מחזור 19 בליגת העל: מכבי ת"א תופסת את ראשות הטבלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏23/1/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא יודע כמה אוהדים מתגעגעים לאלישע במכבי חיפה. עשה את שלו אבל איך הוא היה עוזר העונה? כל החרא של הסגל התחיל מהעונה האחרונה שלו ואני אגב לא נוטה להאשים אותו כל כך בבניית אותו סגל.
    הוא פשוט לא מעורב ברכש.

    ובכלל אין מאמן שאני מתגעגע אליו במכבי חיפה. היו כאלה שהתאימו נהדר לסיטואציה שהייתה בתקופה שלהם והמאמן היחיד שבאמת אפשר להגיד הפך אותנו לאימפריה, היום פרשן מזדקן, עילג ומלא באינטרסים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה התחילה כבר אז את תהליך ההתדרדרות שלה, אבל זה ממש לא אותו סיפור. היא הפסידה בכל העונה ההיא 11 פעמים והעונה יש לה כבר עשרה הפסדים. לחיפה של אלישע לא היה את הגב המדהים הזה מהקהל ואת סמי עופר. חיפה סיימה במקום החמישי את העונה אבל הליגה הייתה מאוד צמודה. הפועל סיימה שנייה אבל רק עם נקודה אחת יותר ממנה(בעצם הפחיתו לנו 3 נק'). וכמובן שחיפה הגיעה לגמר הגביע.
    העונה הדבר הכי בולט של מכבי חיפה שכאשר היא תספוג ראשונה איך לה סיכוי להוציא אפילו תיקו. זה קרה רק נגד הפועל פ"ת, במחזור השלישי אם אינני טועה.

    ובחזרה למשחק מחר, הפועל ת"א - הפועל פ"ת: יש להפועל קבוצה בינונית גם בהרכב מלא, ודומב עושה את כל הטעויות האפשריות. הצבה של מתן אוחיון פירושה שאין מגן שבאמת תומך התקפית. אבו אל-היג'א גם כשהוא גרוע הוא מהווה אופציית מסירה. תהיה נפילה מנטאלית בלי גילי ורמוט. אם אנחנו מקבלים גול אנחנו לא יודעים להגיב כמובן. הלוואי ומשה אוחיון יפתח בהרכב, ככה כתוב בכלי התקשורת האחרים. אם לזמי משחק אז אשכרה הבדיחה על חשבוננו, האוהדים. פ"ת קבוצה עם מהירות והתלהבות ויהיה מאוד קשה מחר. אני גם לא צופה יותר מ-5000 אוהדים אם בכלל.

    הטבלה של הסיבוב השני מוכיחה עד כמה הקבוצות כאן חסרות יציבות. הפועל הפסידה רק פעם אחת וזה נגד ק"ש, 'אפשר להבין'. גילי לא שיחק. אבל גם ניצחנו רק פעם אחת. את השיפור הגדול עשתה הפועל חיפה כמובן שהיא נראית הרבה יותר טוב מאז שעטר נתן אמון בשחקנים כמו לאלא ועוד.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    התפנה מקום של זר בשביל הפיליפיני שיעזור להם לרדת להגנה?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    רוב הדברים שרשמת נכונים. שברנו הרבה מנחוסים בשנתיים האלה והכיוון הוא טוב, בינתיים גם השנה הוצאנו קבוצות חלשות כמו הפועל תל אביב ורעננה ממשברים, דבר שכמובן לא יכול לקרות למכבי תל אביב. אין ספק שבחיפה זה ממש לא באנקר עלינו וניצחון של חיפה לא באמת יפתיע.

    בנוגע לאלישע, אחרי כל החרא שאכלנו, לאוהד מבחוץ יראה כאילו אנחנו כפויי טובה שאנחנו בצמרת, כנראה עונה שנייה רצוף באירופה, ועדיין רוצים שאלישע ילך. אותם אוהדים לא רואים אותנו שבוע אחר שבוע ולא יודעים יותר טוב מאיתנו. יחד עם זאת, ביציעים לא תשמעו לרגע קללות וגידופים על אלישע, כמובן חוץ מבודדים שצועקים אבל זה אפילו לא מגיע לשירה חלושה של הקומץ . מדברים על אלישע תמיד בכבוד, גם אלה שבטוחים שהוא חייב לעזוב. כולם חושבים שצריך לסיים איתו יפה ולהיפרד עם חיוך בקיץ. אף אחד לא מבקש לפטר אותו.
     
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    בנתיים לירן. בנתיים.

    במידה והיכולת בחודש האחרון תימשך והתוצות יראו בהתאם, הקהל לא יקבל עוד רצף כזה של 2 משחקים ללא ניצחון עם יכולת כזו גרועה..ואז הקומץ החלוש שאתה מדבר עליו יגדל ויגדל ביציע.

    זאת פצצת זמן מתקתקת. כל עוד השיטה לא תשתנה (והיא לא) ובוזגלו/מליקסון לא יתחילו לזרוח (זה דווקא אולי כן יקרה) הקהל יתחיל לדרוש את אלישע לא רק על גבי המרשתת.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ובצדק. בינתיים זה לא קורה.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עד עתה נראה שהחזרה של מליקסון רק פגעה בהפועל ב"ש, גם הוצאה כספית לא קטנה בכלל עם חוזה ארוך טווח, וגם כמעט 0 תמורה ויכולת. אולי זה עונת התאקלמות, מצד שני, בוזגלו וברדה היו טובים בשנה שעברה, אז אני לא כל כך יודע למה לייחס את זה, אין ספק שמליקסון בכושר יחד עם השאר, יכול להיות ההבדל בין המצב של באר שבע כיום למקום ראשון, כשאני לוקח בחשבון את קריית שמונה ומכבי ת"א הנוכחיות.

    עוד התייחסות לשאר משחקי המחזור:

    מכבי פ"ת נגד הפועל חיפה - תמיד מעלה זכרונות, מצד אחד מהמשחק המגעיל ההוא, מצד שני משחק ההישארות בתוספת הזמן של מכבי פ"ת שנה שעברה. ניצחון של המארחים ייתן להם דחיפה לקראת מכבי חיפה שבוע הבא, מצד שני מי שתפסיד פה יכולה להסתחרר אל התחתית אוטוטו, הפועל חיפה במיוחד דווקא אחרי רצף טוב, לא יכולה להרשות לעצמה לחזור למגמה שלילית. נראה לי כמו תיקו קלאסי אבל שום תוצאה לא תפתיע אותי.

    מכבי נתניה נגד בית"ר ירושלים - לדעתי אחד המשחקים המעניינים של המחזור, אם לא המעניין שבהם, קורצקי עם הסאגה הסתיימה והוא יישאר בבית"ר, נתניה עם סיפתח מוצלח תחת רוני לוי, כשלא ברור מי יעמוד בשער של נתניה, יהיה מעניין בכל זאת לראות כמה קהל מצד שתי הקבוצות יגיע (אני מהמר על 6,000 סה"כ, למרות שאני מקווה למשהו באיזור ה-8-9 אלף יחד אם לא יותר).

    קריית שמונה נגד בני סכנין - לא מובן לי בכלל למה זה המשחק המרכזי של המחזור, נתניה נגד בית"ר אם כבר היה יותר מתאים, ועדיין, משחק שהוא יכול להיות מוקש, ק"ש לא מרשימה כבר חודשיים, בני סכנין היא קבוצת זיגזג שבמשחק האחרון איכזבה מאוד, קשה לי לראות אותה נותנת עוד משחק כל כך רע. הקרייה פייבוריטית אבל סכנין מסוגלת לגנוב תיקו.

    מ.ס. אשדוד נגד מכבי - משחק עם פוטנציאל להפתעה, לא אתפלא אם זהבי ובן חיים לא ישחקו בשביל להימנע מצהובים (בטוח שהשופט ינסה לגנוב את ההצגה עם כרטיס לזהבי ויחפש את זה כנ"ל לטב"ח שדווקא יעשה את העבודה בשבילו ויצלול), תוסיפו לזה את החרם של אוהדי מכבי שלא יגיעו למשחק והעובדה שלא יהיה עידוד, העובדה שמכבי הודחה שנה שעברה שם מהגביע וגם לא ניצחה שם כבר יותר מ-3 שנים והנה, קיבלתם פוטנציאל לאיבוד נקודות בטיימינג רע מבחינת מכבי, שבוע לפני הדרבי, שאחרי הדרבי הקודם ולכו תדעו מי ישחק ואיך, מי יודע איך הוא יגמר כי דרבי זה דרבי וזה המשחק היחידי בעולם שהכל יכול לקרות בו ולא משנה איך הקבוצות מגיעות.

    הפועל עכו נגד רעננה - אם עכו מפסידה פה, לדעתי היא יורדת ליגה באופן סופי ויכולה להתחיל להיפרד מהנכסים שלה ולחסוך כסך ולהכניס קצת כסף לקופה. רעננה מעניין יהיה לראות אותם מסתדרים בלי לואי טאהא המצוין שעבר לבאר שבע, ניצחון 3 ברצף ייתן להם שקט ויסגור את הסיפור של יורדת אחת בוודאות, כלגבי השניה כבר דיברנו על הפועל פ"ת.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    נתניה לבד תביא 6,000 . יהיו באצטדיון 9,000-10,000 אלא אם פתאום תבוא איזו סופה.
     
  9. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    מחצית בין הפועל ת׳א להפועל פ׳ת, 0-0.
    משחק קשה לצפייה.. היה יותר מתאים לשישי ב15:00.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    משחק עם אווירה של מחנה אימון באוסטריה באשדוד, מגיע לג'קי המושחת שגם ככה גונב מהקופה הציבורית וכמובן גוזר קופונים ואחרי זה בא בטענות שלא באים אנשים למשחקים (כי למה שהקבוצה תעניין אותם כשאיש אחד לוקח לכיס הכל בחסות שחיתות?). 2,400 איש, בקושי 500 מת"א וגם הם בשקט, במצב רגיל היו 3,000 אוהדי מכבי וסה"כ 7,000 במשחק. מחאת אוהדי מכבי הצליחה. שוב הוכח בפעם המיליון, שום החלטת של המנהלת ושום נעליים, רק ברגליים כשאוהדים פעם אחר פעם ימחו, כרטיסים יגיעו פה למחירים שפויים
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    חייב להגיד שעוד לא הבנתי על מה המחאה? המחיר לא חוצה את קביעת המנהלת. היו כל מיני הסכמים הדדיים בין קבוצות כדי לדאוג לאוהדים. אין הסכם כזה בין אשדוד למכבי ת"א. אוהדי אשדוד שילמו בבלומפילד 40 ו 80 כשהתארחו שם. ממש לא מבין מה העניין...
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אוהדי אשדוד שילמו 80 כי ג'קי סרב להצעת מכבי לעשות 50 תמורת 50 כבר בסיבוב הראשון
    ועם או בלי קשר להחלטת מנהלת אם אתה חושב שללכת לדבר הזה באשדטד שווה 80 שקל ולהגיד שזה איצטדיון אז אתה מגה פראייר. גם 50 שקל בלי שירותים נורמלים ומזנון מתפרק והרגשה של שנות ה-80 זה גם הרבה, עובדה שכל הקבוצות הקטנות עשו עם מכבי 50 שקל וגם האוהדים שלהם שילמו 50
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איזה גול של מיטרוביץ' וואו
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    בדיוק! אין הסכם כזה! אז למה שאוהדי מכבי ת"א שגבו 80 ש"ח מאשדוד בבלומפילד יכפו על ג'קי איזה מחיר לגבות מהם? אין הסכם הדדיות, זכותו למכור ב 40 ו 80 כפי שקבעה המנהלת. רמת האצטדיון לא רלוונטית! המנהלת לא קבעה מחירים בהתאם לרמת האצטדיון. מכבי נתניה עשתה הסכם הדדיות עם ב"ש והאוהדים שלנו ישבו שם במקום זוועתי ואוהדי ב"ש ישבו בנתניה כמו מלכים. מה רמת האצטדיון רלוונטית בכלל? מה שעשו אוהדי מכבי ת"א זו חוצפה ממדרגה ראשונה ושישבו בבית! ג'קי צודק לא ב 100%! ב- 1,000,000%! יש גבול. הרי הכל כאן סתם משחקי כוח. בעיני 50 ש"ח מחיר אחיד הוא מחיר שפוגע במגזרים החלשים יותר כמו ילדים, נוער חיילים, סטודנטים ופנסיונרים שאמורים לשלם 40. לא מבין מה הקטע? זה לא שהוא הפקיע מחירים. ביקש מחירים לגיטימים ובדיוק אותו מחיר שמכבי ת"א גבתה מהאוהדים שלו בסיבוב הראשון.
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כי מכבי הציעה לאשדוד אנחנו נמכור לכם ב-50 ואתם תמכרו לנו ב-50...מכבי הציעה לא אני.
    לא חוצפה ולא נעליים אני לא חושב שמשחק בין מכבי לאשדוד שווה 80 ועוטד במכלאה הזאת. אין לי בעיה לא לבוא שגקי יוציא כסף מהכיס.
    מה שאתה אומר הוא לא נכון כי אין פה פיקוח על כמות כרטיסי ילד נוער אישה סטודנט ומבוגר אין פה פיקוח מי מוכר ומי עושה שחיתות ונותן לספסרים ואין לך פה שם על הכרטיס כמו בכל אירופה שמאפשר רק לבעל הכרטיס להיכנס. אתה יכול להגיד עד מחר שזה פוגע בשכבות כאלה ואחרות, אבל דברים בסיסיים כמו פיקוח אין לך, אז בטח ובטח שגם אם המחיר יהיה 20, כשמוציאים 100 כרטיסי ילד ואף אחד לא מפקח שזה הולך רק לילדים, ברור שהספסרים יזיינו אותם כי הקבוצות מזיינות אותם
    לרמת האיצטדיון יש ועוד איך רלוונטיות. כי זה בדיוק מה שאתה משלם תמורתו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.