מחזור 10 בליגת העל: בית"ר והפועל נפרדות בתיקו 1-1

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/11/16.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    גם הפער בין בית״ר למקום שני זה ״בסה״כ״ 5 נקודות, זה נקודה לטובתי?
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    עם כבר מדברים על ההגנה של בית״ר, מה הסיכוי שטביב מאמץ את משומר בינואר? אני מוכן להסיע אותו אישית.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    בית״ר בהחלט במקום הראוי לה מבחינת תוצאות. מבחינת יכולת? פלייאוף תחתון.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    קלאסי שיחזור לכפר סבא
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    אוקיי, אם כולם פח אשפה אז איך זה שההגנה פי כמה יותר רעה? פה נגענו בנקודה.

    @עידן444

    מבחינה סטטיסטית ובפועל חוליית הקישור של בית"ר הייתה נהדרת. הקבוצה היחידה שנפלנו מולה במאצ' אפים הייתה הפועל ב"ש, אבל מול מכבי לדעתי בשני המשחקים הראשונים מתוך הארבעה ששיחקנו מולם בליגה הקישור עמד פנטסטי והעפיל על שלהם. בסטטיסטיקות אורי קופר נגע בעונה שעברה בתוספת של קלטינס ובכך שהוא נמצא בטופ הטבלאות של הסטטיסטיקות ההגנתיות, גרזן קלאסי שנתן לקלאודמיר ואיינבינדר שקט וחופש לעשות ככל העולה על רוחם. בעונה שעברה שני השחקנים המשפיעים ביותר שלנו היו קלטינס ואצילי, כשיש כמה שחקנים שמאוד קרובים אליהם.

    בגלל זה אין שום תירוץ להצבתו של קלטינס כבלם/מגן ימני/וואט אבר. אתה לא מחזיק ממורי? סבבה, יש הרבה סיבות, אבל תן לכחילה. אל תשרוף את הבחור רק כי הוא לא בא לך טוב בעין. כחילה הוא אמנם לא בלם גדול אבל בלם ליגה ממוצע, ועם אחד כמו רואדה לידו וקלטינס מלפניו לא צריך יותר מזה כדי לקבל שקט בהגנה, אבל איך כחילה יצליח אם הוא יודע שכל טעות תירשם בפנקס של בן שמעון? יש שחקנים שמקבלים פריבילגיות לטעות, ויש כאלה שכל טעות שלהם עלולה לעלות להם בחודשיים של דשא, תשאלו את טל בנש שהוכיח בעונה שעברה שהוא מגן ליגה לגיטימי ובבית"ר, בגלל היחס של רב"ש כלפיו, לא מקבל צ'אנסים אפילו.

    בשורה התחתונה, רב"ש נמצא כאן בסביבות החצי השנה, תקופת זמן שבה אתה מצפה למצוא טביעת אצבע של מאמן והאמת שאני מוצא, אבל רק שלילית. אני רואה איך כל השחקנים של הקבוצה, כולל שחקני נבחרות, נראים כמו שחקנים של הפועל עכו, ואני רואה איך אין לנו שום דבר להציע מבחינה טקטית (קבוצה שמשחקת על הרמות זו קבוצה שנמצאת במבוי סתום ואין לה מושג מה היא עושה). הגיע הזמן להגיד שלום, תודה רבה ובהצלחה, כי קשה לי להאמין שרב"ש יצליח כאן.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    קראתי הרבה מאוד כתבות ששחקנים בבית"ר עדין מתרגלים לבן שמעון ולדרך העבודה שלו.

    כולנו זוכרים את תחילת הדרך של דראפיץ' בבית"ר והקריאות של הקהל שיתפטר, ובסופו של תהליך בית"ר שלו הייתה הכי טובה בליגה של הקבוצות מחוץ לבאר שבע ומכבי. גם עם דראפיץ' אני זוכר כאן בפורום (אולי מאותם כותבים) תגובות שמדובר במאמן חסר מושג בכדורגל ואחד החלשים בתולדות בית"ר לאורך החלק הראשון של העונה. וכולנו זוכרים את התגובות של אותם אוהדים ותגובות בסוף העונה.

    לא יודע אם בן שמעון יהיה סיפור הצלחה, אבל הוא חייב לקבל עוד זמן וסבלנות בבית"ר לפני שקובעים באופן חד משמעי שהוא צריך לסיים את תפקידו.
     
    DRORIKO ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אגב אני שומע עכשיו,גם מהתקשורת וגם מהאוהדים, שאם רב"ש "יעז" להפסיד לסכנין בטדי הוא חייב ללכת הביתה. כאילו ש"הערבים האלה השפילו אותנו אצלנו בבית" זה שיקול רציונאלי לפטר מאמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/16
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    דראפיץ' עשה לנו בית ספר. חשבנו שמדובר בליצן, התברר שמדובר במאמן ליגה טוב.

    אבל משה, יש הבדל עצום בין סלובו לבין רב"ש. סלובו קיבל חלק מכובד מהשחקנים החזקים של הסגל בעונה שעברה - ניקיטה, רואדה, איינבינדר - ממש נגיעה לפניי פתיחת העונה או אחריה, כשאיינבינדר ערך בכורה מחודשת במשחק נגדכם במחזור השישי. רב"ש אמנם איבד את אצילי וניקיטה, אבל הבסיס של הסגל הקיים, ואני אתן שמות כמו ורד, שכטר, איינבינדר, קלטינס, רואדה וקליימן, נמצא כאן די והותר זמן כדי שנראה בסיס של טקטיקה או של משחק קבוצתי.
    בנוסף, דראפיץ' היה צריך להתמודד עם ההשלכות של התבוסה לבלגים והתנהגות הקהל של בית"ר, שהעיבה על כל הקיץ הקודם והפכה אותו לסיוט מתמשך עבורינו. רב"ש, וזה לזכותו יאמר, עשה עבודה מצוינת באירופה והייתה אופוריה בקיץ. יכול להיות שזה עובד לרעתו בגלל הציפיות שגדלו, אבל אם היו אומרים לך איזו נקודת פתיחה היית מעדיף, אז אני מאמין שרובנו ככולנו היינו אומרים שאת זו של רב"ש.

    ועם כל זה, דראפיץ' אחריי 10 מחזורים היה עם 18 נקודות, 10 מחזורים שבמהלכם הוא פגש את מכבי חיפה, מכבי ת"א וסכנין בחוץ, והפועל ב"ש והפועל ת"א בבית, כלומר כל המשחקים הקשים של הליגה (על הנייר לפחות). רב"ש עם אחוזי הצלחה פחות טובים וזאת למרות לוח משחקים קל בהרבה ונקודת פתיחה טובה בהרבה משל דראפיץ'.

    כבר אמרתי שאם הבעיה של בית"ר הייתה ניצול מצבים בעיקר, אז התלונות לא היו הולכות לרב"ש כי טביב הוא זה שדפק אותו בלי מוציא לפועל אמיתי. אבל זה לא המצב, ואנחנו נראים רע בכל פרמטר, ופה חייב לבוא בתלונות לרב"ש שפשוט לא עושה את העבודה שלו.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לזכותו של דראפיץ' אפשר לומר שלאורך כל הדרך הוא שידר שקט וביטחון, אם אני מפריד את מה שקרה בבלגיה ופרשיית אצילי(עד אליה היינו קרובים יחסית למכבי וב"ש) שלא קשורים אליו זאת הייתה אחת העונות השקטות של בית"ר בשנים האחרונות ולא סתם דראפיץ' הוא בסה"כ המאמן השני מאז הדאבל שהשלים עונה מלאה כאן.

    רב"ש בדיוק ההפך - משדר רק לחץ ואי-אמינות, יצור בלתי נסבל שאין לי מושג איך אפשר להתרגל אליו.
    הסגל של בית"ר הרבה פחות טוב מהעונה שעברה אבל זאת כבר אשמתו של המנג'ר הטוב בארץ(ט. אליעזר), ועדיין ממאמן שנחשב לבכיר אני מצפה שיוציא את המקסימום שאפשר מהסגל שזה כנראה משהו בין מקום רביעי לשישי עם כדורגל סביר אבל רב"ש מתעקש להיכשל ומוציא מהקיים את המינימום שבמינימום. הכדורגל בלתי נסבל לצפיה, הקבוצה לחוצה, מצד אחד יש כמה שעירים לעזאזל שעושים שבוע-שבוע בין הרכב לספסל ומצד שני יש שחקנים שגם אם יבקיעו עשרה גולים עצמיים במשחק לא יצאו מההרכב.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    בית"ר כרגע היא בין מקום 4 ל-6 אם לא שמתם

    ולמה שהקבוצה לא תהיה לחוצה אם הקהל מאיים לשרוף את המועדון כל שבוע. הרי לא היה מאמן שלא עשיתם לו את המוות. אתם חיים בסרט שאוחנה וחרזי עדיין בקבוצה ואתם צריכים לדפוק רביעיות כל משחק. כרגע אפילו אצילי כבר אין לכם.
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ללא כדורגל סביר*
    + אחרי כל המשחקים הקלים ולפני רצף קשה(סכנין, חיפה, ב"ש, מפ"ת, ק"ש ומכבי) שאחריו כנראה נהיה הרבה יותר קרובים לקו האדום.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    הוספתי עוד פסקה להודעה,אתה בטח לא ממש תאהב אותה אבל אשמח אם תקרא
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    תשמע, אני התייאשתי. אין לך שום מושג על מה אתה מדבר, אבל באמת שאין לך, ואתה מתיימר לדבר כאן כאילו אתה מומחה לענייני בית"ר. חלאס כבר.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    זה לא נכון?אתם לא עושים את המוות לכל מאמן? מילא אם זה היה רק יובל נעים בסדר,אבל לא עשיתם את המוות לקורצקי? לא עשיתם את המוות לדראפיץ' בהתחלה? לא עשיתם את המוות לרוני לוי? רבאק אפילו לשריף עשיתם את המוות!
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    מי זה עשיתם?
    תן דוגמאות וביסוס לדברים שלך במקום לזרוק סיסמאות באוויר, אנחנו מנסים להיות אלטרנטיבה איכותית יותר לטוקבקים בפייסבוק או בONE.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.