באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    muller אוהב/ת את זה.
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עכשיו זה רשמי. היינקס מאמן עד סוף העונה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רואה בצעד של באיירן כמבורך? להיפך - היא לא מוכנה להתפשר על העתיד והם יחכו בסבלנות לאיש הנכון. אני מבסוט שהיינקס קיבל הזדמנות להמשיך למרות הסיום העגום של 2012 ו..הביא טרבל. בריאל הוא היה מקבל בעיטה בתחת.

    רובן וריברי היו היהלום של הכתר בבאיירן ורובן גם סחב אותם לגמר כמעט לבד ב2010. אפשר לומר בהחלט שהייתה קבוצה חזקה ומחוברת ומאומנת ושכל השחקנים היו בשיאם באותה עונה. אבל מנדג'וקיץ' רחוק שנות אור מהם עם כל הכבוד לגולים ולטירוף שלו. רובן ניצח את המשחקים הקשים ושניהם גרמו לקבוצות להתכונן לבאיירן מסוימת. אגב גם הרכישה של הומלס היא צעד להחזיר את הבסיס הגרמני. השחרור של שוויני למשל היה נכון כי היה מעבר לשיא. חאמס לא יהיה ברמה הזו לעולם ומולר יש סביבו סימן שאלה. עכשיו יקבל את כל הקרדיט והבמה שלו. אגב גם ראול דומם מנוע בגיל צעיר.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    המון אמת כואבת יש במה שאמרת לגבי הפספוס בגביעי אירופה. מצד שני מתי באיירן לא בתחושה כזו? מי היה "צריך" את ההפסד בגמר לפורטו ב87? אף אחד לא ספר אותה ובאיירן היתה אדירה אז בראשות אודו לאטק. מי היה צריך להפסיד גמר ב-81 לפאקינג אסטון וילה, קבוצה שירדה ליגה כמה עונות אח"כ? לבאיירן היו צריכים להיות בארון יותר מחמישה גביעים אבל מה לעשות, כך יצא.
    לגבי השנים האחרונות: נכון שבאיירן פספסה גביעים (וזה לטעמי הכשלון הכי גדול של פפ-בדיוק לשם כך הוא הובא, רומיניגה מפורשות אמר זאת. איתו אפילו גמרים לא ספרנו) אבל אם נרצה להקל נוכל לומר שב-13 השנים האחרונות רק שתי קבוצות לקחו יותר מגביע אחד, אם בכלל: ריאל וברצלונה, שבשנים האחרונות גם כוללות את שני השחקנים הגדולים בתבל. כל השאר, וזה כולל אמפריות (גם אם חלקן יותר אמפריות הסטוריות מאשר בהווה) כמו יונייטד, אינטר, מילאן וליברפול, לקחו רק אחד כך שבאיירן בחברה טובה. תחושת הפספוס אינה רק נחלת באיירן: גם פרגוסון הודה ששנים חי בתחושת החמצה שלא הביא ליונייטד יותר משני גביעים בשנים 1999 ן-2008 כי היתה לו קבוצה אדירה אבל מה לעשות שפגש בשני גמרים את ברצלונה במילניום הנוכחי? והוא סיפר ששנתו נודדת בגלל ההדחה מול באיירן ברבע הגמר ב-2010 אחרי שהוביל כבר 0:3 באולד טראפורד ושם יכל לקבל גמר בלי ברצלונה. זה המפעל: אכזרי, שובר לב אך ממכר. בעשור הזה מי שלא אוהד ברצלונה או ריאל אוכל הרבה חרא בליגת האלופות וגם לשתי הקבוצות הללו היו בעבר הרבה כשלונות. ככה זה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2017/10/07/internacional/1507379875_435980_1507380065_noticia_normal.Xxx

    חדשות מדאיגות? בתקשורת טוענים שחזרתו של נוייר למגרשים עשויה להתעכב עד מרץ. "השיקום הולך טוב עד עכשיו ואני מרגיש שאני מתקדם, מה גם שאני תמיד חיובי ואופטימי", אמר נוייר אבל סייג מייד, "זה יכול להימשך עד חצי שנה וזה תלוי בהרבה גורמים". נוייר נפצע באמצע ספטמבר וסובל מסדר ברגלו השמאלית. הדיווחים אמרו שיחזור לשחק בינואר אבל כרגע זה בספק גדול. ייתכן שנוייר עצמו חושש לחזור מוקדם למגרשים גם בגלל המונדיאל שייערך השנה והוא רוצה להבטיח שהפציעות לא יחזרו. כזכור נוייר נפצע בשנה שעברה גם במרץ, וחזר תוך מס' שבועות כשהעדיף לא לעבור ניתוח, אבל אז נפצע שוב וגמר את העונה ועבר תהליך שיקום ארוך עד לתחילת העונה בבאיירן.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    טיאגו נפצע במדי ספרד. נאחל לו בריאות אבל זו אחת הרכישות הכי מאכזבות בעיניי: כמות פציעות בלתי נתפסת לשחקן בגילו הצעיר, וכששיחק הבריק פה ושם אבל אי אפשר לומר שלקח ההזדמנות (תראו איזה הבדל לעומת איסקו: שניהם היו בנבחרת הצעירה עד גיל 21 שזכתה ביורו בישראל. איפה איסקו ואיפה הוא). אם הוא היה מממש הפוטנציאל היה סוגר לנו פינה לגבי המעבר לדור הבא בבאיירן, לא קרה. לדעתי צריך לחשוב על מחליף: אי אפשר לבנות עליו.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שלבאיירן יש עמדות אחרות בעדיפות מעט גבוהה יותר. מעבר לכך אני יכול להבין את האכזבה, טיאגו פותח את עונתו החמישית בקבוצה ובמועדון כמו באיירן זה די והותר, בגיל 26 חשבתי שנראה ממנו יותר דברים(לאו דווקא גולים אלא פשוט להתאבד על המשחק ולהיות מוביל) - אבל הפציעה הזו לא רצינית מדי לפי מה שהבנתי והשאלה היא האם אתה מוותר על השחקן דווקא אחרי העונה הטובה ביותר שלו? בשנתיים האחרונות בבאיירן הוא שיחק 41 משחקים בכל עונה וזה לא רע.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אז הוא שיחק ב - 41 משחקים. אז מה? הוא היה במקרה הטוב פושר כמו כל שאר הקבוצה. הוא ממש לא מה שציפינו. הוא היה אמור להיכנס לנעליים של טוני קרוס. זה לא קרה ואפילו לא היה קרוב. כמו שכתבתי במקום אחר, מתחילת העונה מי שמאוד הזכיר את טוני קרוס, גם ביכולת וגם בסגנון המשחק, היה סבסטיאן רודי. שמהווה הפתעה עצומה (בעיניי לפחות).
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה לא העניין, אפשר להתווכח על היכולת שלו, למרות ששוב - העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה שלו לדעתי. אבל להגיד שהוא שחקן פציע זה לא נכון לגבי השנתיים האחרונות כי 41 משחקים זה טוב. גארת' בייל למשל שחקן פציע. ואם הפציעות היו השיקול היחיד אז באיירן לא הייתה רוכשת את אריאן רובן וההיסטוריה שלה הייתה משתנה לחלוטין. טיאגו שחקן שונה מקרוס. שניהם יותר בונים מאשר הורסים אבל טיאגו בעיקר מכדרר ועושה דברים גדולים על שטח קטן. אגב, יש הרבה אוהדי ריאל מדריד ואני ביניהם - שלא חושבים שטוני קרוס הוא ממש הכי טוב בעולם בעמדה שלו. הוא מבשל בעיקר ממצבים נייחים, אפשר למצוא אולי גליץ' אחד שלו במשחק והוא לא כובש. לא תורם מספיק בשליש האחרון של המגרש.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בכלל לא דיברתי על הפציעות שלו. שחקן יכול להיות 2 פצוע כל הזמן כל פעם במשהו אחר ולא לשחק כמעט בכלל ולתת 13 שנים בלי להחסיר דקה או להיפך. או לתת עונה נפלאה, להוליך קבוצה ואז דווקא לגמר להיות פצוע (בערך מה שקרה עם קרוס ב 2013). דיברתי רק על היכולת שלו. גם בעונה הטובה ביותר שלו הוא היה בינוני ולא סחב את הקבוצה. אם הוא היה מה שציפו ממנו הוא היה בעונה הטובה שלו מרים את הקבוצה לפחות רמה או שתיים.

    יכול להיות שהסגנון שלהם שונה אבל התפקיד שלהם זהה (קשר אחורי שגם מנהל את המשחק) והציפיה הייתה שהוא ימלא את החור של קרוס. הוא ממש לא עשה את זה. אפילו רחוק. בשמחה אתם יכולים לקבל אותו ולהחזיר את קרוס.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יכול לומר לך שמבין אוהדי ריאל, שוב, אני לא ממחנה טוני קרוס אלא להיפך. אני חושב שהוא בורח ממשימות ההגנה ולא מתקל מספיק, לא מחלץ מספיק כדורים וממש 'מלווה' לרוב את השחקנים שמולו. ואני לא מצפה שיעצור את מסי באחד על אחד אבל הוא לא באמת עושה הגנה. בהתקפה הוא לא תורם לנו מספיק ומבין היהלום שלנו במרכז השדה - קאסמירו, איסקו, מודריץ' והוא - קרוס נראה לי הכי מיותר. הוא בהחלט מחלק את הכדורים נפלא לאגפים ואיתו המשחק תמיד רץ, הוא ממעט לאבד, אבל זה פשוט לא מספיק. את הבישולים שלו אגב, כמעט תמיד הוא עושה מהמצבים הנייחים(ואם בדסימה זו הייתה 'קרן של מודריץ'...ראמוס...' - אז הפאטנט יכול לעבוד גם עכשיו).
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    וזה העניין, תיאגו לא רק שלא מתקל הוא גם לא מחלק שום מסירות נהדרות. אולי אחת לכמה משחקים.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אני רואה את ריאל לא מעט, ואני דווקא חושב שהוא מהשחקנים החשובים שלה.

    נכון שהתפקיד שלו יותר "אפור" בריאל מאשר היה בבאיירן, אבל זה בגלל הסגנון ההתקפי של הקבוצה, שמתבסס על יציאה מהירה קדימה מהאגפים ויכולת אישית, ופחות על קישור שמצטרף ממרכז המגרש.

    קרוס הוא המבוגר האחראי בהרכב של ריאל, מוסר באחוזים גבוהים, מאבד מעט כדורים, משנה את הקצב, משתחרר מצוין מלחץ, מנווט על המגרש, שים לב שהוא זה שבעיקר מסמן לתנועה בשביל שחקנים (תכונה מאוד אופיינית לקשרים הגרמנים לדורותיהם), הוא נחוץ עבור ריאל כי הוא מספק איזון. לריאל יש שחקנים לא אחראים מספיק. ראמוס לפעמים עולה בצורה מופקרת קדימה, ולפעמים הוא אגרסיבי מדי, גם מרסלו לפעמים עולה בצורה מופקרת, קאסמירו שווה צהוב כל משחק, איסקו מכדרר יותר מדי וזה עולה לפעמים באיבודים, אני יכול להמשיך אבל אני חושב שהבנת.

    לדעתי הוא השחקן הכי אינטלגנטי שיש לריאל יחד עם מודריץ' וזה דבר חשוב עבור קבוצה שיש בה הרבה שחקנים שהם אמנם מהטופ אבל לוקים באופן יחסי באינטלגנציה וקבלת החלטות. נכון שהוא לא פיזי/אגרסיבי, אבל זה לא התפקיד שלו, בשביל זה יש את קאסמירו וראמוס שיוצא לקישור.

    לצערי מתיאגו אנחנו לא רואים את זה. קרוס זה בדיוק מה שחסר לבאיירן במרכז המגרש. מבוגר אחראי. יש מספיק מתקלים טובים ומספיק שחקנים אגרסיבים אצל באיירן, אחריות, אינטלגנציה וקבלת החלטות טובה אין מספיק, כי תיאגו טוליסו ווידאל על אחת כמה וכמה לא מספקים את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/17
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    קרוס מנהל המשחק האינטליגנט ביותר וכך גם המוסר הטוב ביותר. מכונת מסירות משובחת על כל המגרש שתמיד באה לקבל את הכדור.

    זה בערך כמו לראות את פדרר משחק טניס כשהוא משחרר כדורים מדוייקים גם בסיטואציות הכי קשות שיש.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    המגביה הטוב ביותר, גם טכניקת בעיטה ממש לא חסרה לו.

    בכל מה שקשור ליסודות כדורגל הוא אולי השחקן הטוב בעולם. העובדה שהוא משחק בריאל זו הפאשלה הכי גדולה של הנהלת באיירן בעשור הנוכחי.