ארסנל 2017/18: ונגר פורש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י All_Hale_Conradinho, ‏8/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא קונה את המונח הזה מבצר. זה תלוי באיכות הקבוצה ובעבודה של המאמן.
    ב - 2010/11 יונייטד איבדה רק 2 נקודות אולד טראפורד וכעבור 3 עונות מי לא ניצח שם. אז מה זה בגלל הקהל?
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    בשורה התחתונה-דייגו סימאונה כן תפור על ארסנל! הבעיה היא שהסבירות שונגר ימשיך עוד 10 עונות בארסנל היא גבוהה יותר מהסיכוי שסימאונה יגיע לארסנל בעונה הבאה.

    בנוסף לסימאונה אם יש מאמן צעיר אנגרטי והתקפי מאוד שארסנל צריכה לכוון עליו אז זהו סימונה אינזאגי שעושה עבודה אדירה בלאציו למרות תקציב נמוך וסגל שחקנים די אלמוני. לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהוא יהפוך למבוקש אצל הקבוצות הבכירות מהטופ האירופי ואם ארסנל הנהלת ארסנל תהיה מספיק חכמה(קשה לי להאמין אבל לכו תדעו...) כדי לזהות את גודל הפוטנציאל אז היא תחתים אותו כבר בקיץ הקרוב.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    לא יודע. גם אם סימאונה יעשה מקצועית עבודה טובה בארסנל, אני חושב שזה לא מועדון שהוא מלכתחילה ירצה להגיע אליו. כשהייתי בקלדרון זה היה מדהים. הוא היה הכוכב, הוא היה הסופר סטאר של הקהל שם. לא גריזמן, לא טורס ולא גודין.
    לא רואה אווירה שתעטוף אותו כך.
    בליגת אלופות תמיד עוקץ לי כשאני רואה את קהלי החוץ בפינה הדרום מערבית, קופצים, שרים, רוקדים, אבוקות וקהל הבית שלך כלכך אנגלי טיפוסי ואנמי.
    זה פשוט לשים את סימאונה במקום זר לו. לא מתחבר.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לארסנל היו עונות של פערים אדירים בין בית לחוץ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    גם העונה לדעתי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לארסנל לקח זמן להתרגל לאימרויות אבל לדעתי זה לא דומה להייבורי מבחינת אווירה וכמובן שגם האיכות משפיעה. מעולם לא ראיתי במגרש הזה מבצר אמיתי. לא במשחקי הצמרת החשובים וגם לא במשחקים קריטיים אחרים נניח בשיא של מאבק האליפות(זכור לי תיקו כלכך סתמי מול אברטון בכריסמס 2013-14 כשניצחון היה פותח פור של 5) אבל זה קשר כמעט ישיר לקבוצה.

    אין בארסנל "כללים" לגבי סגנון המשחק וגם יונייטד של פרגוסון האמת לא שיחקה כדורגל יפה בשנים האחרונות לדעתי. צ"ולו אולי ישתמש בכלים אחרים בצורה אחרת אבל לטעמי אינטר ואפילו נבחרת ארגנטינה קורצות לו. ארסנל הנוכחית אחרי אתלטיקו באופן תיאורטי זה צעד לאחור. אגב, בעניין הקהל אני מוצא דימיון רק לליברפול או דורטמונד.
     
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    יש כללים, צריך להניע את הכדור על הדשא ולהיות התקפיים, לא נקבל משחק הרמות והסתגרות מאחור
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא בטוח שסגנון הכדורגל האיטלקי יתאים לצ'ולו, מוריניו בימיו הגדולים הבין מהר מאוד שאין קליק בינו לבין הסגנון הזה ועזב לאחר שנתיים בלבד. אם סימאונה יחשוב לעומק לפני ויבין שהוא והכדורגל האיטלקי זה שילוב שנועד לכישלון הוא יקדים תרופה למכה ולא ילך לשם ובכלל אני לא חושב שאינטר היא התקדמות רצינית אחרי אתלטיקו, אין הרבה הבדל בינה לבין ארסנל ואם צ'ולו חושק בליגה אטרקטיבית והתקפית יותר אז הפרמיירליג עולה בכמה דרגות על הליגה האיטלקית.
    ארסנל צריכה מאמן שמנוסה בלבנות קבוצות מכלום ולהפוך אותן לגדולות ויש כרגע שני מאמנים כאלה באירופה שהם כאמור דייגו סימאונה וסימונה אינזאגי, גם פוצ'טינו נמצא בקטגוריה הזו אבל כמובן שמעבר שלו מטוטנהאם לארסנל הוא חסר סיכוי.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אז תמנו את מוריניו
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אבל העונה בכל משחק גדול הם כושלים.
    בהייבורי זה קרה הרבה פחות.
    היכולת העונה במשחקי חוץ מעידה על יכולת לא טובה ולא על היותו של הבית מבצר.
    אני לא חושב שהאמירויות לא ביתי. לדעתי ארסנל שברה באמירויות שיא רצף ללא הפסד באירופה. אבל זה לא הייבורי. הפערים בין הישן לחדש לא גדולים כמו בקבוצה שלי בארץ, אבל זה מרגיש שיש הבדל. בהייבורי הייתי תמיד מלא בטחון וכל הפסד בית ממש הכניס אותי לדכאון כי לא הסכמתי לקבל את זה שארסנל יכולה להפסיד בהייבורי.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כתבתי כאן פוסט על העניין הזה וראיתי שבסופו של דבר אני מגיע לעניין של מנטאליות וכיוצא בזה סגל השחקנים. ארסנל של הייבורי הייתה אימפריה גם אם בעונה הלפני האחרונה הכוכבים נחלשו והיא לקחה גביע בפוקס אחרי שמנצ'סטר יונייטד שלטה מולה בגמר. ב-2005/06 טענתי שחסר לה את היורש לויירה והיא הייתה לא יציבה אבל אם אני מציב את ההרכב של אז, כששחקנים כמו אבואה פתאום נתנו את עונת חייהם ואפילו סנדרוס אם אני לא טועה וכמובן הנרי הנפלא - אז הנה לך קבוצה שאמורה לרוץ חזק לזכות באליפות.
    ארסנל העונה סופגת גול במשחק גדול והמשחק נגמר, לא פעם בתבוסה ולפעמים סתם בהפסד מצחיק כמו נגד מנצ'סטר יונייטד. בעבר זה לא היה ככה.

    אין לי מידע מבוסס, רק תחושה אישית, האוהדים החדשים יותר תיירים, המגרש יותר גדול מהייבורי ופחות רועש ולוחץ. לא מפחיד להגיע לשם.
    לגבי יונייטד יש סטיית תקן של עונה אחת לדעתי, אולי שתיים, אבל ברור מה הכיוון. ממליץ לבדוק את המאזן של ארסנל בבית לעומת הרקורד הביתי של צ'לסי(למרות עונת החושך ב-2016) וליברפול ואולי אפילו טוטנהאם.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    תלוי איזה תקופה. פשוט העידן של ונגר בהייבורי זה התקופה המוצלחת שלו ופשוט הייתם קבוצה איכותית שגם הייתה משיגה אותם תוצאות באמירויות.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הייבורי היה מדהים באווירה שלו לא מעט בגלל צורת הבנייה שלו, שם האוהדים ממש ישבו על הדשא. כך שאין בהכרח קשר לתקופת המוצלחת של ונגר (יש ספר שלם בנושא למי שמעוניין). לעומת זאת, האמירייטס כמתקן ברמה החיצונית יפהפה (גם מבפנים ולא פחות מבחוץ) ובהחלט מתאים לעידן המודרני, אבל האקוסטיקה שלו נוראית ויוצרת תחושה של חללית. ביחד עם כל האווירה האדישה במועדון זה נראה ומרגיע רע.

    אבל זו הייתה תקופה אחרת עבור כל הכדורגל האנגלי, לא רק עבור ארסנל. הגלובאליזציה ויוקר מחירי הכרטיסים פגעו מאוד בקהל הביתי והחם של כל הגדולות. באולד טראפוד תראו עשרות אלפי יפנים/תאילנדים/סינים/וואטאבר שלא קשורים לחיים. באנפילד לא תשמעו צעקה אחרי YNWA, אלא אם כן היה גול מטורף ו/או שקלופ השתגע. האתיחאד זה בית קברות, והברידג׳ אחלה מגרש עם אוהדי פלסטיק מעצבנים כמו גולדינג.
     
    Mellow29 אוהב/ת את זה.
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מרוב שהאוהדים פה מיואשים מארסנל צצה תיאוריית הקונספירציה הזו שהקבוצה שלהם גרועה בגלל האצטדיון חסר האווירה. אני לא קונה את זה! ארסנל הנוכחית חלשה כי יש לה מאמן חלש שכבר עבר זמנו, אני לא בא לטעון שמאמן חדש יהפוך את ארסנל אוטומטית לאלופה אבל הוא כן יביא לשינוי בגישה וכן יחזיר לקבוצה את הכבוד שכל כך אבד לה בעשור האחרון. הייבורי כבר מת וגם ארסן ונגר המצליח כבר מת, ארסנל זקוקה לריענון רציני על הקווים עם מאמן שיבנה אותה מחדש וגם אם ההישגים לא יהיו מיידים(הכוונה לאליפות) אז לפחות זה יהיה צעד לכיוון המטרה, ארסנל הנוכחית היא קבוצה ללא הווה וללא עתיד.
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אם יש מאמן שארסנל צריכה,לדעתי זה רק לאונרדו ז'ארדים.
    כדורגל התקפי עם שחקנים צעירים,ובארסנל יהיה לו הרבה יותר משאבים ממנואקו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.