המחזור השמיני בבונדסליגה:: הקלאסיקר - באיירן נגד דורטמונד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏2/10/15.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    http://futhead.cursecdn.com/static/img/16/leagues_large/19.Xxx

    בתום מחזור נוסף באירופה, כשבליגת האלופות פרט לבאיירן - שפירקה את דינמו זאגרב - שאר הנציגות הגרמניות איבדו יתרון והפסידו 2:1 ליריבות עשירות בהרבה, ובליגה האירופית הגרמניות השיגו תוצאות מעורבות (ניצחון, תיקו והפסד), הבונדסליגה חוזרת עם המחזור השמיני.

    המשחק המרכזי של המחזור הוא ללא ספק "Der Klassiker", באיירן מינכן מול בורוסיה דורטמונד.

    באיירן נראית נפלא העונה, מציגה כדורגל מבריק תחת פפ גווארדיולה וגם מאזן מושלם בכל המסגרות, כולל הפתיחה הטובה בהיסטורית הבונדסליגה. השם החם בבאיירן הוא כמובן רוברט לבנדובסקי שמגיע בכושר אדיר לאחר שכבש עשרה שערים בשלושה משחקים, כולל החמישייה מול וולפסבורג במחזור השישי. הפולני 'הסתפק' בשלושער מול דינמו זאגרב וינסה להמשיך ברצף הכיבושים המרשים מול האקסית מדורטמונד.
    גם דורטמונד פתחה את העונה היטב, אבל נחלשה לאחרונה וסיימה בתיקו בשלושת משחקיה האחרונים. גם לקבוצה של תומאס טוכל יש חלוץ לוהט, פייר אמריק אובאמיינג שכבש בכל מחזור העונה בבונדסליגה עד כה, ובסך הכל תשעה שערי ליגה.

    ביום ראשון השתיים יפגשו למשחק לוהט, לא כדאי לפספס, וכדי להיכנס לאווירה, ערוץ היוטיוב של הבונדסליגה פרסם סרטון ובו כל השערים שהובקעו במפגשים בין השתיים בליגה ובסופר-קאפ בעשור הנוכחי:



    הקלאסיקר הוא כמובן לא המשחק היחידי במחזור השמיני, ובעוד כעת נפגשות דרמשטט ומיינץ, מחר אחר הצהריים יהיו כמה מפגשים מעניינים:
    הופנהיים תארח את שטוטגרט לדרבי השוואבי כששתיהן נמצאות בתחתית ויאבקו לצאת ממנה. האנובר האחרונה תארח משחק מול יריבה לא קשה במיוחד, ורדר ברמן הבינונית וגם היא תחפש הזדמנות להשיג נקודות. בורוסיה מנשנגלאדבך תפגוש את וולפסבורג למשחק מעניין בין שתי קבוצות שהרשימו בעונה שעברה ומנסות לשמור על המומנטום. הזאבים ממוקמים בצמרת ונראים לא רע, ואילו הסייחים פתחו את העונה רע אך חזרו לעצמם לאחרונה - למרות או בגלל התפטרותו של המאמן הנערץ לוסיאן פאברה.
    עוד בשבת, הרטה ברלין תארח את המבורג ואינגולשטט תפגוש את איינטרכט פרנקפורט.
    בראשון, פרט למפגש הצמרת בין באיירן לדורטמונד, יפגשו גם שאלקה וקלן שפתחו את העונה בצורה די מוצלחת, ולאחר מכן תארח לברקוזן את אוגסבורג.


    שיהיה לנו מחזור מהנה!
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מבאס שדורטמונד לא מגיעה למשחק הזה במאזן מושלם, היה יכול להפוך את המשחק הזה למטורף. כעת יש פייבוריטית מובהקת ואם היא תנצח אז אפשר כבר לסגור את העונה. אני בספק אם באיירן בכלל תאבד יותר מ7 נקודות עד שתבטיח את הזכייה.

    קונה תיקו.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני לא חושב שדורטמונד בכושרה הנוכחי נופלת בהרבה מבאירן, לפחות לא מספיק כדי לקנות תיקו עוד לפני שהמשחק התחיל.
    השלד של דורטמונד תמיד היה מצוין ומצוין ששמרו עליו גם אחרי עונת הנפל האחרונה, היום דורטמונד מזכירה את ימי תור הזהב של קלופ וכבר הפתיעה לא פעם את באירן גם באליאנץ ארינה.
    אין חיסורים מיוחדים ועם מכת הפציעות של באירן דורטמונד יכולים לנצח ואני גם לא אופתע אם זה יקרה, באירן קבוצה מפלצתית גם עם כל החיסורים שלה (הבנתי שוידאל ריברי ורובן לא ישחקו) אבל אם יש קבוצה שיכולה לאיים על באירן במשחק נתון זו דורטמונד.
    חייב לציין שמכל היום המטורף שמחכה לנו מחר פרט לדרבי של ליברפול זה המשחק שהכי מעניין אותי, מפגש מול שתיים מהקבוצות שמשחקות את הכדורגל הכי יפה באירופה וכצופה נייטרלי עם העדפה קלה לדורטמונד אני מקווה שינצחו.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זו תהיה נאיביות להגיע לאליאנץ ארנה בהרגשה שצריך לנצח, והמשחק הזה יותר מידי חשוב כדי שדווקא פה יגיע ההפסד הראשון העונה. אני פסימי דווקא בגלל שדורטמונד באופי שלה לא מסוגלת לבוא אנדרדוג, היא באמת תמיד תבוא כדי לנצח. זה למה כולם אוהבים אותה, אבל זה גם למה באיירן חזקה יותר טקטית. אגב באיירן מגיעה בכושר הרבה יותר טוב מדורטמונד (13 שערים ב3 משחקים אחרונים לעומת 3 תוצאות תיקו רצופות שלנו). אני מפנטז על ניצחון, קונה תיקו אבל מתכונן נפשית להפסד שישלח אותנו להילחם לאורך כל העונה על המקום השני, משהו שעלול לפנצ'ר את כל ההתלהבות שבנינו מפתיחת העונה.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני אומר לעצמי שמצד אחד דורטמונד עוד לא פגשה יריבה ברמה של באיירן העונה, ומצד שני באיירן לא פגשה יריבה ברמה של דורטמונד. אני לא עד כדי כך בטוח שדורטמונד לא צריכה לשחק התקפי, אם כי זה בהחלט יהיה מרענן לראות את טוכל מנסה להתאים את עצמו ליריבה, להבדיל מקלופ.

    אני מקווה שיהיה כדורגל איכותי מחר, אם כי לצערי אני אפסיד את רוב המשחק (ארסנל-יונייטד).

    אגב, שימו לב ללוח המשחקים המטורף מחר בעולם הכדורגל:

    אנגליה:
    15:30: אברטון - ליברפול
    18:00: ארסנל - יונייטד
    18:00: סוונסי - טוטנהאם

    ספרד:
    17:00: אתלטיק בילבאו - ולנסיה
    21:30: אתלטיקו - ריאל

    איטליה:
    21:45: מילאן - נאפולי

    הולנד:
    15:30: אייאקס - איינדהובן

    אולי יש עוד משחקים מטורפים מהליגות ההזויות שאנשים רואים כאן.
     
    Eric Cantona אוהב/ת את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @אלעד אפשר להוסיף גם את פ.ס.ז׳ - מארסיי ב22:00.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני כנראה כבר בתת מודע עושה חרם על ספורט 5.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שייאללה איזה משחק גדול היום, מזל שאני מסיים לעבוד ב-18:00. באיירן-דורטמונד מקבל אצלי עדיפות חד וחלק על פני ארסנל-יונייטד. חייב לעוף לעבודה ולכן אין לי זמן להתייחס באריכות למשחק(איפה אתם, חבר'ה, הקלאסיקו הגרמני ואתם ישנים?) רק בקצרה: באיירן מינכן היא מפלצת כדורגל, היא המארחת, ודורטמונד, למרות פתיחת העונה הפסיכית שלה, משהו שאף-אחד לא תיאר לעצמו שיקרה כשהסגל לא עבר שינוי גדול ואחרי העזיבה של קלופ(טוכל עושה הכל לפי הספר בינתיים), טרם פגשה יריבה ברמה הזו או משהו שקרוב לכך. ולמרות זאת: דורטמונד לא תהיה שטיח, אלא אם כן באיירן תכבוש שער מוקדם ולבאנדובסקי יוציא את העצבים כבר בפתיחה(הוא בהחלט יכול להיות ההבדל - החמצה של אובאמיינג או מחטיריאן למשל אל מול ניצול מצבים מושלם של החלוץ הטוב באירופה כיום). במחזור ה-30 בעונת 2013/14 דורטמונד הגיעה למינכן. המשחק לא היה חשוב מבחינת באיירן שכבר זכתה ממזמן באליפות, אבל כל הארטילרייה ההתקפית שלה שיחקה - רובן, ריברי, גצה, מנדג'וקיץ'. אבל דורטמונד שהייתה בהרכב לא מלא - רצתה לגבות את החוב על התבוסה הביתית. היא פירקה את באיירן 3:0 באליאנץ' ארנה. והמשחק הזה מבחינתי מסמן אותה. קבוצה של גברים עם צבא שלם של אוהדים מאחוריהם.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    תמיד מרגש לקראת המשחקים הללו, למרות שבפועל הם לא אלו שמכריעים אלפויות בדרך כלל כי את מרבית הנקודות מאבדים ואוספים מול שאר קבוצות הליגה בעונה ארוכה. בכל זאת יש כאלו שעדיין חושבים שפפ צריך להוכיח להם משהו והוא לא מנצח מספיק את הקבוצות הגדולות, אז יהיה נחמד אם ירשום עוד ניצחון מול דורטמונד, מתוק גם לאוהדים.

    מעניין אם פפ ימשיך לתת אמון בקומאן הצעיר גם במעמד הזה. הוא תמיד יכול ללכת "על בטוח" ולתת למולר לאייש את צד ימין; אבל מולר במרכז מאחורי לבה הוא שילוב קטלני של שניהם לא פחות מאשר קומאן קטלני עבורו לאחרונה כשהוא על המגרש בצד ימין. זה כאב ראש טוב עוד יחסית לתקופה שרובן יחזור וירצה את המקום שלו בהרכב בחזרה. קודם שנעבור את היום ;)
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    Bürki – Piszczek, Hummels, Bender, Sokratis – Weigl, Gündogan – Castro, Kagawa, Mkhitaryan – Aubameyang

    שמישהו יגיד לי שזו בדיחה :blink:
     
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לא יודע כמה בנדר טוב בתור בלם, אבל גם אני שאלתי את עצמי לפני איך בלם כל כך איטי כמו סובוטיץ׳ שהשנים לא עושות לו טוב יסתדר עם דגלאס קוסטה מולר ולבנדובסקי.
    לגבי רויס, איזה אומץ יש לטוכל להושיב אותו על הספסל, מפתיע ביותר.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    רויס זה מובן לגמרי, הוא חזר לא בכושר מהפציעה. וסובוטיץ' בכל מקרה לא היה אמור לעלות כבלם אלא סוקרטיס והומלס. למעשה בנדר עולה במקום שמלצר וסוקרטיס עובר לצד שמאל, כנראה כדי להתמודד הגנתית מול מי שלא ישחק בצד ימין. גם לפישצ'ק זו בכורה בהרכב בליגה, פה זה הרבה יותר מובן כי גינטר לא הוכיח את עצמו הגנתית והיום יש לנו עסק עם דגלאס קוסטה.

    נו טוב, רציתי שטוכל יוכיח שהוא מסוגל לעשות התאמות לקבוצה כמו באיירן אז הוא עשה ובגדול, או שהוא יוצא ענק או שזה יהיה הפסד על שמו.
     
  13. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    העברתי כדי לראות איך נראה קצת המשחק וישר נחתתי לעבירה מטומטמת ברחבה.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מהזוויות שהם הראו או שזה פנדל או שזו הצגה נהדרת של טיאגו. אני לא הצלחתי לקבוע.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בורקי הזה מוכר את המשחק. הראשון והשלישי עליו, ועכשיו כמעט עוד אחד שרשום על שמו.

    4-1, וזה לא הסוף לדעתי.