שמינית גמר ליגת האלופות: סבייה מדיחה את מנצ'סטר יונייטד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Sarek, ‏6/3/18.

  1. Christian Dailly Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    451
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מצד אחד,יהיה מעניין לראות רבע גמר של סביליה-רומא.

    מצד שני,אחת מהן תהיה בחצי...
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ״ההנהלה״ שלהם רק לפני חודשיים החתימה אותו על חוזה חדש עד 2020 עם אופציה לשנה נוספת.

    התוצאה היום לא חידשה לאף אחד משהו בכל הנוגע ליכולת של יונייטד על המגרש.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    ולדוד משה עדיין נשארה שנה אחת בחוזה. ואו אז החתימו. כאילו שהמשכורת השנתית שלו מזיזה למישהו.
    בכלל נושא החוזים ביונייטד הזוי מאז החוזה האחרון של רוני. ובכל זאת מוריניו לא יגיע ל - 2020. השאלה אם ילך יחסית ב"טוב" או ברע, תוך נזק היקפי כמו בצ'לסי.
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    נכון, אבל זה לא מה שימנע מהם מלהעיף אותו, אם זה ימשיך כך.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ולחשוב שרק בשבת מוריניו היה על גג העולם אחרי שניצח את היריבה המיתולוגית והבטיח כמעט בודאות את הטופ 4. היום מוריניו לא סיים רק את הפרק שלו ביונייטד, הוא סיים את הפרק שלו בתור מאמן. עוד אמרנו שהמבחן האמיתי של מוריניו יהיה מול בארסה ובאיירן באלופות, אז מה נגיד על הדחה מול סביליה?(ובוא לא נשכח שאם לא דה חאה זה היה נגמר כבר במשחק הראשון)
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזו הגזמה פראית. קודם כל, 'גג העולם' זו הגדרה לא נכונה לגבי הניצחון על ליברפול - זה לא שהוא רץ לאליפות וכמה שמוריניו השתנה לרעה הוא בטח לא מרוצה מהמקום השני אבל משדר משהו אחר החוצה כי הוא רוצה להמשיך ביונייטד. מעבר לכך, תאמין לי שבפאריס היו מתים לקבל אותו לצורך העניין ואני לא בטוח שזה לא יעשה לו טוב, להתמקד בעונה אחת ספציפית במשחקי הנוק-אאוט כשהליגה עצמה חלשה, אני לא פוסל גם סגירת מעגל באינטר אם לספאלטי יימאס, הרי שם באינטר מוריניו חצי אלוהים. הוא לא עומד לפרוש מחר מאימון, בקיצור. ויש גם כדורגל נבחרות..
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    "גג העולם" זה בסך הכל ביטוי. לא התכוונתי שבגלל שמוריניו ניצח את ליברפול הוא הפך למאמן העונה, אלא שבאותם רגעים הוא והקבוצה חוו אושר, גם אם אושר רגעי. לגבי שאר הדברים שכתבת-יש מצב.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לצד ההתעסקות בכשלון של יונייטד צריך לתת המון ריספקט לקבוצות הספרדיות. מדובר בקבוצות שלרוב נותנות את האקסטרה במפעלים האירופים. סביליה של אמרי לא היתה טובה יותר בליגה מסביליה הנוכחית ועדיין היא זכתה ב-3 ליגה אירופית ברצף. אתלטיקו של סימאונה להוציא את עונת האליפות תמיד היתה הרחק מאחורי בארסה וריאל בליגה אבל באלופות היא ביססה את עצמה כאחת הקבוצות הטובות במפעל. ועל בארסה וריאל עצמן מיותר להרחיב. אז נכון שפה ושם הספרדיות עושות פלטות(ואתלטיקו עשו השנה וואחד פלטה) אבל בגדול לא סתם הליגה הספרדית מדורגת ראשונה בדירוג אופ"א
     
  9. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    הימרתי על סביליה עוד לפני המשחק הראשון. לא חושב שזו הפתעה מרעישה.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    הלקח העיקרי פה הוא ללא לזלזל בבטן הספרדית. לא סתם ריאל מדריד מפסידה המון בליגה ובליגת האלופות היא מטיילת. הקבוצות הספרדיות השתפרו מאז שבארסה דרסה את הליגה, והפכו את הקבוצות לחזקות יותר, גם אם הן מאבדות את שחקני המפתח, וזו הגדולה של הכדורגל הספרדי - התוצרת הבלתי נגמרת. בזמן הספרדיות עם מאמנים ואנשי מקצוע עם מוח קודח, הלכו והשתפרו, אצל האנגליות הפיתרון היה כסף, כסף ועוד כסף.

    למדנו השנה מפריס, מסיטי, וממוריניו שכסף לא קונה הצלחות, אלא איך אתה משתמש בו.

    אני אישית למדתי שאי אפשר להגיד שליגה כזו או אחרת טובה יותר. יש דעה אישית וטעם אישי, לכן אני מקבל כאלה שמעדיפים להנות ממשחקים בליגה האנגלית. אבל, זאת לא דעה לזרוק סיסמאות בנוגע לכדורגל הספרדי, שטויות שלא מגובות במציאות ומקבלות הוכחה מדי פעם.
     
    gilgo ו-גלץ אוהבים את זה.
  11. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    צוחקים על הליגה הספרדית כי יש בה כביכול שתי קבוצות ששולטות בליגה שלהן לחלוטין.
    כאילו שאם ריאל וברצלונה היו משחקות באנגליה או איטליה הן לא היו שולטות (לא רואה את סיטי למשל מדיחה את ריאל או ברצלונה בנוקאאוט).
    כשרואים את סביליה (3 זכיות רצופות בליגה האירופית), ויאריאל (חצי גמר אלופות), סלטה ויגו(חצי גמר אירופית) ואתלטיקו כמובן מבחינים שיש לקבוצות האלה מה להציע נגד קבוצות טובות וגם שהן יכולות לעשות חיים קשים לקבוצות הטופ של אירופה ביום נתון(כמו פסז, באיירן ודורטמונד).

    אבל להגיד תאמת איזה משחק באיזה ליגה הייתי מעדיף לראות ככה כל ה90 דקות? פרמייר ליג או סריה אה.
    לא לה ליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/3/18
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אפשר לדון בסיבות שאנשים מחליטים מראש לא לצפות במשחק בליגה הספרדית, אני דווקא חושב שיש קבוצות שמראש אפשר לצפות לעניין במשחקים שלהם. אבל רק מי שרואה ליגה ספרדית יידע את זה, ככה שעל זה אפשר לאמר ש"אם לא תנסה לא תדע". ובגלל שלא מנסים, יש אנשים שמרשים לעצמם לקבוע יותר מדי מסקנות על סמך כלום.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני אישית לא חובב גדול של כדורגל ספרדי, אבל יש לי רק ריספקט אליו
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    קבוצות הבטן השתפרו או שברצלונה הנוכחית פשוט לא קבוצה דורסנית וטובה כמו ברצלונה של פפ (שזוהי התקופה שבה הדיון הזה התחיל לבעור)?

    קשה לדעת. זה לא שונה מאנשים שאומרים שקבוצות הבטן באנגליה נחלשו ומספקות הרבה פחות הפתעות מבעבר כשפעם זו הייתה אחת האטרקציות העיקריות של הפרמיירליג. זה באמת מה שקרה או שקבוצות הצמרת בפרמיירליג פשוט טובות יותר בגלל הבור האינסופי של כסף שהיה חייב להתחיל לדבר מתישהוא, והגעה של מנג'רים בקליבר אחר לגמרי מקודמיהם?

    לא הייתי מסיק מסקנות מהליגה האירופית, האנגליות ואני חושב שבמקום מסוים גם האיטלקיות לא מתייחסות למפעל הזה בשיא הרצינות, הספרדיות לחלוטין כן. לסביליה יש הישגים גדולים במפעל, אבל לא זאת ההוכחה שהיא טובה יותר מהמקבילה שלה באנגליה או איטליה או משהו כזה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קבוצות הבטן השתפרו במעט, לא במידה ניכרת, ומה לעשות שאת הליגה תמיד נמדוד יותר לפי הטוענות לכתר - ריאל מדריד ואתלטיקו. ריאל מדריד בעונה איומה בליגה, לא ניתן לברוח מזה, ואתלטיקו עם כישלון בצ'מפיונס ועד לבואו של דייגו קוסטה - גריזמן לא רצה לשחק כדורגל. לגבי הליגה האירופית, ריאל סוסיאדד, בילבאו ואפילו ויאריאל - אין להן סגל כמו שארסנל יכולה להרשות לעצמה קצת לשנות דברים בשני מפעלים. אני חושב שבאנגליה יש המון כסף וקבוצות הצמרת לא מספיק טובות. סלטה ויגו ובטיס חד משמעית טובות מהמקבילות במקומות 9-10 באנגליה לדעתי.
    אני מוכן לקבל שיש ויכוח על מהי הליגה הטובה בעולם וכמובן שב-ONE אנחנו אומרים בצחוק 'הליגה השנייה הטובה בעולם'. לצ'רלטון יש אינטרס למכור ולשווק אבל באמת, זה בחיים לא היה 6 קבוצות רצות לאליפות וארסנל פאתטית. ומי שקובע חד וחלק, כאילו זה לא נתון לויכוח, שהפריימרליג>לה-ליגה - לדעתי הוא לא רציני.