1/4 גמר ליגת האלופות:: מלחמת עולם בדרבי של מדריד - מי תעפיל לחצי הגמר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/4/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/13270_10150827899204953_545998816871726487_n.Xxx?oh=8ac1ceab3c0a42bb0a8952f7997a1954&oe=55D74167&__gda__=1436888986_1e449d74fd6c145573a32f7805a64bf0

    טוב, אז קודם כל: Hasta El Final - Vamos Realועכשיו משנתי על המשחק, הבטחתי לכם:בגמר בליסבון בשנה שעברה חיכינו עד לדקה ה-93(או ליתר דיוק, 92:48), והפעם הבאנו עליהם את המכה בדקה ה-88. ומי כבש? צ'יצ'ריטו, שאנצ'לוטי לא ספר אותו כל העונה, ולא ברור למה. הטריד, נלחם, רץ, החמיץ, כבש ובסיום אפילו בכה.

    אפשר להחמיא לראמוס שיהיה תותח בכל עמדה, לואראן, לחאמס(הזכיר את זידאן), לקונטראו המחויב, לכריסטיאנו. לארבלואה שרק עלה מהספסל וביזבז זמן. לכולם חוץ מאיקר ששוב עושה התקפות לב, וזה אומר הכל. זה ניצחון של קבוצה, ניצחון של מועדון, ניצחון של גאוות המדרידיסימו, 8 משחקים מאוחר מידי, אבל למי אכפת. הקבוצה שיחקה טוב לאורך כל 90 הדקות.

    הפייסבוק זו לא הפלטפורמה האמיתית לדבר בה על כדורגל, אז אני ארחיב ברשותכם. משחק הגנה נקי מטעויות, שאפו, כולם חשבו פעמיים לפני כל מהלך. כולם היו מחוייבים. אני רוצה להתעכב על חאמס. זה אחד המשחקים הכי טובים של שחקן שלנו שאני זוכר נגד בונקר עומד, וקבוצה שיודעת להחנות את האוטובוס. לא רוצה להגזים עם הסופרלטיביים, אבל היו לי פלאשבקים קלים לזידאן שרקד על הדשא בברנבאו בתחילת העשור הקודם. הוא לא הכי מהיר, לא הכי טכני, לא הכי ערמומי, נראה די כבד אפילו ושיחק בעמדה שלא מתאימה לו. אבל חאמס מתאים לכל מקום, איזה שחקן. המסירה על מטר לכריסטיאנו(יופי של בישול, אבל עיצבן אותי בהחמצה הראשונה וגם בבעיטה מחוץ לרחבה בשמאל - היה חופשי, ללא לחץ, ושיחרר דרד'להI) - שאפו. קונטראו כל השנה בפריזר אבל כשצריך הוא מחוייב, משחק עם הרבה השקעה מצידו. על צ'יצ'ריטו אמרנו הרבה כבר.

    ב-180 דקות, אתלטיקו מדריד, אלה שכל הרומנטיקניים פתאום משחקים אותה שנולדו בויסנטה קאלדרון - לא רשמה אף איום נורמלי לשער. מה שכן היה לה נגדנו, לאורך כל העונה, חוץ מהדרבי המקולל הוא - המון תחת. תמיד החמצנו(הדרבי הראשון בליגה, הדרבי בצ'מפיונס), תמיד ספגנו(פרובוקציות כמו של ראול גארסיה בגביע) תמיד איבדנו את הראש, לא עוד.

    מחר הגרלת חצי הגמר. יובה - הנחותה מכולן, ויש לנו חשבון פתוח איתה מ-2003; בארסה - עוד שתי מלחמות עולם, אבל היינו טובים מהם בשני הקלאסיקו ונק' התורפה שלה ממש לא נעלמו, עם כל הכבוד למסי וסוארז; באיירן - אימפריה, הם חמים עלינו עוד מהעונה שעברה. בהרכב מלא הייתי אומר שהדרך לזכייה שנייה ברציפות בצ'מפיונס ממש חלקה, אבל זה לא המצב.

    אבל שני דברים כן בטוחים: גם ליובה, גם לבארסה וגם לבאיירן - רועדות הביצים רק מהאפשרות לקבל את אלופת אירופה בחצי הגמר. ועוד יותר חשוב - אם נגיע לגמר אני טס עוד פעם. חג עצמאות שמח!
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לאף אחת מהקבוצות לא רועדות הביצים מהאפשרות לקבל את ריאל בחצי הגמר, אם כבר לריאל, יובה ובארסה רועדות הביצים מלקבל את באיירן בחצי הגמר. גם אם ריאל בהרכב מלא, לא הייתי אומר שזו זכיה בהליכה, אפילו לא קרוב לכך.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  3. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    באמת כתבת שלכל הקבוצות רועדות הביצים בגלל ריאל? שכחת מי זו באיירן מינכן? שכחת שברצלונה ניצחה את ריאל רק לפני כמה שבועות? לאהוד קבוצה זה בסדר, לחיות בסרט זה משהו אחר. מפגש בין 3 הקבוצות הטובות בעולם פתוח יותר מאי פעם.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הכל עניין של מצ' אפ. אין לי ספק שריאל חוששת מאוד מברצלונה וממש ממש לא רוצה לפגוש אותה במשחק בית וחוץ, מצד שני מול באיירן אני רואה שלריאל יהיה יותר נוח.
    מצד שני לא רואה את באיירן מפסידה לברצלונה.

    בסופו של דבר אלו 3 קבוצות אדירות, שולטות באירופה כבר כמה שנים, הכל ביניהם די פתוח אבל במצ'אפים הפנימיים זה מאוד משתנה.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    תלמד את הכלב שלך איך לדבר. וגם תלביש אותו בתלבושת של שופט. אני לא כתבתי אף מילה נגד ריאל בקשר לשני המשחקים האלה.

    בעניין הנאצי של אתמול, לא ידעתי שארדה קיבל צהוב עוד במחצית הראשונה. אבל כשעושים את החשבון של צהוב פר עבירה, אז החשד שהמשחק היה מכור לא נעלם לשום מקום.
     
  6. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    אני יכול להבין את האופוריה של אוהד ריאל אבל לקבוע שלכל הקבוצות רועדת הביצים.... נו באמת , ממך ציפיתי לרף גבוה יותר.
    מדובר בחצי גמר הצ'מפיונס ,שום תוצאה לא ממש תפתיע ושם תוצאה לא נקבעת על הנייר.
    התואר אלופת אירופה לא מקנה שום יתרון ולא משנה מי הקבוצה לה שייך התואר, אפשר להבין שאוהד שרוף מדבר מגרונך
    אבל לאור הניסיון המר של מדריד עד אשתקד היית במקומך מנסה לחשוב בקטן ולצאת בסוף גדול ולא הפוך.
     
  7. aviran11 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/05
    הודעות:
    145
    לייקים שהתקבלו:
    42
    לא נראה לי שיש קבוצה שרועדת מריאל.
    אבל כל קבוצה תהיה שמחה לקבל את יובה ומנגד שתי היריבות השניות יתבאסו קצת יותר על ההגרלה הקשה ביחס ליובה.
     
  8. RGB Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/15
    הודעות:
    80
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    בוא נראה: ארדה עם מרפק לפנים של ראמוס, ארדה עם מרפק לפנים של קונטראו, סאול סוטר לראמוס, תיאגו עם מרפק לפנים של איסקו, ראול גארסיה מנסה לשבור את הרגל לוראן. אני חושב שהיחס הנכון הוא שליש צהוב על כל 7 עבירות.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לפי מונדו דפורטיבו השופט שרק 15 פעמים נגד ריאל והוציא 2 צהובים ועל 12 עבירות של אטלטיקו הוא הוציא 4 צהובים. אבל עיקר הטענות והחשדות שלי למשחקים הקודמים שלנו כאשר השחקנים שלנו נפצעו והשופטים לא שרקו לעבירות. תודה שסרחיו ראמוס צריך היה להיות מורחק בקלדרון בגלל דריכה על גבי ומרפק למנג'וקיץ'.
     
  10. RGB Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/15
    הודעות:
    80
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה להודות. אני לא בתחרות איתך. בכלל, ההתעסקות בשיפוט, כל עוד לא נכנסות רפורמות טכנולוגיות ופרוצדוראליות, הוא מיותר מבחינתי. זה ככה כבר 100 שנה וכולם כולל כולם חוו את הצד הלא-פיירי של השיפוט. יאללה, תתקדם.
     
    aviran11 אוהב/ת את זה.
  11. aztek Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/07
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    7
    לא כל ״מרפק״ הוא מרפק מכוון או שווה אדום , לפעמים תוך כדי מאבק הגוף עושה תנועות לא רצוניות , ועצם העובדה שיש מגע לא מוכיח שזאת עבירה מכוונת ששווה אדום , נכון שראמוס לא השחקן הכי תמים אבל משלל ההילוכים החוזרים מזוויות שונות שאותן אין לשופט אי אפשר לקבוע או להווכח שהיה מרפק מכוון בקלדרון .
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    זה לא צריך היה להיות צהוב שני אחרי הדריכה על גבי, לא אדום ישיר. אתה לא תוכל לנקות לא את השופט ולא את המפעילים שלו.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אבל לכאן נכנסת אופ"א שיכולה להעניש במידה ואירוע מסויים נעלם מעיניי השופט, או מבטלת הרחקות שגויות.
    המרפק של ראמוס למנדז'וקיץ' עוד נתון לפרשנות אם הוא מכוון או לא, אבל האגרוף של קרבחאל ברחבה זה פשוט פשע שהתעלמו ממנו
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני כבר עכשיו אומר: סליחה על החפירה, אם כי אני מרגיש שבקלות אני יכול לכתוב הרבה יותר.

    הייתי השבוע בשני המשחקים. בעיניי הברנבאו איצטדיון הרבה יותר מרשים, ובעיקר מהנה יותר להיות בו בגלל האקוסטיקה המדהימה שלו. הקהל המדרידאי ברובו גם הרבה יותר חם ומקומי להבדיל ממה שקורה מברצלונה. אם כי, מעט האוהדים הנפלאים של אתלטיקו היו פנטסטים. אני לא אחד שנוטה להתרגש בקלות, אבל זה קרה לי דווקא שהם המשיכו לעודד כמו מטורפים אחרי השער של הרננדז.*

    אני חושב שאם לא האדום של טוראן, המשחק היה הולך לפנדלים. אני לא מאמין שריאל היו מסוגלים להבקיע לאתלטיקו שער גם עוד משחק שלם בהרכב הנוכחי שהם עלו בו. עם כל הכבוד לאנצ׳לוטי, לא ראיתי איך ראמוס במרכז השדה הייתה הברקה כלשהי. היה ברור שריאל תשלוט בכדור מהרגע הראשון, ואם היא כבר שולטת בו, היא צריכה שחקן בקישור שיכול לעשות משהו מועיל עם הכדור. ראמוס לחלוטין הרגיש כל המשחק כמו בלם שמשחק בקישור ובעיקר נראה מיותר. זה בעיקר מראה על חוסר האימון באייראמנדי.

    אין גבול להערכה שלי לסימאונה, לאתלטיקו מדריד ולכל מה שקורה שם בשנים האחרונות. אבל הכדורגל ההתקפי שלהם הרבה פחות משכנע מהעונה שעברה, וגם החילוף של גריזמאן מאוד צרם לי וראיתי שגם לאחרים כאן. אין עוררין על האחדות ועל המשחק הגנתי המגובש של הקבוצה הזו, שאתה רואה את זה כבר קורה בחימום הרבה לפני המשחק. מצד אחד, יחידת קומנדו מגובשת שאפילו בחימום שלה לא נוגעת יותר מדי בכדור לעומת חבורה של כוכבים גלאקטים מוכשרים במיוחד. מצד שני, אם לא יהיה שיפור בעונה הבאה בגזרת הרכש בפן ההתקפי, יהיה קשה מאוד לסימאונה ולאתלטיקו להמשיך להילחם על תארים עם הכדורגל הנוכחי שהקבוצה משחקת. יתר-על כן, משעשע אותי שסימאונה משחק כך הוא מקבל בעיקר סימפטיה אבל שמוריניו עושה את זה הוא המאמן הציני בעולם.

    המשחק של ריאל לא הפתיע אותי, אני לא באמת חושב שהוא הפתיע מישהו שראו את כמות הפצועים של ריאל, ובעיקר השחקנים שנפצעו. למעשה כל השחקנים שטובים בשטח צפוף לא היו שם בשביל הקבוצה, ולכן היה ברור מאוד שהמשחק הזה ילך צמוד עד הרגע האחרון. אין ספק שהחיסרון המשמעותי ביותר הוא מודריץ׳: זו קבוצה אחרת לחלוטין איתו ובלעדיו, בעיקר במפגשים כאלה.

    ריאל זה ככל הנראה המועדון השחצני בעולם. אתה רואה את זה עוד הרבה לפני המשחק מתחיל בגישה של האוהדים שלה, אתה רואה את זה בתגובות של האוהדים שלה תוך כדי המשחק ובאובססיה שלהם לכדורגל התקפי בכל מחיר. אם מישהו ימסור אחורה או ישחק באופן יותר מבוקר הוא מסוגל לקבל קריאות בוז ואפילו קללות. אין ספק שאני סולד מהמועדון הזה והבורות של חלק מן האוהדים שלו.

    אם אפשר להוסיף קצת מעבר למשחק עצמו שהוא חוויה בפני עצמו, אני חושב שהוא שם אותך כאוהד בפרופורציות מסויימות. פתאום שאתה טס ו/או נוסע ממקום למקום, רואה את האוהדים המקומיים, את העיר עצמה, את החימום של השחקנים וכן הלאה אתה מבין שהלו, מדובר כאן באנשים אמיתיים, ובעיקר בספורטאים אמיתיים עם עומס ולחץ אדיר. בזמן שאנחנו יושבים על הכורסא או הספה בבית ומתלוננים על כל דבר שקורה בקבוצות שלנו, יש כאן אשכרה שחקנים שצריכים להתמודד עם האחריות כל יום מחדש. בשבילנו הדברים האלה אולי מובנים מאליו במהלך היום-יום, אבל במובן מסויים זה גרם לי להעריך את הכדורגלנים, בעיקר הטובים בתפקידם, הרבה יותר.

    * - הרננדז אומנם הבקיע את שער הניצחון, אבל הוא כ״כ לא מתאים לרמות הללו. אני שונא חלוצים מהסוג שלו, אפילו אם הם עולים מהספסל רק בשביל לנסות להבקיע. ככדורגלן הוא מאוד בינוני אם ניהיה עדינים אליו. אני מאמין שמוראטה כדורגלן מוכשר ממנו בהרבה וכבר היה עדיף לנסות להשאיר אותו מאשר להשאיל את הרננדז שאני נוטה לשער שזו שריאל תיהיה הקבוצה הגדולה האחרונה שלו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נהניתי לקרוא את הפוסט שלך, שאפו.

    - בתור אוהד ריאל מדריד שגם התמזל מזלו להיות בשלושה משחקים בעונה שעברה - השנה אני כן חושב שיש שיפור מסוים בקהל של ריאל. אבל רבע גמר ליגת האלופות זו לא חוכמה גדולה כדי לבדוק את זה. שעתיים ומשהו לפני המשחק, זה מה שהיה ברחובות כשהאוטובוס של ריאל מדריד הגיע, לא יודע אם ראית את זה. בגדול, הגוש של האולטראסור מעודד חזק מאוד עם הרבה שירים(שמעת את ה-Hasta El Final - Vamos Real? - כשהאוהדים החלו לשיר אותו בדקה ה-87 גם היה הגול), והשאר די תיירים, טרמפיסטים.
    בגמר שהייתי בליסבון למשל היה עידוד די גרוע וגם אני התקשתי לעודד, זה היה תלוי תוצאה. כולם היו בלחץ עצום שהחלום נגוז.

    - בגמר ליגת האלופות בעונה שעברה סמי קדירה שיחק כקשר אחורי למרות שהיה פצוע רוב העונה. אלונסו כזכור היה מושעה. כמובן שהפעם זה לא היה על הפרק. אני רציתי את פפה בקישור לפני המשחק כדי שיוסיף אגרסיביות ופלפל, אבל ראמוס עשה עבודה טובה. הוא היה מאוד נייד, חטף כדורים והיה יכול גם קצת להשתולל. יירמאנדי לא היה נותן שום דבר שראמוס לא נתן. הוא לא יודע לנהל משחק והוא קצת פרווה לדעתי. ולוקאס סילבה? שאלה טובה, אולי בעונה הבאה הוא יילקח בחשבון בתור מחליף במשחקים האלה. השחקנים שהיו צריכים לעשות 'משהו מועיל עם הכדור' הם: חאמס שהיה נהדר לדעתי, איסקו שהתעורר במחצית השנייה וגם כריסטיאנו עם איזה פצצה מרחוק. טוני קרוס לצערי שיחק את הקשר האחורי וראמוס היה קצת יותר מקדימה וזה די הזוי שאנצ'לוטי נעול על כך.

    - סימאונה כבר אגדה באתלטיקו ובצדק. אין ספק שהעונה היא קבוצה פחות טובה. היא מקבלת תרומה התקפית נחותה מהמגנים לעומת אשתקד, פיליפה לואיס מאוד חסר. גם ארדה לדעתי הרבה פחות טובה. התוצאות המעולות של אתלטיקו בדרבים השונים ובעיקר ה-4:0 ההוא(בשאר הדרבים היה להם הרבה תחת גם, כמו במשחק הליגה הראשון) - קצת מסנוורות ומטעות את הקהל הרחב שלא רואה את הליגה שבוע אחרי שבוע. אני חושב שבשפיץ דווקא יש שיפור עצום - דייגו קוסטה, דויד ויאה ואדריאן לעומת גריזמן, מנדג'וקיץ'(לא כבש כבר חודשיים נדמה לי אבל הוא יחזור) וטורס. הרי דייגו קוסטה היה נפלא אבל ויאה כמעט ולא תרם כלום בחצי השני של העונה. אתלטיקו צריכה לשמור על הקאדר הנוכחי ועוד ריענון בקישור ההתקפי. מדברים על קאייחון שהוא גולר. זו אופציה מעולה או אולי קשר עם מעט יותר ברק. קאני שהגיע להעמיק את הספסל הוא לא האופציה.

    - ריאל מדריד והשטח הצפוף - גארת' בייל לא היה תורם הרבה, גם בנזמה לא לדעתי. חאמס הפתיע בעניין הזה כפי שכתבתי בפוסטים הקודמים שלי. מי שמאוד היה חסר ולא הזכרת(מודריץ' טוב מאוד בלשחרר כדור מהר ולבטל את הלחץ, כמו שעשינו בקלאסיקו או בקאלדרון כשאתלטיקו לחצו יותר טוב, וגם חצאי הגמר נגד באיירן אשתקד הם דוגמא מעולה) - מרסלו. המגן הוא השחקן ההתקפי הכי חשוב שלנו חוץ מרונאלדו. ההצטרפות שלו להתקפה מדהימה. הוא יהיה נשק עיקרי גם נגד יובה. הוא בכושר הטוב בקריירה שלו.

    - לא מסכים איתך בנוגע לצ'יצ'ריטו. אין לו מקום בהרכב של אף קבוצה מהטופ, אולי גם לא בזו של דרג ב', נניח נאפולי שאצלה החלוץ הפותח הוא היגואין, זו הדוגמא שעולה לי לראש. אבל הוא חלוץ מחליף לא רע בכלל. אנצ'לוטי פשוט התעלל בו העונה. צ'יצ'ריטו לא אחד שיכדרר אבל הוא חלוץ רחבה טוב. כמה דקות לפני הגול - גודין עשה עליו איפון אבל הרננדז הצליח להעיף אותו עם הגוף ולהגיע למצב טוב. הוא נע ללא הפסקה, הטריד, נתן את הכל, החמיץ, בסוף כבש וגם בכה. לא התגעתי לבנזמה למען האמת. זה היה מרענן לראות חלוץ ששורף הרבה יותר שטח. קשה לצפות ממנו ליותר אחרי שבמשך רוב העונה הוא בקושי משחק.
    נמשיך בחידה: מה משותף לרשימה הבאה: לבאנטה(חוץ), אייבר(בית), לודגורץX2, וקורנייהX2? - אלה המשחקים בהם צ'יצ'ריטו פתח בהרכב. עד שבא המשחק ההוא.
    נמשיך עם החידות . תראו את רשימת אגדות הכדורגל - רוד ואן-ניסטלרוי, כריסטיאנו רונאלדו, דיוויד בקהאם, מייקל אואן וגם צ'יצ'ריטו, מה משותף להם? - כל החמישה הם השחקנים שהבקיעו גם במדי מנצ'סטר יונייטד וגם במדי ריאל מדריד בליגת האלופות, לא רע בכלל.

    אלבארו מוראטה עוד יתן לנו גול בברנבאו ו'יעשה לנו מוריינטס'. אבל הוא היה נחוש לעזוב. זו השיטה בריאל, חלוץ אחד, בעוד יובה משחקת במערך אחר. אני חושב שמבין שחקני הקאנטרה הצעירים - חסה היה כישרון הרבה יותר גדול ממנו. לאו דווקא באותה עמדה, כי חסה הוא חלק מהשלישייה ההתקפית ומתאים לכנף, ולכן הוא בקושי משחק - אבל הילד הראה בעונה שעברה מאיזה חומר הוא קורץ. אבל אחרי פציעה איומה ונוראה, היעדרות של 8 חודשים ומעט דקות העונה, כשהוא איבד את הכלי העיקרי שלו - המהירות המסחררת והצעד הראשון המהיר - קשה לו. מקווה שחסה יישאר בקבוצה בעונה הבאה.