבוהות וזה כן שחקן שאתה (אמור) להתחיל לתת לו דקות משמעותיות בגיל צעיר.
    הוא לא התגלח עלינו. הוא הראה מהרגע הראשון שהוא מתאים לרמה (גם אם פה ושם היו טעויות או משחקים לא טובים). אני מזכיר שהופעת הבכורה שלו בהרכב היתה באולד טראפורד מול מרסיאל והיתה יותר מבסדר.

    אני גם מסכים שללכת לעונה הזאת כשהוא וגומז הם המגנים הימניים שלנו זה רשלנות\הימור עצום.

    גומז הוא בלם. מחלטרים איתו בעמדת המגן מכל מיני סיבות.

    סוארז הכי גדול שהיה. סלאח, עם כל הכבוד, עדיין לא וגם עדיין לא ברמה של ג'רארד למרות המספרים האדירים.

    קוטיניו, תהיה רגוע. גיל אומר לי על בסיס לפחות לפחות שבועי שאני פסול עדות. אל תיקח את זה קשה.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    לך אני אומר את זה על נושא הנדרסון, אני באמת חושב שאין מה לשמוע את דעתך על הנדרסון. גם כשהוא סביר או אפילו טוב אתה חושב שהוא גרוע.
    אצלך זה הנדרסון, קודם זה היה לוקאס.
     
    Walkon ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    לא מבין את הוויכוח על ארנולד. לא הכל שחור או לבן.

    אני מחזיק ממנו מאוד וכבר הרבה זמן עוד לפני שערך בכורה בבוגרים שלנו בכלל (סקאוזר שנמצא באקדמיה כבר הרבה זמן, שחקן בית פרופר שלנו). זה לא פוסל את זה שגם אני במהלך העונה אמרתי שזה טירוף שיצאנו לעונה הזאת איתו ועם גומז (בכלל בלם שצריך להתחיל לשחק שם לפני שבלי לשים לב ניצור פה מרטין קלי חדש, מגן בינוני שבחיים לא קיבל צ'אנס בעמדה האמיתית שלו) בתור המגנים הימניים הבכירים, ברגע שהתברר לנו שקליין בכלל לא בתכניות לחזור (אף אחד לא ידע בקיץ שהוא רק יחזור מהפציעה שלו רק באפריל, אחרת אנשים היו מבקרים את ההחלטה הזאת כבר אז).

    לא הייתי אומר שהוא היה עול על ההגנה בשום שלב, זה מוגזם. עשה טעויות של חוסר נסיון ועלה לנו בכמה שערים, אני לא זוכר הרבה כאלה, 2-3 כמו שאורן אומר נשמע מדויק, בדיוק כמו גומז אגב. אבל מה? אפשר להגיד את זה כמעט על כל שחקני ההגנה שלנו, רק שלרובם אין את התירוץ של חוסר נסיון. ההגנה הייתה כ"כ עלובה בחצי הראשון של העונה - לא רק אינדיבידואלית אלא כחוליית הגנה בכלל - שרוב האנשים אפילו לא חשבו על המגנים הימניים כבעיה רצינית וזה סוג של קרדיט לשניהם.

    בשבועות האחרונים הוא מצוין. הייתי אומר שהיה עדיף שהיה עושה את הטעויות האלה במקום אחר ומתגלח על הזקן של קבוצה אחרת, אבל האמת היא ש -
    א. אף קבוצת פרמיירליג לא הייתה לוקחת אותו להרכב שלה בקיץ, שחקן עם כמה הופעות פרמיירליג בודדות.
    ב. אין לנו מזל עם השאלות ואף שחקן צעיר שאנחנו משאילים לא באמת חוזר לסגל הבוגר. אפשר להגיד הרבה דברים על המועדון מאז שFSG הגיעו, אי אפשר להגיד שזה מועדון שמפחד לזרוק שחקנים צעירים למים אם הם מספיק טובים. מי שטוב נשאר אצלנו ומשחק, לא יוצא להשאלה. ככה זה תמיד נראה אצלנו ונדמה שזאת גם הגישה של קלופ.

    מבחינתי הרווחנו אותו לעונה הבאה. המגן הכי טוב בפרמיירליג בחודשים האחרונים זו אמירה יומרנית שכנראה אין לה באמת בסיס אבל האמת היא שזה פשוט לא מעניין גם. צריך לראות איך קליין חוזר לאט לאט לשחק, אני לא חושב שהוא יהיה שחקן הרכב אצלנו בשום שלב עד סוף העונה אז זה משהו שרק קלופ ידע מהאימונים. אם הוא במצב בסדר מבחינתי אנחנו סגורים בעמדה הזאת בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/4/18
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    לפי מה קבעת שהיה מגיע מגן ימיני סותם חורים ?
    דרך אגב, רוברטסון הגיע ככזה והיום הוא ממש לא סותם חורים, אני בטוח שאני ימצא עוד שחקן או שניים בשנים האחרונות שהגיע ככזה והרווחנו (מילנר ?) אבל זה לא הדיון, למה לא לרכוש מגן ימיני להרכב ולהשאיל את ארנולד ?
    אם ארנולד יהיה כל כך טוב הוא יחזור אבל למה לא לשאוף למצוינות ?

    כל אוהדי ליברפול בדיון הזה (למעט פוראבר) כולל אני (!) מחמיאים יתר על המידה על שחקנים צעירים במועדון לאורך השנים, לדוגמא: אף אחד למעט משתמש אחד לא ביקר את ג׳ו גומז על הטעויות שלו (נניח המשחק באמירויות), אני מוכן שגומז יתגלח על הזקן שלנו אבל יש כאן הנחות לשחקנים צעירים, דומניאק סולאנקה נראה רע מאוד וגם לא ראיתי ביקורת ראויה.
    ארנולד היה מזעזע בלא מעט משחקים, זה לא רק המשחק במנצ׳סטר, מורנו היה מקבל בראש על עונה כזאת, חודש טוב של ארנולד ולוברן בזכות ההשפעה של ואן דייק לא תשכנע אותי, כנ״ל קאריוס והנדרסון.

    לפתוח את העונה הבאה עם קאריוס, ארנולד, לוברן והנדרסון כשחקני הרכב יפגע לי בבריאות, אפשר לחשוב כאילו ההגנה שלנו בין ה-3/4 הטובות באנגליה, מתי היא הייתה כזאת בכלל ? 2009 ?

    עריכה:
    אני מייחס את ״הביקורת״ על ארנולד כמגן 1 ברוטצייה, הרוויח מקום בסגל לעונה הבאה ללא ספק, מקווה שקליין יחזור להרכב בעונה הבאה, בכלל אני תמיד יעדיף מגניים הגנתיים כמו: קליין ורוברטסון, נותנים לי שקט בעמדה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/4/18
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    מילנר לא הגיע כסותם חורים אלא כשחקן לבנות עליו את הקישור.

    מצד אחד אתה אומר שארנולד לא כי צריך לשאוף למצוינות ואז נותן לי את רוברטסון כדוגמה למצוינות? רוברטסון אחלה בחלה, אבל בעוד אחד מהם מסתמן כמגן טוב מאוד, השני מראה פוטנציאל של מגן ברמה גבוהה מאוד (ואני לא מחפש לזלזל פה ברוברטסון).

    ארנולד היה מזעזע בלא מעט משחקים? טוב די.

    אני באמת אומר את זה על הנדרסון כל הזמן. אם יש לו משחק טוב (טוב זה גם הגזמה כי זה ביחס אליו) זה לא משנה כי הנדרסון כשחקן זאת בעיה עצומה. גם כשהוא טוב, הליקויים במשחק שלו כאלה שהורגים לנו את הקבוצה. אני עומד מאחורי מה שאני אומר. הנדרסון במשחק טוב מאוד שלו פחות טוב מקשר לא רע במשחק בינוני. הוא גרוע עם הכדור ברמה קיצונית כשיש עליו טיפת לחץ. רשמתי אחרי המשחק מול סיטי ואני ארשום שוב - הגול הראשון (זה שהכריע את ההתמודדות) התחיל מזה שווינאלדום (בתפקיד הנדרסון) קיבל כדור תחת לחץ בקישור אבל במקום להיכנס לפאניקה ולהעיף כדור חסר כתובת או להחזיר אחורה לבלמים הוא הסתובב ונתן מסירה בין קווי לחץ של הסיטי לצ'מברליין. זה משהו קריטי ובסיסי והנדרסון לא מסוגל לבצע אותו ועצם זה ששחקן כל כך כלום כמו ווינאלדום עושה את זה רק מעמיד באור עוד יותר מגוחך את כמה הנדרסון גרוע.

    אני יכול להסביר ארוכות למה הנדרסון גרוע., אין לי שום בעיה לתת הסברים מפורטים.

    אבל בסדר, תגידו שאני פסול עדות. אני מעדיף שכל הפורום פה יידע בדיוק עד כמה אני חושב שהנדרסון שחקן עלוב שפוגע לנו (מאוד) במשחק מאשר שיש כאלה שיחשבו שאני לא אובייקטיבי לגבי שחקנים.

    ורק שיהיה ברור - אין לי בעיה עם הנדרסון בקטע אישי ואני גם רשמתי פה בפורום בזמנו שלטעמי הוא הקשר 50\50 בין הטובים בליגה (בעונת כמעט אליפות של רודג'רס). רק שמאז הוא נפצע, נהיה כבד ובלית ברירה ניסינו להפוך אותו לפליימייקר.
     
    owen11111 ו-Scouser אוהבים את זה.
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    מסכים לגמרי עם הנדרסון, תיארת את זה באופן מושלם, אני רק יגיד שאין לי בעיה אם הנדרסון יהיה שחקן קישור אחרון ברוטצייה בעונה הבאה, אני זוכר לו חסד מהעונה ב-14/15 בה היה אחד הטובים מהבודדים שהיו, כבש 6 שערים ובישל 10 בליגה מבלי לבעוט פנדלים ובלי לשחק את כל המשחקים.

    ארנולד היה רע מאוד הגנתית בלא מעט משחקים, המשחק נגד היונייטד לא הגיע לנו בהפתעה, המשחק הזה הגיע אחרי תקופה רעה שלו הגנתית, חודש אחד טוב וכבר שוכחים את הדיבורים שהיו כאן על ״השאלה״ ? דיון שלם היה כאן עם ביקורת על ארנולד, אני לא ממציא, חודש טוב שלו וכבר שוכחים הכל ? למה קאריוס ולוברן לא מקבלים מחמאות כאלה ?! הרי גם הם נמצאים בתקופה טובה.
    אני בטוח שאם אני אצפה בכל 51 השערים ספגנו מאוגוסט, אני יוכל לעשות רשימה יפה מאוד בשערים שארנולד אשם בהם.
    בכל מקרה, כמו שאמרת, ארנולד מראה פוטנציאל, אני לא פוסל, אני מעדיף שקליין יחזור להרכב בעונה הבאה ואם לא אז שיגיע מגן ימיני.
    רוברטסון זה לא מגן שאפשר לשאוף איתו למצוינות ? הייתי המבקר הכי גדול של ההחתמה הזאת, מי מחתים שחקן הגנה שירד פעמיים ברציפות ליגה ? אני אוכל את הכובע בשמחה.
    אתה קשה מידי עם קליין (זוכר דיונים שלנו מהעבר על קליין) ורוברטסון רק בגלל משחק ההתקפה, רוברטסון זה שחקן ההגנה הכי טוב שלנו העונה למעט ורג׳יל.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    אני לא מוכן לראות את הנדרסון בכלל אבל אני לא משלה את עצמי לגבי הימצאותו בסגל בעונה הבאה.

    אני לחלוטין לא מסכים לגבי ארנולד. אני חושב שבמועדון רציני הוא היה מושאל העונה, אבל הוא ממש לא היה רע מאוד בלא מעט משחקים.
    היה אשם בגול נגד יונייטד ועל זה הורגים אותו. ו"האשמה" פה היא שראשפורד עבר אותו פעם אחת באחד על אחד (כן, הוא היה צריך לסגור אותו טוב יותר). לא שהיה לו שם משחק טוב, ממש לא.

    קאריוס ולוברן היו באמת עלובים לאורך הרבה משחקים (בניגוד לארנולד). לא סתם לא טובים אלא פחי אשפה. הם גם שחקנים שאמורים להיות בשיא הקריירה שלהם בניגוד לארנולד שרק עלה מהנוער (לכן ניתן לצפות\לקוות שישתפר).

    תביא לי בבקשה את כמות השערים היפה מאוד שארנולד אשם בהם (שוב, היתה לו אשמה בשערים, כמו כל ההגנה שלנו).

    קליין נגר, רשמתי את זה עליו פה לא פעם. יש לי בעיה עם שחקנים שהכדור זה משהו כל כך לא טבעי להם. מה גם שהליקוי הכי גדול במשחק ההגנה של ארנולד קיים גם אצל קליין (0 סגירה אלכסונית בכדורי גובה).
    הוא סולידי ובסדר כגיבוי אבל בהחלט בהחלט יש מקום להשתדרג עליו. סה"כ שילוב שלו ושל ארנולד נשמע לי בסדר בשביל העונה הבאה.

    צר לי שאני אוהב שהמגנים שלי גם מסוגלים לתרום התקפית ולא להיות נקודת תורפה רצינית עם הכדור (רוברטסון בסדר גמור עם הכדור, לא כמו קליין).

    רוברטסון נראה כמו מגן שאפשר לרוץ איתו שנים. הוא נראה סולידי בהגנה והוא לא אסון בהתקפה (אולי גם יש שם מקום לשיפור מבחינתו, אני לא פוסל). אבל מבחינתי התקרה שלו והתקרה של ארנולד לא באותו אזור חיוג בכלל (ואני כן מעריך את רוברטסון כשחקן טוב).
    אני לא יודע כמה טוב ארנולד יהיה. אולי הוא לא יהיה יותר ממגן סביר (מה שאין לי ממש ספק לגבי רוברטסון). אבל ארנולד, לטעמי, יכול להתפתח למגן בטופ האירופאי, הוא מיוחד. גם אם הוא לא יהיה מלדיני מבחינה הגנתית (והוא יכול להיות טוב מאוד הגנתית), התקפית הוא איכותי מאוד וכמו שראינו בשבת יכול להיות נשק רציני ביותר מהאגף.

    מורנו היה לא פחות טוב מרוברטסון העונה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    קאריוס בן 24, זה כמו 20-22 אצל שחקן שדה, מה לא ניתן לקוות שיישתפר ?
    דין קאריוס שונה מדין ארנולד בדיון.

    אני רק אומר שלפני חודש בערך היה כאן דיון שלם עם ההאשמות כלפיי ארנולד והוא נעלם, פוטנציאל לא יעניין אותי באוגוסט 2018, בטח כשאלה השותפים שלו להגנה.
    אני קונה עכשיו שיישאר בהרכב רק אם יגיע שוער, בלם וקשר אחורי אבל זה לא ייקרה. יש 5 בלמים בסגל ואף אחד לא מסיים חוזה, מה הסיכוי ?
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    קאריוס לא הראה כלום בקריירה שיכול לגרום לחשוב שהוא יהיה מספיק טוב.
    מדברים עליו כאילו הוא רק עלה לבוגרים.
    ניתן לקוות, רק שהוא לא נתן סיבה לחשוב שזה יקרה במידה מספקת.

    הדיון היה בעיקר גיל שהתלונן על ארנולד וכמה שהתווכחו איתו עד כמה שזכור לי.

    א - הפוטנציאל כן אמור לעניין.
    ב - הוא מראה שהוא מספיק טוב. לא בעתיד אלא היום. אחרי שנביא חוליית קישור חדשה לחלוטין (הרכב וספסל כשרק קייטה, אוקס ומילנר כגיבוי נשארים מהקיימים), שוער, בלם, קשר התקפי לאגף וחלוץ מחליף. אחרי כל אלה - תביא מגן ימני. כל אלה יותר קריטיים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.